Albertsen92 skriver:
Åh hvor skønt at høre fra en, der har taget samme valg som en selv
Du kan tro jeg glæder mig til at følge hendes udvikling på tætteste hold.
Hold op hvor heldigt at din mor kan passe din pige indtil bh start, ville ønske jeg havde samme mulighed.
Er der gode muligheder med legestue osv? Hvad har i lavet i hverdagen?
der er en legestue her i byen som vi har været en lille smule i. rigtig hyggelig. Det er hver tirsdag og torsdag de mødes. den hedder "spiren".
ellers har vi været i legejunglen i slangerup , det koster dog penge. men det har været et stort hit.
udover det så går vi ture stort set hver dag. enten ned i byen, eller på legeplads. herhjemme danser vi til musik, leger, er ude i haven (det er vi hver dag)
og ellers er vi flere gange i ugen, hjemme ved min mor og min yngste lillebror, så leger de sammen enten inde eller ude 
men vi har også dage hvor vi bare tuller lidt rundt, ser Pingu, postmand per eller mickey mouse, hygge putter i sengen, læser en bog osv.
og ja, så hjælper hun jo til med fx at sætte i opvaskemasinen/tage ud af opvaskeren, vaske tøj og støvsuge osv, det er noget hun er rigtig glad for , så det er bare med at lade hende hjælpe når hun selv vil, jeg tror ikke den glæde vare hele barndommen nemlig 
Anmeld