Kathepige skriver:
Damn, der bliver overfust.
Jeg håber, hun kommer på igen. Jeg tror vist godt jeg ved, hvilke debatter, jeg IKKE skal oprette herinde..
WOW.
Folk må have deres meninger, men tonen ... fy for helvede. 
Enten står jeg for alle de dårlige indlæg, eller også er jeg blind, jeg synes virkelig ikke at tonen er hård i denne debat...
Jeg synes jeg prøver at holde en ordentligt tone.. men jeg er også sådan en der altid gør smser 'er du sur' 'nej nej, sådan skriver jeg bare'
Jeg er ked af at det bliver misforstået.
Jeg synes bare ofte at disse debatter skal holdes meget overfladiske, ellers bliver 'tonen' kritiseret.
Jeg skriver jo også bare de tanker jeg får når jeg læder et indlæg, som i her, hvor min tanke bliver at hele denne dårlige oplevelse for patient og læge, kunne være undgået hvis man havde ventet nogen dage, og måske at tænkt lidt længere end 'jeg har brug for at få bekræftelse nu idag', men måske skal jeh bare lade vær med at gennemtænke alle ting så meget, prøve at være mere ligeglad med økonomi, økologi, samfund og miljø. For kan se at det ofte bringer mig i uføre når jeg prøver at pointere at alt hvad vi gør har større indflydelse end det er sker lige her og nu...
Kære TS
jeg er ked af hvis jeg har 'ødelagt' din tråd nu, og h vis jeg har skrevet noget du er blevet ked af, for det er bestemt ikke meningen..
Anmeld