Har fået min ønskede scanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

DianaRJS

hvis det har noget med at gøre at folk er for fine til lyve sig til en scanning er jeg sku nok ond og sige jeg vil grine min røv i laser hvis du så står og har brug for en om en uge og de så ikke tager dig seriøst...

ja det er sku nok lidt kællinge agtig at sige sådan. men kræver ikke meget hjerne at tænke sig til at lægerne ikke mener der er behov for scanning så tidligt i graviditeten, så hvem ved du har måske faktisk brug for den om en uge og kan så ikke få den...

hvis jeg skulle ringe hver gang jeg havde ondt osv skulle jeg sku ringe hele tiden, og tro mig kunne slet ikke smøre så meget tykt på jeg ville blive scannet flere gange om ugen selvom jeg venter tvillinger....

så måske du en anden gang skulle tænke over i hvilken sammenhæng du lyver, det er simpelthen forfærdeligt du ikke har mere morale! -.-

og forresten normalt når man har en ALM abort er det ofte fordi der er noget galt med fosteret, noget de uanset hvad ikke ville kunne gøre noget ved alligevel... og en ts koster ikke 800 så skulle du nok undersøge hvor du eller kan få dem henne af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

grinny

Hold da op 

Og da jeg begyndte at bløde i uge 15 måtte jeg bare vente og se hvad der ville ske! Og så vælger et andet menneske at få en gratis skanning ved at lyve  

Anmeld

16. september 2013

Snevejr84

Du burde skamme dig, det er dårlig stil vi er mange der har  mistet og har bekymringer. 

Anmeld

16. september 2013

KTP86

Jeg forstår godt at du gerne vil spare penge,det vil alle! Men forstår du ikke at grunden til at det netop kan være svært at få en scanning er at der har været for mange der har løjet (som du nu også gør )..  Jeg håber trods alt at du har fundet lidt ro..Desværre er det naturligt at abortere,og hvem ved hvor mange fakers der sidder på akutafdelingen den dag du måske får brug for hjælpen i 8-9-10-11-12-13 eller ? uge. Forstår du.. Hvis alle gjorde som dig så ville de oprigtige akutte tilfælde forsvinde i mængden og hvert minut tæller 

Anmeld

16. september 2013

l.kjoeller

jeg havde bestemt ikke løget og er også en smule forarget.

Synes dog mange i denne debat i det de skriver er lidt uforstående overfor ts nervøsitet (her mener jeg ikke forståelsen for at hun lyver, men forståelsen for behovet).

tror vi alle ved at følelserne og bekymringerne kan løbe af med os i den situation, og selvom vi godt ved det er normalt med smerter, betyder det ikke nervøsiteten forsvinder.

mener jeg læste en havde skrevet noget i retning af " læs lige nogle debatter- det er jo helt normalt" . det synes jeg er at latterliggøre ts følelser for nervøsiteten er der alligevel for ts, og det kan ikke rationaliseres væk.

til ts- næste gang så spar lige pengene op ikke   for alt er ok og du får den tryghed du har brug for. 

Anmeld

17. september 2013

Mini us

Jeg glemmer aldrig da jeg havde en biokemisk og styrtblødte og da jeg kom over på scannings klinikken fik jeg at vide at jeg måtte vente 1-2 timee for de havde akutte patienter.. spurgte hende om hun ikke synes jeg var akut og dertil svarede hun at der var et øget antal scanninger :/ så der sad jeg med ja sorry men nærmest våd i bukserne af blod og måtte vente - d var ikke sjovt. Ydermere satte de mig i det venteværelse hvor folk som var gravide også sad og skulle til nakkefoldsscanning og misdannelse.  De kom ud og var lykkelige og så sad man bare der  

Nu hvor jeg er gravid havde jeg en super dårlig dame til misdannelsesscanningen som sagde min moderkage ligger fortil bum slut. Intet om hvad d betyder eller noget.  Jeg ringede over på scannings klinikken dagen efter og spurgte hvad det havde af betydning og fik bare at vide at jeg ikke skulle regne med at få en ny scanning. . Eh det havde jeg heller ikke bedt om. Såååå man får ikke bare smidt scanninger i nakken.

Jeg betalte 1200 for en ny misdannelsesscanning og havde d bedre bagefter mange penge men min usikkerhed skal ikke belemre samfundet. Kan godt forstp du er nervøs men ja synes d er forkert. Men håber alt er ok

Anmeld

17. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
l.kjoeller skriver:

jeg havde bestemt ikke løget og er også en smule forarget.

