Fik et flip hos lægen ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

lycly

Mor og meget mere skriver:

Hendes glæde? Indlægget er vredt og negativt, og folk har da lov at erklære sig uenige i den måde, hun reagerer over for lægen på. 

Der er forskel på at erklære sig uenig og så overfuse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

2babygirls

Øv... Hvorfor har hun slettet sig

Anmeld

15. august 2013

Mie89

Elias2010<3 skriver:

Skulle idag til lægen og bekræftes i graviditet... Jeg fik fortaget en test med urin jeg liiiiige kunne presse nok ud... Havde lige tisset inden.. 

Jeg ventede 5 minutter, og så siger hun "den er negativ" og jeg tænkte "som om........" 

Jeg bad om at se den og jeg kunne se to streger.. Men hun holdte altså ved sit, at den var negativ....... 

Jeg blev så gal at jeg sagde til hende at hun skulle ha briller med ekstra styrke så, og vrissede bagefter "vi SES om en uge, så skal jeg vise dig igen positiv test!" 

Hun så nogenlunde sådan ud : 

Og lige et billede ... Er altså kun 4+1 og tissede kun et par dråber ud.

jeg fortalte at jeg havde haft kvalme 24/7 i 4 dage, og svaret var ... " Du har en virus..." 

Du skal ikke altid tage dem for gode varer... 

Jeg havde testet positivt hjemme på tre test, den ene med selv samme urin prøve, som jeg skulle tage med til lægen, og min test var ifølge sygeplejersken også negativ! Hun var væk i 2 min, og hun havde ingenting at sige til det - udover den gode gamle "hvis du ikke får mens inden for en uge, må du jo komme igen"... 

Så jeg kom igen ca 10 dage efter, og frembragte de to flotteste tydeligste streger, der bare kom lige med det samme - og kunne simpelthen heller ikke lade være med at sige "HVAD SAGDE JEG!" 

Sygeplejersken kiggede bare underligt på mig, og sagde "jamen teste er jo meget forskellige?" 

Så lad være med at lade det gå dig på ! Testen skal nok også blive positiv hos lægen om nogle dage - du kan sagtens stole på dine egne hjemmeteste! DU ER GRAVID! 

Anmeld

15. august 2013

Eliza

Min mor var altså heller ikke gravid da hun som 15 årrig blev testet ved lægen. 

Jeg er idag 26 (og et halvt) og lever i bedste velgående 

Anmeld

15. august 2013

ano14316

hvorfor går du overhovedet til lægen 4+1 og bliver tjekket for graviditet og tisser lige inden?

Anmeld

15. august 2013

ano14316

raca skriver:

hvorfor rander du til lægen allerede.. du er jo dårligt gået over tid.. og hvorfor tisser du før du kommer der op.. den eneste måde de konstatere tidlige graviditeter på hvis det er en formodet normalt graviditet er jo med test.. og de test kan apoteket da ligeså godt klare at sælge til dig.

vores læge gad da ikke se os, med mindre der var tale om ufrivillig graviditet før uge 5-6 stykker.. tidligst.. men meget kan jo havde ændret sig.. men om alt er manden skal vel lige nå at stå af før man tester og render til lægen..

på det tidspunkt du er nu.. er der jo en spildprocent i graviditeterne på ca 25%..

og jeg syntes nu også den er negativ..

Er bare så enig...

Det er spild af lægens tid og statens penge..

konsultation 132 kr
graviditetstest ca 50 kr.

Anmeld

15. august 2013

Chili

Hold da op hvor folk kloge om hvad andre skal gøre!?
Hvis hun har lyst til at få det bekræftet hos lægen, så lad hende. Jeg ville da også være frustreret hvis min læge havde sagt den var negativ!!

Vi har alle lov at gå til lægen af den ene eller anden grund.
Hold nu op!

Anmeld

15. august 2013

mrhl

Nu kan jeg jo ikke vide noget om hvorfor TS har valgt at gå til lægen så tidligt, men nogle læger vil absolut se én selvom man ikke er længere henne. Bl.a. var jeg til to konsultationer INDEN jeg kom til første læge undersøgelse i uge 10. Og det var lægen selv der ville have jeg kom selvom jeg synes det var hul i hovedet.

Og hvis det i dette tilfælde er TS der selv har haft lyst til/brug for at komme til en læge og få bekræftet graviditeten, hvad er problemet så med det? Er godt nok noget uforstående over at det er noget man gider at blive forarget over

Anmeld

15. august 2013

mortilfreja

Kan virkelig godt forstå at hun har slettet sig herinde..

Sikke da en opførsel fra en del af jer herinde!! Da klart at hun skriver som hun gør.. Hun er frustreret og har brug fra lidt opbakning herinde.. Men jøses hvor er der mange herinde som bare skulle holde fingrene fra tasterne, når de ikke kan komme med andet end spydigheder!!

Baby.dk er ikke hvad baby.dk var for 2 år siden...!!

Det var så min mening om det!! BUM!

Anmeld

15. august 2013

Juliekp

Kan virkelig godt forstå at hun har slettet sig herinde..

Sikke da en opførsel fra en del af jer herinde!! Da klart at hun skriver som hun gør.. Hun er frustreret og har brug fra lidt opbakning herinde.. Men jøses hvor er der mange herinde som bare skulle holde fingrene fra tasterne, når de ikke kan komme med andet end spydigheder!!

Baby.dk er ikke hvad baby.dk var for 2 år siden...!!

Det var så min mening om det!! BUM!

godt skrevet!

Til alle jer der har lidt ondt bag i, jeg var også til lægen for at få bekræftet min graviditet, da jeg var 5+. Det er nu altså meget rart at få en læges ord på det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.