Pasning af eget barn- tilskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

isabellasmor

Albertsen92 skriver:

Nemlig. Vi Har fået så mange flere børn med ADHD og andre vanskeligheder, siden Danmark blev et inst land..

netop 

og det er jo ikke sundt for samfundet med alle de diagnose børn/voksne.. groft sagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Albertsen92

Fuglemor skriver:

Nu er jeg lige lidt nysgerrig. Jeg er privat dagpleje og passer eget barn hjemme. Og jeg får ikke noget tilskud for hende, fik at vide det kun var hvis man var kommunal. Hvordan kan man så som forældre få det?

Hmm, det ved jeg desværre ikke, men det lyder da mærkeligt?

Anmeld

16. september 2013

isabellasmor

Fuglemor skriver:

Jeg vil lige sige at jeg synes det er dejligt du har muligheden for det. Det var blandt andet derfor jeg blev privat så jeg kunne have egne børn hjemme. Og jeg vil for intet byttet det. 

Desærre så får man som privat ikke tilskud så her optager barnet en plads i dp men er samtidig gratis på alle punkter. Og det synes jeg er svineri. Det var noget andet hvis man så hun ikke optog en plads eller man kunne få noget tilskud som man kan som du nævner. Men såDan er det desværre ikke 

man må ikke tjene noget udover det tilskud man får. så hvis du får penge for at være dagplejer, kan du ikke få noget tilskud

Anmeld

16. september 2013

Fuglemor

Albertsen92 skriver:

Hmm, det ved jeg desværre ikke, men det lyder da mærkeligt?

Det synes jeg også. Men er det svar jeg mødes med alle steder. Og det undre mig jo hvis man som forældre kan passe sit barn i 12 måneder og få et tilskud for det.

Anmeld

16. september 2013

MHB

Jeg tror jeg ville passe på med at brokke mig over det kun er 12 mdr. Der findes flere steder hvor man intet får! I vores kommune er der intet tilskud så 12 måneder synes jeg er flot! 

Anmeld

16. september 2013

Albertsen92

isabellasmor skriver:

man må ikke tjene noget udover det tilskud man får. så hvis du får penge for at være dagplejer, kan du ikke få noget tilskud

Nå ja, det er selvfølgelig derfor

Anmeld

16. september 2013

MHB

Arggghhh ville rette indlægget og så skaber min tablet sig, så nu er det bare sært!! 

Anmeld

16. september 2013

sne190810

Albertsen92 skriver:

Nemlig. Vi Har fået så mange flere børn med ADHD og andre vanskeligheder, siden Danmark blev et inst land..

Hehe. 

Kan du underbygge den påstand med noget evidens? For det er da noget af en ting lige at slynge ud.

Anmeld

16. september 2013

isabellasmor

Albertsen92 skriver:

Nå ja, det er selvfølgelig derfor

heh 

Anmeld

16. september 2013

Krussedulle

Albertsen92 skriver:

Synes nu mere det er andre der er blevet fornærmet over, at jeg ikke bidrager til samfundet i et år.

Hvor har jeg overhovedet antydet at jeg var fornærmet over ikke at få mere end et år?

Er du sød at markere i min tekst, hvor jeg skriver at du er fornærmet over ikke at kunne få tilskud i mere end et år?

Du svarer jo slet ikke på det jeg har skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.