Fik et flip hos lægen ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

Camille Mørch Andersen

AMM00 skriver:

Det er en positiv test, og det er op til hende hvis hun vil bekræftes hos lægen. Hvis nogke ikke har en positiv kommentar så lad være med at svare.. hvor er der bare nogle negative folk herinde.. i behøver ikk gøre hendes glæde til noget negativt.. ih altså

HUMØRSVINGNINGER !!! ER ORDET! synd hun nu har deaktiveret sin profil fordi hun sikkert føler sig utilpas, for den måde andre taler/skriver til en på.. synes godt man kan tænke lidt over hvordan man skriver tilbage til andre på som kun ønsker det bedste for en selv! og andre!

hun er jo bare glad for at være blevet gravid! så vær dog glad på hendes vegne!

synes sørme det er noget svineri! har jeg ikke ret? ..

ps.. den er ikke møntet på dig, jeg svare på indlægeet til

PEAS AND HARMONI!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Frk.S

Havre74 skriver:

Helt uden for emne, jeg ved det.

-Men hvad betyder det "s", der er på testen ?

Det står for "sample"

Denne test er ikke såden en hvor du dypper enden i urin, men hvor du drypper et par dråber på der hvor der står s. 

Til TS: Jeg er ikke i tvivl om, at den der test er positiv. Den er da ikke VILDT tydelig, og måske lægen skulle have kigget efter en ekstra gang.

Men rolig nu, pas på hormonerne... Hun har da ikke været ude på at snyde dig. Jeg synes du skal vente et par dage, og så teste igen (med morgenurin) så får du garanteret to FINE streger som ingen kan være i tvivl om. Og så booker du bare tid til første graviditetsus.

Jeg håber da du kommer tilbage, ville da gerne følge din graviditet. 

Anmeld

15. august 2013

l.kjoeller

ano14316 skriver:

Jo jo det gør jeg skam også..

Men jeg mener bare at hvis ts havde ventet en lille uge, så havde det givet mening, men 1 dag over...

Jeg synes bare det er spild af ressourcer.

kan godt forstå hun har behov for vished så hun ved hvad hun skal forholde sig til. det ville jeg også have. specielt fordi hendes teste har været så svage som de har. men der er vi jo også forskellige 

Anmeld

15. august 2013

AMM00

Camille Mørch Andersen skriver:

HUMØRSVINGNINGER !!! ER ORDET! synd hun nu har deaktiveret sin profil fordi hun sikkert føler sig utilpas, for den måde andre taler/skriver til en på.. synes godt man kan tænke lidt over hvordan man skriver tilbage til andre på som kun ønsker det bedste for en selv! og andre!

hun er jo bare glad for at være blevet gravid! så vær dog glad på hendes vegne!

synes sørme det er noget svineri! har jeg ikke ret? ..

ps.. den er ikke møntet på dig, jeg svare på indlægeet til

PEAS AND HARMONI!

Synes nok læste mit indlæg en gang til inden jeg nåede til sidste del haja.. men du har så meget ret.. synes folk er for langt ude bare fordi man vælger at tage en test ved lægen..

Anmeld

15. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Chili skriver:

Nej, men derfor kan ens hormoner godt løbe af med en engang imellem..
Og nej, lægen har jo ikke gjort det for at irritere hende, men derfor ville det da stadig være irriterende.

Og det med at alle har lov at gå til lægen, var fordi en begyndte at snakke om hvad det kostede... Helt ærligt!

synes også det med prisen var småligt.
jeg forstår godt hormonerne kan løbe af en men det er i min verden ikke en undskyldning, kun en forklaring. Så er det okay at det bliver fortalt til vedkommende så man kan undskylde overfor lægen næste gang man skal derind, evt. mens man lige beviser at man jo er gravid hehe

Anmeld

15. august 2013

Chili

mor:) skriver:

synes også det med prisen var småligt.
jeg forstår godt hormonerne kan løbe af en men det er i min verden ikke en undskyldning, kun en forklaring. Så er det okay at det bliver fortalt til vedkommende så man kan undskylde overfor lægen næste gang man skal derind, evt. mens man lige beviser at man jo er gravid hehe

Præcis
Men ja, denne debat er kommet for langt ud..

Anmeld

15. august 2013

sabrina89

ano14316 skriver:

hvorfor går du overhovedet til lægen 4+1 og bliver tjekket for graviditet og tisser lige inden?

min læge forlanger at man kommer op og laver urin prøve i lægehuset så de får det bekraftet og får så tid til "første" lægeundersøgelse. sådan var det også i det andet lægehus jeg var tilknyttet første graviditet

Anmeld

15. august 2013

gokkelok

sabrina89 skriver:

min læge forlanger at man kommer op og laver urin prøve i lægehuset så de får det bekraftet og får så tid til "første" lægeundersøgelse. sådan var det også i det andet lægehus jeg var tilknyttet første graviditet

Forlanger ligefrem... Jeg kan forstå det hvis ens egen test har været lidt svag, men ikke hvis man har en tydelig en, så er der jo ikke nogen tvivl, og ingen grund til at forstyrre lægen. Eller det er jo nok bare sygeplejersken der ordner det i de fleste lægehuse, de har nok lidt mere tid.

Anmeld

15. august 2013

Havre74

Frk.S skriver:

Det står for "sample"

Denne test er ikke såden en hvor du dypper enden i urin, men hvor du drypper et par dråber på der hvor der står s. 

Til TS: Jeg er ikke i tvivl om, at den der test er positiv. Den er da ikke VILDT tydelig, og måske lægen skulle have kigget efter en ekstra gang.

Men rolig nu, pas på hormonerne... Hun har da ikke været ude på at snyde dig. Jeg synes du skal vente et par dage, og så teste igen (med morgenurin) så får du garanteret to FINE streger som ingen kan være i tvivl om. Og så booker du bare tid til første graviditetsus.

Jeg håber da du kommer tilbage, ville da gerne følge din graviditet. 

Tak for svar.

Anmeld

15. august 2013

ano14316

sabrina89 skriver:

Men ville du ringe derop med en test der er knap positiv, eller ville du vente nogen dage til du have en alm tydelig positiv test?
Man får jo netop ikke be eller afkræftet noget ved at komme så tidligt, nødvendigvis..
Jeg har selv lige været ved lægen og fået taget blodprøve fordi jeg har sprunget en mens over, det fik jeg gjort i forgårs da jeg skulle derop i en anden anledning og min mens skulle være kommet d. 20/7.
Men synes ikke der var grund til at ulejlige en læge for at teste mig før jeg ligesom var sikker på der ikke lom noget.
Jeg synes altså ikke det er spild at gå til lægen fordi man har fundet ud af at man er gravid, men synes det er spild at komme så tidligt at der er meget stor risiko for at man er nød til at komme igen senere...
Forstår i hvad jeg mener?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.