Anonym skriver:
jeg vil gerne have en forståelse for HVORFOR man ryger, under graviditet, hvorfor man vælger det! Da det for mig ikke er et valg man burde tag, men bare noget der burde ske prompte!
Jeg er skam meget lykkelig for mit "valg" 
Jeg har rigtig stærke meninger om rygning, jeg kan "forstå" man ryger når det kun hander om en selv, men jeg kan ikke forstå man bilder sig selv ind at smagen er lækker osv.. Samt jeg ikke forstår rygning mens man er gravid, og det har jeg stærke holdninger omkring ja. Og nej tror bestemt ikke folk har tænkt sig at stoppe fordi jeg væmmes, for så havde de nok stoppet da de fandt ud af de ventede deres guldklump, hvilket er mig en gåde..
Fordi nogle er så stressede/bange igennem deres graviditet at de bliver nødt til at have den her ene ting at holde sig til, som de føler sig sikre ved.
Fordi nogle mener det ikke er så farligt som andre synes.
Fordi nogle har "set" deres bedsteforældre og forældre gøre det samme og derfor har fundet ud af at de har fået sunde og raske børn, så det regner de også med at de får.
I bund og grund, fordi vi er forskellige og ikke alle har den samme mening om alting... Og det er jo en god ting, for så har du noget at fodre din samvittighed og pudse din glorie med, når du ser en gravid der ryger ude på gaden... "Haps! Nammenamme... Jeg var bare klogere og bedre end jer andre..."
Good for you, dejligt du ikke røg og dejligt at du ikke har tænkt dig at begynde igen... 
Anmeld