Har fået min ønskede scanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

mor88

Mumto3 skriver:

Jamen så betaler jeg da bare dine 800kr til en scanning via min skattebillet. Er der andet du kunne tænke dig jeg betalte for?

Ba Dum Tsh!! 

respekt for, at du tør sige det, som det er! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Malenect

Vi har prøvet at blive gravide i 1,5 år nu , så går hver dag og er nervøs. Jeg har ondt , men dog ikke så meget som jeg fortalte lægen i dag.
Jeg oprettede tråden netop for at høre jeres mening , og jeg VED at der sidder nogle som nemt kunne finde på det samme , men som "er for fine" til at gøre det. Og det er jeg ikke!!
Jeg blev behandlet meget dårligt sidste graviditet , så derfor gør jeg som jeg gør..

Og nej , det er ikke MIN skyld at det så bliver svært . Tror ikke 1 person kan være skyld i det :-)

Anmeld

16. september 2013

AnonymMor

Mumto3 skriver:

Jamen så betaler jeg da bare dine 800kr til en scanning via min skattebillet. Er der andet du kunne tænke dig jeg betalte for?

Så sandt som det er sagt 

Anmeld

16. september 2013

Kløver

Bliver en anelse harm

Sidder nok meget få kvinder herinde som ikke ville have en ts men der er jo en grund til ma. Ikke bare får det, og måske de har været mistroiske fordi de godt ved, at det du sagde ikke passede
Jeg betalte selv i min første graviditet for ts og ja jeg synes det er så egotripper at man vil have en gratis scanning fordi man selv er nærig til at betale for at få lettet sin bekymring. Lægerne kan hverken gøre til eller fra, men flot, du fik måske narret dig til en tid som en havde havde et reelt behov for. Ja jeg synes det er egoistisk og tror du det er gratis bare fordi du ikke selv skal punge ud

Håber det bedste, selvom jeg ikke synes du har fortjent scanningen når den er fået ved at lyve

Anmeld

16. september 2013

Kløver

Mumto3 skriver:

Kunne ikke ha skrevet det bedre selv

Anmeld

16. september 2013

Lykke:)

Puha, jeg ville have dårlig smag i munden! Håber for Guds skyld ikke, at du har stået i vejen for en der virkelig havde brug for den scanning!

Anmeld

16. september 2013

ESV

Anonym skriver:

Vi har prøvet at blive gravide i 1,5 år nu , så går hver dag og er nervøs. Jeg har ondt , men dog ikke så meget som jeg fortalte lægen i dag.
Jeg oprettede tråden netop for at høre jeres mening , og jeg VED at der sidder nogle som nemt kunne finde på det samme , men som "er for fine" til at gøre det. Og det er jeg ikke!!
Jeg blev behandlet meget dårligt sidste graviditet , så derfor gør jeg som jeg gør..

Og nej , det er ikke MIN skyld at det så bliver svært . Tror ikke 1 person kan være skyld i det :-)

Nej det er ikke din skyld som enkelt person men det er dig og alle andre der tilsammen er skyld i det er svært. Det er jo netop ford du ikke er den eneste det kan være svært at blive taget seriøst.
Følger du overhovedet med i hvad der foregår i samfundet? Den danske økonomi er presset, de danske sygehuse skal spare, spare, spare og nå ja SPARE. Så når mennesker som dig dig er ligeglade og bare bruger lyver og bedrager så er der mindre til nogle andre. Skal vi ringe til fru Jensen og sige at hun desværre ikke kan få en ny hofte???

Ej hvor jeg syntes du burde skamme dig! Sikke dog en holdning og have.
Som jeg læser det kunne du lige så godt have skrevet: giv mi giv mig giv mig men send regningen til nogle andre!

Anmeld

16. september 2013

Misscbn

Anonym skriver:

Efter vi mistede sidste gang , er jeg bare blevet så
nervøs for om alt er okay!
Jeg har ikke kunne få en gratis tryghedsscanning , da aborter jo sker tit.. Nå!! Synes det er for dårligt!

Så jeg ringede til lægevagten, og sagde jeg havde ondt , ja sorry, men synes systemet er noget lort og de tager ikke unge piger seriøs .
Så har fået en ts i morgen , og jeg glæder mig.
Jeg vil da være 7+3 ..

Ved godt at der er mange der får ondt i røven over det , men jeg har gjort det og er glad for min beslutning.
Vil simpelthen ikke give 800 for en scanning , når andre får dem smidt i hovedet :-)

stakkels den der må vige sin plads for en løgner..

Jeg har selv været til en akut scanning på gyn afsnittet i uge 18 da jeg blødte og havde gjordt det et par gange men havde tøvet med at ringe da jeg ikke ville være pylleret og det viste sig at jeg havde en polyp i min livmoder som de næsten var ved at fjerne men HELDIGVIS ikke havde redskaberne til og så fik jeg tid til en operation da det kan være godartet/ondartet

og da jeg så kom et par dage efter til operation så sagde han: det vil jeg slet ik røre ved, da det kan sætte gang i en fødsel... 

Anmeld

16. september 2013

Malenect

Maja84 skriver:

Bliver en anelse harm

Sidder nok meget få kvinder herinde som ikke ville have en ts men der er jo en grund til ma. Ikke bare får det, og måske de har været mistroiske fordi de godt ved, at det du sagde ikke passede
Jeg betalte selv i min første graviditet for ts og ja jeg synes det er så egotripper at man vil have en gratis scanning fordi man selv er nærig til at betale for at få lettet sin bekymring. Lægerne kan hverken gøre til eller fra, men flot, du fik måske narret dig til en tid som en havde havde et reelt behov for. Ja jeg synes det er egoistisk og tror du det er gratis bare fordi du ikke selv skal punge ud

Håber det bedste, selvom jeg ikke synes du har fortjent scanningen når den er fået ved at lyve

Du kan ikke stille det op på den måde ? Jeg har ikke taget en scanning for en anden ?? Dooooh
Lad os antage jeg styrt blødte , så ville jeg få en scanning alligevel , så nej. Sådan kan man ikke stille det op.
Fair nok det er fejt, men sådan er det!

Anmeld

16. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Efter vi mistede sidste gang , er jeg bare blevet så
nervøs for om alt er okay!
Jeg har ikke kunne få en gratis tryghedsscanning , da aborter jo sker tit.. Nå!! Synes det er for dårligt!

Så jeg ringede til lægevagten, og sagde jeg havde ondt , ja sorry, men synes systemet er noget lort og de tager ikke unge piger seriøs .
Så har fået en ts i morgen , og jeg glæder mig.
Jeg vil da være 7+3 ..

Ved godt at der er mange der får ondt i røven over det , men jeg har gjort det og er glad for min beslutning.
Vil simpelthen ikke give 800 for en scanning , når andre får dem smidt i hovedet :-)

absolut ikke okay, jeg håber virkelig du har en grim smag i munden.
Hvis ikke du gider betale for en scanning, var det nok ikke så nødvendigt, så kunne du sgu nok vente.
Det gør mig gal, at systemet skal bruge ressourcer på dig, og at du ligefrem lyver dig til en scanning, det så lavsigt.

En hel masse dumme ord til dig, hvor er det tarveligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.