Fik et flip hos lægen ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

lycly

modesty skriver:

"Jeg blev så gal at jeg sagde til hende at hun skulle ha briller med ekstra styrke så, og vrissede bagefter "vi SES om en uge, så skal jeg vise dig igen positiv test!""

Det vil jeg absolut placere i tilsviningskategorien. Det er da slet ikke i orden at tale sådan til et andet menneske. 

Ej det er altså ikke at svine til! Kan godt se det med større styrke i brillerne var lidt strengt, men så synes jeg altså heller ikke det er værre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

asff

Hold kæft, der er nogle i denne tråd, der ikke tænker sig særlig meget om! Hun er jo glad for at være gravid, og vil gerne haave lægens ord for det også? altså... 

Anmeld

15. august 2013

Lullaby

asff skriver:

Hold kæft, der er nogle i denne tråd, der ikke tænker sig særlig meget om! Hun er jo glad for at være gravid, og vil gerne haave lægens ord for det også? altså... 

Jamen det er jo ikke det tråden handler om. Jeg rendte også til lægen 17 gange me Zarina fordi jeg blev ved med at teste negativ men tråden handler om at hun sviner lægen til fordi hun ikke er enigmed hende og vil derderfor bekræftes bagefter i, at det var ok. Hvilket det selvfølgelig ikke er. 

Anmeld

15. august 2013

FamilenStorm

Kris89 skriver:

hvorfor gider du få "bekræftet" ved lægen?? her ringede jeg bare og bestilte tid til første lægeundersøgelse der uge 7-9 eller hvornår det nu var (glemmer hurtigt)...

Nogle læger vil gerne have at man laver en positiv test hos dem også.. Det ville min læge begge gange ril trods for 2 knald positive test herhjemme..

Anmeld

15. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
asff skriver:

Skal det så give hende ret til en mindre passende opførsel overfor lægen?
Jeg kan forstå hun blev frustreret og reageret nok med alle sine følelser, men derfor kan man godt sætte sig ned bagefter og tænke sig om og måske finde ud af at det var en tand for meget.
Lægen har jo ganske enkelt ikke kunne se en positiv test.

Anmeld

15. august 2013

asff

Lullaby skriver:

Jamen det er jo ikke det tråden handler om. Jeg rendte også til lægen 17 gange me Zarina fordi jeg blev ved med at teste negativ men tråden handler om at hun sviner lægen til fordi hun ikke er enigmed hende og vil derderfor bekræftes bagefter i, at det var ok. Hvilket det selvfølgelig ikke er. 

Det er ikke det jeg læser; jeg kan godt se, hun reagerede voldsomt, men hun gjorde det jo fordi, hun ville have graviditeten bekræftet, og lægen ikke så samme streg. Det har klart været frusterende. Men i bund og grund, læser jeg indlægget, som et spørgsmål om vi andre, er  Enige om den ekstra streg er der og lægen tager fejl.

Anmeld

15. august 2013

asff

mor:) skriver:

Skal det så give hende ret til en mindre passende opførsel overfor lægen?
Jeg kan forstå hun blev frustreret og reageret nok med alle sine følelser, men derfor kan man godt sætte sig ned bagefter og tænke sig om og måske finde ud af at det var en tand for meget.
Lægen har jo ganske enkelt ikke kunne se en positiv test.

Nu svarede jeg bare på det med "statens penge" - hvordan hun reagerede er en anden sag.

Anmeld

15. august 2013

lineog4

l.kjoeller skriver:

Ja så har tingene ændret sig meget fra dengang. For det er normalt. Min læge sagde sågar jeg bare kunne teste dernede. Mange Gør det fordi man gerne vil have det bekræftet før man selv får forhåbning. Og her har testene jo svinget lidt for hende. Synes godt nok du er tør og firkantet i dit svar. Og det med abort chancen hørte Ingen steder hjemme. God aften !

Hos min læge har man i i hvertfalD 6 år skulle betale 99 hvis man fik taget g test der ikke var taget grundet mistanke om sygdom... Har aldrig taget en g test hos lægen - de tog mine ord for gode varer 

Anmeld

15. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
asff skriver:

Nu svarede jeg bare på det med "statens penge" - hvordan hun reagerede er en anden sag.

nå sorry så misforstod jeg.
Det synes jeg også er helt fint.

Anmeld

15. august 2013

Lullaby

asff skriver:

Det er ikke det jeg læser; jeg kan godt se, hun reagerede voldsomt, men hun gjorde det jo fordi, hun ville have graviditeten bekræftet, og lægen ikke så samme streg. Det har klart været frusterende. Men i bund og grund, læser jeg indlægget, som et spørgsmål om vi andre, er  Enige om den ekstra streg er der og lægen tager fejl.

Sjovt som 2 indlæg kan læses forskelligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.