Først vil jeg lige sige jeg godt kan forstå du er nervøs..det er alle som har prøvet at miste.
Desværre kan en scanning ikke ændre på noget for du kan jo miste samme dag som du har fået ts.
Ang dine smerter skal du jo huske på at det hele udvider sig dernede og det kan godt give en del smerter.....jeg er 17+6 og jeg har ondt hver dag.
MEN jeg syntes ikke man skal pynte på tingene for at få en scanning så hellere betale de 400 kr på en privatklinik.
Jeg vil ikke hakke på dig men jeg har kæmpet i 4, 5 år på at blive gravid og har mistet i uge 7 og mine tvillinger i uge 10 men jeg kunne aldrig drømme om at lyve mig til en scanning.
Ved tvillingerne blødte jeg hver evig eneste dag og havde ondt.
Mister man kan de ikke gøre noget og der er jo en grund til det sker.
Ja jeg har været pisse bange i den her graviditet og ville ønske man kunne blive scannet MANGE gange men sådan er der bare ikke.
Jeg har haft en del scanninger i denne graviditer men har selv betalt udover nf og ts på klinikken.
Nu skriver du vist at du er 7+ men hvad så næste gang du får ondt ?....der er jo lang vej til 12+ endnu.
Til slut vil jeg xxx for at alt ser fint ud i mavsen og du har set det smukkeste lille hjerte banke.
Anmeld