Fik et flip hos lægen ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Chili skriver:

Hold da op hvor folk kloge om hvad andre skal gøre!?
Hvis hun har lyst til at få det bekræftet hos lægen, så lad hende. Jeg ville da også være frustreret hvis min læge havde sagt den var negativ!!

Vi har alle lov at gå til lægen af den ene eller anden grund.
Hold nu op!

Jeg synes det er fint nok hun er taget til lægen, men den reaktion overfor lægen synes jeg ikke er i orden. Lægen har ikke kunne se stregen...lægen har jo ikke haft en intention om at "behandle hende dårligt" som ts skriver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

lycly

Juliekp skriver:

godt skrevet!

Til alle jer der har lidt ondt bag i, jeg var også til lægen for at få bekræftet min graviditet, da jeg var 5+. Det er nu altså meget rart at få en læges ord på det!

Ja jeg var altså også til lægen i 6. uge - det altid rart at få lægens ord for det!
Desuden så synes jeg altså folk skal tage det roligt med at kommentere ts opførsel, det jo ikke fordi hun har svinet lægen til eller råbt og skreget fuldstændig hysterisk altså.

Anmeld

15. august 2013

Juliekp

Ja jeg var altså også til lægen i 6. uge - det altid rart at få lægens ord for det!
Desuden så synes jeg altså folk skal tage det roligt med at kommentere ts opførsel, det jo ikke fordi hun har svinet lægen til eller råbt og skreget fuldstændig hysterisk altså.

Lige præcis!

Kunne dog ikke selv finde på det, da det ikke ligger til mig at reagere sådan over for fremmede mennesker, men synes derimod ikke at der er noget galt i hendes reaktion. Har fuld forståelse for hendes frustation

Anmeld

15. august 2013

l.kjoeller

raca skriver:

hvorfor rander du til lægen allerede.. du er jo dårligt gået over tid.. og hvorfor tisser du før du kommer der op.. den eneste måde de konstatere tidlige graviditeter på hvis det er en formodet normalt graviditet er jo med test.. og de test kan apoteket da ligeså godt klare at sælge til dig.

vores læge gad da ikke se os, med mindre der var tale om ufrivillig graviditet før uge 5-6 stykker.. tidligst.. men meget kan jo havde ændret sig.. men om alt er manden skal vel lige nå at stå af før man tester og render til lægen..

på det tidspunkt du er nu.. er der jo en spildprocent i graviditeterne på ca 25%..

og jeg syntes nu også den er negativ..

Ja så har tingene ændret sig meget fra dengang. For det er normalt. Min læge sagde sågar jeg bare kunne teste dernede. Mange Gør det fordi man gerne vil have det bekræftet før man selv får forhåbning. Og her har testene jo svinget lidt for hende. Synes godt nok du er tør og firkantet i dit svar. Og det med abort chancen hørte Ingen steder hjemme. God aften !

Anmeld

15. august 2013

asff

Elias2010<3 skriver:

Skulle idag til lægen og bekræftes i graviditet... Jeg fik fortaget en test med urin jeg liiiiige kunne presse nok ud... Havde lige tisset inden.. 

Jeg ventede 5 minutter, og så siger hun "den er negativ" og jeg tænkte "som om........" 

Jeg bad om at se den og jeg kunne se to streger.. Men hun holdte altså ved sit, at den var negativ....... 

Jeg blev så gal at jeg sagde til hende at hun skulle ha briller med ekstra styrke så, og vrissede bagefter "vi SES om en uge, så skal jeg vise dig igen positiv test!" 

Hun så nogenlunde sådan ud : 

Og lige et billede ... Er altså kun 4+1 og tissede kun et par dråber ud.

jeg fortalte at jeg havde haft kvalme 24/7 i 4 dage, og svaret var ... " Du har en virus..." 

Ja hun skal sgu da have briller! Min første graviditet, hvor stregen var nogenlunde lige så tydlig som din, overbeviste lægen mig oøm, at den faktisk var der! 

Men tillykke!!!

Anmeld

15. august 2013

lycly

Juliekp skriver:

Lige præcis!

Kunne dog ikke selv finde på det, da det ikke ligger til mig at reagere sådan over for fremmede mennesker, men synes derimod ikke at der er noget galt i hendes reaktion. Har fuld forståelse for hendes frustation

Jeg ville heller ikke reagere på den måde, men vi er forskellige. Og hun er jo frustreret fordi det har været lidt en rutsjebanetur for hende med alle de tests og al den tvivl - og nu er hun endelig sikker og så siger lægen det modsatte!

Anmeld

15. august 2013

l.kjoeller

ano14316 skriver:

Er bare så enig...

Det er spild af lægens tid og statens penge..

konsultation 132 kr
graviditetstest ca 50 kr.

Hun betaler skat ikke 

Anmeld

15. august 2013

lycly

ano14316 skriver:

Er bare så enig...

Det er spild af lægens tid og statens penge..

konsultation 132 kr
graviditetstest ca 50 kr.

Det mener du vel ikke seriøst???

Anmeld

15. august 2013

Mi&Mi

Kris89 skriver:

hvorfor gider du få "bekræftet" ved lægen?? her ringede jeg bare og bestilte tid til første lægeundersøgelse der uge 7-9 eller hvornår det nu var (glemmer hurtigt)...

Ved nogen læger skal det bekræftes først, da jeg ringede for at bestille tid da jeg var blevet gravid, så fik jeg besked på at komme op med en urinprøve for at få det bekræftet først

Anmeld

15. august 2013

modesty

LuLy skriver:

"Jeg blev så gal at jeg sagde til hende at hun skulle ha briller med ekstra styrke så, og vrissede bagefter "vi SES om en uge, så skal jeg vise dig igen positiv test!""

Det vil jeg absolut placere i tilsviningskategorien. Det er da slet ikke i orden at tale sådan til et andet menneske. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.