JulieWH skriver:
Sat på en spids, så bidrager du jo ikke med noget til samfundet når du passer dit barn hjemme. Det gør "vi andre", som arbejder og har vores barn i institution.
Svar til alle dem med ondt i røven. Og jo, det tror jeg lidt i har, ellers ville i vel ikke gå op i dette.
Jeg betaler jo stadig skat af det bidrag.
Desuden vil jeg mene min kæreste betaler mere end rigeligt i skat, og da vi har dyr bil synes jeg også vi betaler rigeligt af afgifter der.
Så tror slet ikke vi skal til at gå op i, hvem der betaler hvad til samfundet her
Så tror ikke samfundet mister særlig meget ved at jeg går hjemme 1-2 år hjemme mod alle dem der er på kontanthjælp og får enlig ydelse osv. Og su.
Jeg har arbejdet i 3 år nu, det er der mange på min alder der ikke har, de er stadig på su. Så bidrager de jo heller ikke.
Og bare rolig, jeg er max lige blevet 24 når jeg skal på arbejdsmarkedet igen, og er sikret arbejde der, så du behøver slet ikke bekymre dig om jeg yder til samfundet, det har jeg rigeligt af tid til, også selvom jeg vælger at nyde mit barn i 1-2 år mere.
Anmeld