Synes dog mange i denne debat i det de skriver er lidt uforstående overfor ts nervøsitet (her mener jeg ikke forståelsen for at hun lyver, men forståelsen for behovet).

tror vi alle ved at følelserne og bekymringerne kan løbe af med os i den situation, og selvom vi godt ved det er normalt med smerter, betyder det ikke nervøsiteten forsvinder.

mener jeg læste en havde skrevet noget i retning af " læs lige nogle debatter- det er jo helt normalt" . det synes jeg er at latterliggøre ts følelser for nervøsiteten er der alligevel for ts, og det kan ikke rationaliseres væk.

til ts- næste gang så spar lige pengene op ikke   for alt er ok og du får den tryghed du har brug for. 

Det er muligvis mig du hentyder til der det var sådan set ment som en hjælp, det der med at læse om andres graviditet! Det hjalp MIG rigtig meget under min egen, at jeg kunne læse at andre døjede med det samme som mig, og at alt var normalt. 

Jeg forstår fuldt ud den nervøsitet ts har, men som sagt, den har alle, og hvis den fylder for meget til at man kan vente til nf, så må man punge ud. 

Tror det er meget normalt at vi bliver lidt hårde i filten når ts starter ud med at være stolt over at have gjort noget, som alle andre synes er DYBT forkert. 

Anmeld

17. september 2013

l.kjoeller

Mor11 skriver:

Det er muligvis mig du hentyder til der det var sådan set ment som en hjælp, det der med at læse om andres graviditet! Det hjalp MIG rigtig meget under min egen, at jeg kunne læse at andre døjede med det samme som mig, og at alt var normalt. 

Jeg forstår fuldt ud den nervøsitet ts har, men som sagt, den har alle, og hvis den fylder for meget til at man kan vente til nf, så må man punge ud. 

Tror det er meget normalt at vi bliver lidt hårde i filten når ts starter ud med at være stolt over at have gjort noget, som alle andre synes er DYBT forkert. 

Er helt enig i det er forkert.men som du selv skriver er folk lidt hårde i filten

Anmeld

17. september 2013

Babydream2013

Først vil jeg lige sige jeg godt kan forstå du er nervøs..det er alle som har prøvet at miste.

Desværre kan en scanning ikke ændre på noget for du kan jo miste samme dag som du har fået ts.

Ang dine smerter skal du jo huske på at det hele udvider sig dernede og det kan godt give en del smerter.....jeg er 17+6 og jeg har ondt hver dag.

MEN jeg syntes ikke man skal pynte på tingene for at få en scanning så hellere betale de 400 kr på en privatklinik.

Jeg vil ikke hakke på dig men jeg har kæmpet i 4, 5 år på at blive gravid og har mistet i uge 7 og mine tvillinger i uge 10 men jeg kunne aldrig drømme om at lyve mig til en scanning.

Ved tvillingerne blødte jeg hver evig eneste dag og havde ondt. 

Mister man kan de ikke gøre noget og der er jo en grund til det sker.

Ja jeg har været pisse bange i den her graviditet og ville ønske man kunne blive scannet MANGE gange men sådan er der bare ikke.

Jeg har haft en del scanninger i denne graviditer men har selv betalt udover nf og ts på klinikken.

Nu skriver du vist at du er 7+ men hvad så næste gang du får ondt ?....der er jo lang vej til 12+ endnu. 

Til slut vil jeg xxx for at alt ser fint ud i mavsen og du har set det smukkeste lille hjerte banke.

Anmeld

17. september 2013

Mini us

Babydream2013 skriver:

Først vil jeg lige sige jeg godt kan forstå du er nervøs..det er alle som har prøvet at miste.

Desværre kan en scanning ikke ændre på noget for du kan jo miste samme dag som du har fået ts.

Ang dine smerter skal du jo huske på at det hele udvider sig dernede og det kan godt give en del smerter.....jeg er 17+6 og jeg har ondt hver dag.

MEN jeg syntes ikke man skal pynte på tingene for at få en scanning så hellere betale de 400 kr på en privatklinik.

Jeg vil ikke hakke på dig men jeg har kæmpet i 4, 5 år på at blive gravid og har mistet i uge 7 og mine tvillinger i uge 10 men jeg kunne aldrig drømme om at lyve mig til en scanning.

Ved tvillingerne blødte jeg hver evig eneste dag og havde ondt. 

Mister man kan de ikke gøre noget og der er jo en grund til det sker.

Ja jeg har været pisse bange i den her graviditet og ville ønske man kunne blive scannet MANGE gange men sådan er der bare ikke.

Jeg har haft en del scanninger i denne graviditer men har selv betalt udover nf og ts på klinikken.

Nu skriver du vist at du er 7+ men hvad så næste gang du får ondt ?....der er jo lang vej til 12+ endnu. 

Til slut vil jeg xxx for at alt ser fint ud i mavsen og du har set det smukkeste lille hjerte banke.

Flot skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.