For det første vil jeg godt lige slå fast, at hvis man ikke kan klare at folk har en negativ holdning/svar til ens indlæg, burde man måske ikke ligge så personlige ting op på en offentlig hjemmeside - just saying..
Når det så er sagt, synes jeg da godt nok det er op til TS og hendes læge hvor vidt hun skal have bekræftet graviditeten der! Min læge bad mig også selv om at komme ind og desuden ønskede min kæreste også lægens ord på at den altså var god nok - det med penge hører bare ingen steder hjemme i denne tråd - betaler vi måske ikke skat, og desuden er der mennesker som render til lægen hele tiden med meget mindre og åndsvage ting!
For det andet er jeg måske enig I at hendes reaktion overfor lægen måske var lidt malplaceret og grov - men det kan man virkelig ikke tolke ud fra det skrevne sprog, ingen af os har været i nærheden af det lægekontor og TS har jo desværre valgt at slette hendes profil, så hun ikke kan svare os på det!
Og så det der med at blande chancen for en tidlig abort ind i det her hører bare INGEN steder hjemme ! Vi er her vel allesammen fordi vi ønsker graviditet og børn, og så er det da vildt upassende at nævne chancen for abort i denne sammenhæng .
Skulle vi ikke tage og prøve at føre en ordenlig tone herinde? Om man så har positive eller negative ting at sige, kan man da være lidt civiliseret og sige det på en pæn måde. Der skal da være plads til alle - og ingen burde føle sig nødsaget til at slette sin profil pga én tråd!
Hav en go' aften allesammen 
Anmeld