Vi købte os til et par ekstra scanninger for at se om bebse havde det godt, og senere hen for at se kønnet. Begge gange betalte vi henholdsvis 400 og 500 kr. Det er også mange penge, men ikke 800 kr og penge jeg hellere sparede op end at snyde mig til. Synes self ikke det er et ok move du har lavet, men kan godt forstå du har følt dig usikker og gerne vil have vished om dit fosters tilstand. Men hvis du bliver usikker og har brug for en scanning en anden dag, så spar da lige op og få en ordentlig oplevelse ud af det. Du vil højst sandsyneligt også gå ud med en meget bedre følelse af at have betalt dig til en scanning på en privat klinik i det offentlige. Private scanninger gør meget mere ud af at gennemgå barnet fra top til tå og fortælle imens. Du har fået meget med på vej i denne debat, så vil ikke kalde dig en masse eller gøre mig til dommer over din beslutning, blot appelere til at du næste gang vælger anden vis. Så gør vi nemlig plads til dem akutte scanninger til folk der virkeligt har brug for dem.
Når det er sagt håber jeg selvfølgeligt at du havde en god scanning og nu kan slappe lidt mere af og nyde graviditeten.
Anmeld