Har fået min ønskede scanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

Malenect

san skriver:

Ja jeg kunne altså også finde på det  og VED der er mange som også kunne, men ikke tør sige det ... Jeg er hverken dårlig mor, ond eller noget som helst....

Har været gravid, og kom først til scanning da jeg sagde at jeg virkelig havde ondt, hvilket jeg ikke havde, meen fandt ud af at der ikke var liv mere.Alt dette fordi jeg var begyndt at bløde lidt, og syntes ikke lægen gjorde noget for at hjælpe, jeg skulle bare slappe af.

Så jo jeg kunne godt gøre det, for at skabe trykhed..

Ja jeg kunne vel bare betale for en scanning, men vil heller bruge pengene på barnet...

Tak for lidt medgang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

Malenect

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan ikke andet end, at ryste på hovedet! Jeg håber virkelig, at du vokser med opgaven. At lyve man har ondt bare for, at få en gratis scanning. Du burde hellere have en god smag i munden og have betalt for den scanning selv for, at få ro i sjælen.

Du kan ikke sidde og bedømme mig på den måde , du kender mig ikke ?!!
Hvor voksent er det lige ??

Anmeld

17. september 2013

Mini us

Anonym skriver:

Hvorn gik scanningen så..??

Anmeld

17. september 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Efter vi mistede sidste gang , er jeg bare blevet så
nervøs for om alt er okay!
Jeg har ikke kunne få en gratis tryghedsscanning , da aborter jo sker tit.. Nå!! Synes det er for dårligt!

Så jeg ringede til lægevagten, og sagde jeg havde ondt , ja sorry, men synes systemet er noget lort og de tager ikke unge piger seriøs .
Så har fået en ts i morgen , og jeg glæder mig.
Jeg vil da være 7+3 ..

Ved godt at der er mange der får ondt i røven over det , men jeg har gjort det og er glad for min beslutning.
Vil simpelthen ikke give 800 for en scanning , når andre får dem smidt i hovedet :-)

Dårlig stil.

Hokus pokus- mig i fokus

Anmeld

17. september 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Det har da ikke noget med at dømme dig at gøre, hun siger bare sin mening om den måde du har handlet på. Kan i øvrigt kun erklære mig enig, synes det er usmageligt det du har gjort.

Anmeld

17. september 2013

Malenect

Mini us skriver:

Hvorn gik scanningen så..??

Som om det siger dig noget ??

Anmeld

17. september 2013

marie_jon

Anonym skriver:

Efter vi mistede sidste gang , er jeg bare blevet så
nervøs for om alt er okay!
Jeg har ikke kunne få en gratis tryghedsscanning , da aborter jo sker tit.. Nå!! Synes det er for dårligt!

Så jeg ringede til lægevagten, og sagde jeg havde ondt , ja sorry, men synes systemet er noget lort og de tager ikke unge piger seriøs .
Så har fået en ts i morgen , og jeg glæder mig.
Jeg vil da være 7+3 ..

Ved godt at der er mange der får ondt i røven over det , men jeg har gjort det og er glad for min beslutning.
Vil simpelthen ikke give 800 for en scanning , når andre får dem smidt i hovedet :-)

Øv øv øv... synes det er så ærgerligt, at du i den grad udnytter systemet Har ikke et eneste "gram" af respekt for din handling, men håber selvfølgelig at den lille er ok!

Anmeld

17. september 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Som om det siger dig noget ??

Du lyder til at være blevet lidt sur i dine svar ? Men du ville vel kunne forudsige det i en debat... Synes også det var en skam du ikke ville svare på spørgsmål...

Anmeld

17. september 2013

FruJacobsen

Jamen god scanning...æv, at vores dyrt betalte skattekroner bl.a. skal gå til folk som dig. Hvorfor vælger du overhovedet at skrive det herinde? Er du stolt af din handling? Du kunne vel regne ud, at du ikke ville få en masse positive kommentarer fra folk?

Anmeld

17. september 2013

twinny

DecemberBaby2013 skriver:

Ej hvor er du dog tarvelig! Gider du også betale for mine scanninger? Gider du spilde min tid som sygeplejerske og læge, bare fordi du lyver? Stakkels dem der virkelig har ondt og får en scanning i forbindelse med f.eks. en GUL... Hvis ikke en GUL bliver opdaget kan der ske grimme ting! Bare spørg mig om det! Synes godt nok du skal tænke dig om en ekstra gang! Det svinsk! Er fuldstændig forarget over at du kan finde på det. Undskyld jeg spørger, men hvor gammel er du? Du kender tydeligvis ikke systemets regler! . Undskyld sproget, men jeg synes du en led finke . Udover det, vil en scanning ALDRIG kunne redde dit foster! En scanning viser hvordan barnet har det mens du bliver scannet og ikke efter. Af princip kan fosteret dø 2 min efter du er trådt ud af scanningslokalet! -Og det kan godt være du har prøvet i 1,5 år. Der sidder altså mennesker i denne verden der har prøvet i 10 år!

Undskyld mig, men FØJ du skulle godt nok skamme dig! Håber godt nok du har dårlig smag i munden. Tænk at man kan være SÅ usympatisk for andre mennesker. FØJ. .
Dette har intet med scanningens pris at gøre, da man sagtens kan få en scanning til under 800,- kr. Vi gav 300,- for at se vores prinsesse efter jeg var blevet opereret. Vi fik ikke smidt en i hovedet, som du kalder det, på trods af at jeg havde været i fuld narkose, fået smertestillende drop osv. NEJ, vi BETALTE! Puuuha, kan blive helt dårlig at at tænke på du kan finde på sådan noget. Lidt dårlig smag må du jo ha i munden, siden du er anonym.

Helt enig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.