Muhmi skriver:
Undskyld men vil da lige hilse at sige det er dig selv kære trådstarter der gør den her til en farlig debat med at stille op med sådan nogle stærke holdninger imod rygning...
Det er godt at være frelst hva?
det er en farlig debat og det vil det altid være.
Lige såvel som jeg synes folk der ryger under graviditet er dybt uansvarlige.. Jeg væmmes når jeg ser en gravid på gaden der ryger.
Det forstår jeg ikke man kan få sig selv til, en ting er ens egen krop man forgifter, men at ens lille bebs, også skal forgiftes det forstår jeg ikke..
Og jeg er bare på af en helt anden tro, for jeg troede også jeg "elskede" at ryge.. Men det gjorde jeg ikke, jeg støttede mig til den, og bildte mig selv ind det var rart.
Så om du vil kalde det frelst må du om, også folk der undskylder sig med mit barn fejler intet selvom jeg har røget, eller det lige så usundt som folk der drikker cola osv.. Vi ikke af samme overbevisning, endnu engang lamme undskyldninger, for ikke at kunne stoppe med at ryge, synes det dybt egoistisk at ens barn skal gøre det som moderen ikke kunne, når det kommer til verden, nemlig stoppe med at ryge, for baby ryger sku når mor gør!
Anmeld