at påstå man ikke gør sig nyttig når man passer sig eget barn syntes jeg er groft.
man giver hvis man altså gider at passe egne børn og er en god rolle model, barnet den lagt bedste start på livet. ved at det bliver hjemme til det er min 3 år.
man har overskudet til at besøge de ældre familie medlemmer der ville sidde alen forde alle andre har travlt med ag gøre sig nyttig.
man forebygger skildsmisse, og stress ol da man aflaster hele familien.. antallet af mødre/fædre til små børn der sendes hjem med stress og depretion er ret høj særlig mens børne er små.
som studerende og lavtlønnet enlig er man da også kun en udgift for samfundet mens man har små børn. tja vi er det stadig. selvom den ene af os er studerende og den anden ingeniør.
men når man regne børnepenge, tilskud til skole+børnehave kørselsfradag, og skattefordele pga fast egendom.
tja så er der ski ikke megen overskud af den skat vi betaler..
så fik de realt mere da den ene af os gik hjemme og passede børne.
med den kvalitet der er i mange ins. i dag, er det en god indvistering at passe sine egne børn, både for sig selvo og samfundet.
jeg mener så alle burde være lige, så samfundet ikke favriticerede udepassede børn, men at tilskudet fulgte barnet hele vejen. og ellers skulle alle bare betale fuld pris for ins. ikke kun 25%. d
Anmeld