Muhmi skriver:
Undskyld men vil da lige hilse at sige det er dig selv kære trådstarter der gør den her til en farlig debat med at stille op med sådan nogle stærke holdninger imod rygning...
Det er godt at være frelst hva?
Enig - OG så er det så nemt at være anonym. Jeg synes i øvrigt slet ikke, at det er et emne, der berettiger til anonymitet.
Jeg har røget siden jeg var ca. 15. De første mange år, var jeg festryger.
Ved alle 3 graviditeter har jeg været stoppet og så begyndt igen, efter endt amning. Jeg har mit eget rygerum i huset, hvor der ikke er adgang for andre end mig. Så der sidder jeg og pulser foran en åben dør.
Jeg ryger fordi jeg elsker nydelsen og smagen. Jeg ryger også kun et bestemt mærke. Det er dyrt at ryge og det er så den luksus jeg har valgt at tage mig.
Jeg synes det er forkasteligt, at vi ikke længere må ryge nogen steder. Tænk hvis man på burgerbarerne sagde til de overvægtige, DU har ikke godt af at købe mad her, og HVIS du gør det, må du ikke spise det herinde men du skal stå udenfor, sammen med rygerne.
Der ville lyde et RAMASKRIG.
Men jeg synes godt det kan sammenlignes. Selv små børn undrer sig, hvis de ser en der er tyk sidde og fedte sig ind i fed mad. Det er nu heller ikke særlig charmerende at se på.
Anmeld