Fik et flip hos lægen ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
mortilfreja skriver:

Kan virkelig godt forstå at hun har slettet sig herinde..

Sikke da en opførsel fra en del af jer herinde!! Da klart at hun skriver som hun gør.. Hun er frustreret og har brug fra lidt opbakning herinde.. Men jøses hvor er der mange herinde som bare skulle holde fingrene fra tasterne, når de ikke kan komme med andet end spydigheder!!

Baby.dk er ikke hvad baby.dk var for 2 år siden...!!

Det var så min mening om det!! BUM!

Men det er et frit forum og man kan altså ikke altid forvente at alle er enige og vil give opbakning til en. Man har lov til at være uforstående og ikke enig med ts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Havre74

Elias2010<3 skriver:

Skulle idag til lægen og bekræftes i graviditet... Jeg fik fortaget en test med urin jeg liiiiige kunne presse nok ud... Havde lige tisset inden.. 

Jeg ventede 5 minutter, og så siger hun "den er negativ" og jeg tænkte "som om........" 

Jeg bad om at se den og jeg kunne se to streger.. Men hun holdte altså ved sit, at den var negativ....... 

Jeg blev så gal at jeg sagde til hende at hun skulle ha briller med ekstra styrke så, og vrissede bagefter "vi SES om en uge, så skal jeg vise dig igen positiv test!" 

Hun så nogenlunde sådan ud : 

Og lige et billede ... Er altså kun 4+1 og tissede kun et par dråber ud.

jeg fortalte at jeg havde haft kvalme 24/7 i 4 dage, og svaret var ... " Du har en virus..." 

Helt uden for emne, jeg ved det.

-Men hvad betyder det "s", der er på testen ?

Anmeld

15. august 2013

Mortilxx

Jeg var ved lægen dagen efter jeg testede positivt derhjemme, hvilket jeg faktisk troede man skulle. Da jeg ringede til lægen og fortalte at min graviditetstest var positiv fik jeg at vide, at jeg skulle ned og have lavet en urinprøve.

Og jeg giver hende ret, som skrev at baby.dk ikke er det samme som for 2 år siden, for det er det bestemt ikke! Synes godt nok at der er mange der skulle tænke sig om inden de svarer på disse indlæg. Jeg havde også slettet min profil hvis jeg fik sådanne kommentarer, og specielt hvis jeg var gravid og hormonerne pumpede løs i min krop. Forstår slet ikke hvordan man kan blive forarget over at en kvinde går til læge pga. graviditet.

Anmeld

15. august 2013

Mie89

For det første vil jeg godt lige slå fast, at hvis man ikke kan klare at folk har en negativ holdning/svar til ens indlæg, burde man måske ikke ligge så personlige ting op på en offentlig hjemmeside - just saying.. 

Når det så er sagt, synes jeg da godt nok det er op til TS og hendes læge hvor vidt hun skal have bekræftet graviditeten der! Min læge bad mig også selv om at komme ind og desuden ønskede min kæreste også lægens ord på at den altså var god nok - det med penge hører bare ingen steder hjemme i denne tråd - betaler vi måske ikke skat, og desuden er der mennesker som render til lægen hele tiden med meget mindre og åndsvage ting! 

For det andet er jeg måske enig I at hendes reaktion overfor lægen måske var lidt malplaceret og grov - men det kan man virkelig ikke tolke ud fra det skrevne sprog, ingen af os har været i nærheden af det lægekontor og TS har jo desværre valgt at slette hendes profil, så hun ikke kan svare os på det! 

Og så det der med at blande chancen for en tidlig abort ind i det her hører bare INGEN steder hjemme ! Vi er her vel allesammen fordi vi ønsker graviditet og børn, og så er det da vildt upassende at nævne chancen for abort i denne sammenhæng . 

Skulle vi ikke tage og prøve at føre en ordenlig tone herinde? Om man så har positive eller negative ting at sige, kan man da være lidt civiliseret og sige det på en pæn måde. Der skal da være plads til alle - og ingen burde føle sig nødsaget til at slette sin profil pga én tråd! 

Hav en go' aften allesammen 

Anmeld

15. august 2013

l.kjoeller

lineog4 skriver:

Hos min læge har man i i hvertfalD 6 år skulle betale 99 hvis man fik taget g test der ikke var taget grundet mistanke om sygdom... Har aldrig taget en g test hos lægen - de tog mine ord for gode varer 

Det skal man heldigvis ikke ved min læge eller andre jeg har hørt om i Horsens 

Anmeld

15. august 2013

Kløver

Jeg kan kun se en streg, men er også på fra mobil

Jeg havde nok ventet lidt med at få bekræftet ved lægen, og så have morgenurinen med i en beholder hvis jeg ikke kunne vente med at tisse, man kan få bægre på apoteket til det samme hvor man skal bruge morgenurin

Jeg vil så sige at jeg synes du er unfair overfor lægen, jeg ved ikke hvordan de fungerer, men deres skal vist læses indenfor 2-3 min og kommer stregen efter er den ugyldig, og tit er lægens test lidt mindre følsomt for at netop få en graviditet bekræftet så den bliver måske tydeligere når hcg er steget jeg kan forstå frustrationen men synes du var ubehøvlet og burde undskylde næste gang du kommer derned.

Mår du ikke er længere end 4+1 kan testen sagtens blive tydelig om nogle dage, og derfor nemmere med test end at vente svar fra en blodprøve

Anmeld

15. august 2013

Chili

mor:) skriver:

Jeg synes det er fint nok hun er taget til lægen, men den reaktion overfor lægen synes jeg ikke er i orden. Lægen har ikke kunne se stregen...lægen har jo ikke haft en intention om at "behandle hende dårligt" som ts skriver.

Nej, men derfor kan ens hormoner godt løbe af med en engang imellem..
Og nej, lægen har jo ikke gjort det for at irritere hende, men derfor ville det da stadig være irriterende.

Og det med at alle har lov at gå til lægen, var fordi en begyndte at snakke om hvad det kostede... Helt ærligt!

Anmeld

15. august 2013

asff

Lullaby skriver:

Sjovt som 2 indlæg kan læses forskelligt. 

Ja men herligt vi alle er forskellige 

Anmeld

15. august 2013

asff

mor:) skriver:

nå sorry så misforstod jeg.
Det synes jeg også er helt fint.

Jeg beskrev det vidst heller ikke så godt 

Anmeld

15. august 2013

ano14316

l.kjoeller skriver:

Hun betaler skat ikke 

Jo jo det gør jeg skam også..

Men jeg mener bare at hvis ts havde ventet en lille uge, så havde det givet mening, men 1 dag over...

Jeg synes bare det er spild af ressourcer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.