rygning.. farlig debat :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2013

o1Mutte

Nu ryger jeg selv () men må alligevel stemme i med største delen herinde.. Rygning under en graviditet er

Synes faktisk man kan sammenligne det med en alkoholiker.. Hvis nu vi siger at jeg drak en flaske gajol om dagen.. Så bliver jeg gravid men vælger at skære ned til f.eks. 6 shots om dagen.. Sikke et ramaskrig der ville lyde. Hvorfor er det mere legalt at ryge 6 smøger om dagen, end at drikke alkohol?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2013

BettinaLarsen55

Anonym skriver:

Ja, nu tager jeg et ømt emne op, jeg ved der ofte skaber ballade.
Og aldrig når enighed om.

Jeg har valgt at være anonym da jeg ikke vil have den liggende under mine tråde herinde. :-)

Når nu til emnet, rygning..
Jeg har en forståelse for at folk stopper med at ryge når de er igang med projekt baby, eller stopper når de står med en positiv test.. Og ofte helt uden problemer. Jeg er selv gravid, og stoppet med at ryge. Det er det bedste jeg har gjort for mig selv, jeg føler mig fri!

Er der nogen der røg under graviditeten, og i såfald hvorfor?

- Men dem der så vælger at stoppe med at ryge når de bliver gravide, og derefter starte igen, efter de har født- hvorfor? Når nu man har klaret 9 mdr. uden, hvorfor så ikke holde helt?

Håber på en god debat. Og jeg er på ingen måder hellig, er nu ikke ryger, men har dog os røget i mange - mange år!

jeg er meget nysgerring: hvorfor tage denne debat? 

og hvorfor skive hvad du gjorde i debatten??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.