isabellasmor skriver:
men, mange undersøgelser viser at det ikke er godt for børn at være væk fra mor og far de første leveår, og slet ikke i en inst med 30 børn, og en masse nedskæringer...
så på langt sigt kunne det måske tænkes at der bliver brugt flere resouser på de tidlige inst børn, i skole og måske senere i det tidlige arbejdsliv, og på den måde er det måske ikke den bedste måde at bidrage med til samfundet, at få samfundet til, groft sagt, at opdrage sine børn ?
sat på en spids 
Nu er det jo ikke et spørgsmål om, hvorvidt jeg er for eller imod institutioner - bare at jeg udtalte, at jeg synes det er fair, at man kun kan få tilskud til at passe eget barn i et år.
Men jo, selvfølgelig skal vi investere i vores børn, men personligt mener jeg at pengene kan bruges bedre andre steder. F.eks. synes jeg, at det er en langt bedre at bruge penge på folkeskolen, fremfor at børn ikke skal i institution før de er 2-3 år. Ofte vil det jo være et spørgsmål om prioritering.
For min skyld, kan folk i øvrigt gå hjemme med deres børn lige så længe de har lyst - men jeg holder fast i, at jeg synes det er ok, at man kun får tilskud til det i et år. Og jeg har svært ved at forstå, at TS synes det er så uretfærdigt.
Anmeld