Har fået min ønskede scanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Du kan ikke sidde og bedømme mig på den måde , du kender mig ikke ?!!
Hvor voksent er det lige ??

Nej, jeg kender dig ikke. Men at lyve sig til en skanning er ikke særligt voksent og modent. Det koster ca. 400 kr. når man selv skal betale. Det har I vel råd til? Hvorfor lyve, at man har ondt så man "bare" kan få det offentlige til, at betale. Ja, det synes jeg ikke er i orden, at man udnytter systemet. At jeg via min skat skal betale for, at du ikke vil betale for en trykhedsscanning er bare ikke i orden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

jydeinden

jeg bliver virkeligt ærgelig når jeg tænker på at der er folk der generelt, (måske ikke gladeligt) men omend ikke så acceptere at de må vente på nærmere behandling.. både når det gælder graviditet men så sandeligt også mere ja generelt. og så er der så dem som åbenbart uden skrubler gladeligt springer over i køen.. lidt "hvis jeg ikke får hvad jeg vil have, så "skriger" jeg" agtigt.. det ærger mig især fordi det er sådan nogen som ødelægger det for alle andre. trist

Anmeld

18. september 2013

Rikkemor89

Anonym skriver:

Efter vi mistede sidste gang , er jeg bare blevet så
nervøs for om alt er okay!
Jeg har ikke kunne få en gratis tryghedsscanning , da aborter jo sker tit.. Nå!! Synes det er for dårligt!

Så jeg ringede til lægevagten, og sagde jeg havde ondt , ja sorry, men synes systemet er noget lort og de tager ikke unge piger seriøs .
Så har fået en ts i morgen , og jeg glæder mig.
Jeg vil da være 7+3 ..

Ved godt at der er mange der får ondt i røven over det , men jeg har gjort det og er glad for min beslutning.
Vil simpelthen ikke give 800 for en scanning , når andre får dem smidt i hovedet :-)

Hold da op kan slet ikke forstå du gør det :/ 

På 1 1/2 år har jeg tabt 6 gange og som sent i dag var jeg på sygehuset pga noget andet, men der snakkede vi også om hvis jeg blev gravid igen om de vil holde mere øje med mig, men der fik jeg svaret nej det ville de ikke.. Tænkte hold da op har tabt 6 gange er jo ikke normalt, men alligevel kunne jeg aldrig finde på at lyve mig til en skanning..

Er rystet over det..

Anmeld

18. september 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Efter vi mistede sidste gang , er jeg bare blevet så
nervøs for om alt er okay!
Jeg har ikke kunne få en gratis tryghedsscanning , da aborter jo sker tit.. Nå!! Synes det er for dårligt!

Så jeg ringede til lægevagten, og sagde jeg havde ondt , ja sorry, men synes systemet er noget lort og de tager ikke unge piger seriøs .
Så har fået en ts i morgen , og jeg glæder mig.
Jeg vil da være 7+3 ..

Ved godt at der er mange der får ondt i røven over det , men jeg har gjort det og er glad for min beslutning.
Vil simpelthen ikke give 800 for en scanning , når andre får dem smidt i hovedet :-)

Jeg ved ikke hvor du har den den pris fra, for rigtig mange steder koster det altså kun 400 kr. synes du burde betale selv på trods af din situation, for jeg har os været der (for egen regning). Kan godt forstå der er rigtig mange der bliver harm over dig, da det reelt set er alle os der betaler.  

Du kan let sammenligne det med noget potentielt livstruende, for sæt nu at den næste der ringer og rent faktisk har rigtige smerter ikke bliver set? Og vedkomne måske har en GUL?  

jeg ville rense min samvittighed og afbestille tiden, og så få bestilt en på egen regning. 

Anmeld

18. september 2013

Julie F

Vi købte os til et par ekstra scanninger for at se om bebse havde det godt, og senere hen for at se kønnet. Begge gange betalte vi henholdsvis 400 og 500 kr. Det er også mange penge, men ikke 800 kr og penge jeg hellere sparede op end at snyde mig til. Synes self ikke det er et ok move du har lavet, men kan godt forstå du har følt dig usikker og gerne vil have vished om dit fosters tilstand. Men hvis du bliver usikker og har brug for en scanning en anden dag, så spar da lige op og få en ordentlig oplevelse ud af det. Du vil højst sandsyneligt også gå ud med en meget bedre følelse af at have betalt dig til en scanning på en privat klinik i det offentlige. Private scanninger gør meget mere ud af at gennemgå barnet fra top til tå og fortælle imens. Du har fået meget med på vej i denne debat, så vil ikke kalde dig en masse eller gøre mig til dommer over din beslutning, blot appelere til at du næste gang vælger anden vis. Så gør vi nemlig plads til dem akutte scanninger til folk der virkeligt har brug for dem.
Når det er sagt håber jeg selvfølgeligt at du havde en god scanning og nu kan slappe lidt mere af og nyde graviditeten.

Anmeld

18. september 2013

baby012

Håber du havde en god scanning, så mine penge da i det mindste bringer lidt glæde  Nu hvor jeg tydeligt kan se at de ikke havner i hænder som har brug for dem !! 

Håber du sidder med en RIGTIG dårlig smag i munden ! Håber at hvis du får brug for det akut, så sidder der også løgnere foran dig i køen !

Og ærligt, hvis man ikke vil betale de 400 en TS koster, burde man så måske ikke vente med at få barn til økonomien var iorden? 

Det er total udnyttelse af systemet ! Og så lavt, og umoralsk! Pg vildt umodent! Føj! 

Vi andre betaler sku selv for at få stillet vores behov for at se om alt er ok ! 

Anmeld

18. september 2013

Mini us

Anonym skriver:

Som om det siger dig noget ??

Undskyld mig men hvem fanden tror du du taler til din samfundstaber.. min grænse er fandeme nået. Spørger dig pænt og så svarer du sådan.. karma er en so husk det ego tripper og btw hvad f..... laver du en tråd for hvis du ikke v ha folk spørger.  Tag dig sammen menneske

Anmeld

18. september 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tråden låses hermed!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.