raca skriver:
hvorfor rander du til lægen allerede.. du er jo dårligt gået over tid.. og hvorfor tisser du før du kommer der op.. den eneste måde de konstatere tidlige graviditeter på hvis det er en formodet normalt graviditet er jo med test.. og de test kan apoteket da ligeså godt klare at sælge til dig.
vores læge gad da ikke se os, med mindre der var tale om ufrivillig graviditet før uge 5-6 stykker.. tidligst.. men meget kan jo havde ændret sig.. men om alt er manden skal vel lige nå at stå af før man tester og render til lægen..
på det tidspunkt du er nu.. er der jo en spildprocent i graviditeterne på ca 25%..
og jeg syntes nu også den er negativ..
Hold da op.. Hvorfor er det lige du kommenterer i den her tråd hvis det irriterer dig SÅ meget at ts "render til læge og tester hele tiden". Det må hun da virkelig selv om! Det er da altid rart at få be/afkræftet en graviditet hurtigst muligt

Jeg kan dog ikke se en streg (men er på fra telefon så nok derfor) men man kender sin krop og jeg vidste selv at jeg var gravid allerede inden min mens skulle komme og før jeg testede.
Synes du skal bede om en blodprøve. Evt tag en af de der clearblue og tag den med ned til lægen
Anmeld