Uha, et meget følsomt emne :/
personligt er jeg ved at brække mig hvis jeg ser en kvinde ryge eller drikke med mave på, eller et lille spædbarn ved siden af sig .. Det er dybt uansvarligt! Klamt! og i min verden er stoffer og rygning under graviditet det samme, man udsætter begge steder sit barn for en kold tyrker man ikke selv var villig til at tage 
Det så ulækkert at tænke på at nogen udsætter sine børN for det når de ikke engang selv kan holde det ud ! 
Har mistet en svigermor til lungekræft (PGA. RYGNING!!) hun efterlod 3 børn i 20.erne og en mand på 49 .. ALT FOR TIDLIGT !! Alt for tidligt at midte mor, og kone!
Miste min morfar da han var 52 .. Igen (RYGNING(KOL) igen ALT FOR TIDLIGT !!
Det er bare så egoistisk! I min verden også efter graviditet, børnene bliver stadig udsat for røg partikler som er skadelige, og man vælger samtidig at forlade børnene før tid, hvis man ryger,
herhjemme er det derfor vigtigt at vi holder os sunde, kost træning og ikke mindst, minimere skadeligt stoffer, både for os og vores børn !
Stakkels børn der bliver udsat for de skadelige stoffer, havde mine forældre røget, og fik jeg en følge sygdom, ville jeg for evigt bebrejde dem!
Anmeld