Fik et flip hos lægen ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

Swerg

Kris89 skriver:

hvorfor gider du få "bekræftet" ved lægen?? her ringede jeg bare og bestilte tid til første lægeundersøgelse der uge 7-9 eller hvornår det nu var (glemmer hurtigt)...

Det gjorde jeg egentlig fordi de gerne ville bekræfte det ved min søn for 3,5 år siden... Så fik man tid til undersøgelse imens ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Swerg

raca skriver:

hvorfor rander du til lægen allerede.. du er jo dårligt gået over tid.. og hvorfor tisser du før du kommer der op.. den eneste måde de konstatere tidlige graviditeter på hvis det er en formodet normalt graviditet er jo med test.. og de test kan apoteket da ligeså godt klare at sælge til dig.

vores læge gad da ikke se os, med mindre der var tale om ufrivillig graviditet før uge 5-6 stykker.. tidligst.. men meget kan jo havde ændret sig.. men om alt er manden skal vel lige nå at stå af før man tester og render til lægen..

på det tidspunkt du er nu.. er der jo en spildprocent i graviditeterne på ca 25%..

og jeg syntes nu også den er negativ..

Slap dog af! Vil du spørge om mere ????! 

Anmeld

15. august 2013

Kris89

Elias2010<3 skriver:

Det gjorde jeg egentlig fordi de gerne ville bekræfte det ved min søn for 3,5 år siden... Så fik man tid til undersøgelse imens ...

okay. de tre gange jeg har været gravid har de aldrig ville se mig før der første lægeundersøgelse. strækker sig fra maj måned 2011 til nu... da jeg ringede første gang fik jeg bare at vide "tillykke" hvis testen er positiv hjemme er den også her.

Anmeld

15. august 2013

hesøth

Skulle idag til lægen og bekræftes i graviditet... Jeg fik fortaget en test med urin jeg liiiiige kunne presse nok ud... Havde lige tisset inden.. 

Jeg ventede 5 minutter, og så siger hun "den er negativ" og jeg tænkte "som om........" 

Jeg bad om at se den og jeg kunne se to streger.. Men hun holdte altså ved sit, at den var negativ....... 

Jeg blev så gal at jeg sagde til hende at hun skulle ha briller med ekstra styrke så, og vrissede bagefter "vi SES om en uge, så skal jeg vise dig igen positiv test!" 

Hun så nogenlunde sådan ud : 

Og lige et billede ... Er altså kun 4+1 og tissede kun et par dråber ud.

jeg fortalte at jeg havde haft kvalme 24/7 i 4 dage, og svaret var ... " Du har en virus..." 

Men hvorfor tage til lægen, når du med sikkerhed ved at du er gravid?

Der er da ikke grund til kontakt til læge før 1. graviditetsundersøgelse der i 9./10. uge??

Hov Sorry! Havde ikke lige læst hele tråden - og der er ligesom 100 andre der har spurgt om det samme.

Ha en dejlig dag

Anmeld

15. august 2013

lycly

raca skriver:

hvorfor rander du til lægen allerede.. du er jo dårligt gået over tid.. og hvorfor tisser du før du kommer der op.. den eneste måde de konstatere tidlige graviditeter på hvis det er en formodet normalt graviditet er jo med test.. og de test kan apoteket da ligeså godt klare at sælge til dig.

vores læge gad da ikke se os, med mindre der var tale om ufrivillig graviditet før uge 5-6 stykker.. tidligst.. men meget kan jo havde ændret sig.. men om alt er manden skal vel lige nå at stå af før man tester og render til lægen..

på det tidspunkt du er nu.. er der jo en spildprocent i graviditeterne på ca 25%..

Hold da op.. Hvorfor er det lige du kommenterer i den her tråd hvis det irriterer dig SÅ meget at ts "render til læge og tester hele tiden". Det må hun da virkelig selv om! Det er da altid rart at få be/afkræftet en graviditet hurtigst muligt

Jeg kan dog ikke se en streg (men er på fra telefon så nok derfor) men man kender sin krop og jeg vidste selv at jeg var gravid allerede inden min mens skulle komme og før jeg testede.

Synes du skal bede om en blodprøve. Evt tag en af de der clearblue og tag den med ned til lægen

Anmeld

15. august 2013

Lukas&Liam<3

raca skriver:

Puha et surt opstød!

Anmeld

15. august 2013

modesty

Elias2010<3 skriver:

Skulle idag til lægen og bekræftes i graviditet... Jeg fik fortaget en test med urin jeg liiiiige kunne presse nok ud... Havde lige tisset inden.. 

Jeg ventede 5 minutter, og så siger hun "den er negativ" og jeg tænkte "som om........" 

Jeg bad om at se den og jeg kunne se to streger.. Men hun holdte altså ved sit, at den var negativ....... 

Jeg blev så gal at jeg sagde til hende at hun skulle ha briller med ekstra styrke så, og vrissede bagefter "vi SES om en uge, så skal jeg vise dig igen positiv test!" 

Hun så nogenlunde sådan ud : 

Og lige et billede ... Er altså kun 4+1 og tissede kun et par dråber ud.

jeg fortalte at jeg havde haft kvalme 24/7 i 4 dage, og svaret var ... " Du har en virus..." 

Jeg kan godt se en meget svag streg, men synes det er en virkelig underlig opførsel at overfuse lægen fordi hun ikke ser det samme som du ser.

Anmeld

15. august 2013

AMM00

Det er en positiv test, og det er op til hende hvis hun vil bekræftes hos lægen. Hvis nogke ikke har en positiv kommentar så lad være med at svare.. hvor er der bare nogle negative folk herinde.. i behøver ikk gøre hendes glæde til noget negativt.. ih altså

Anmeld

15. august 2013

lineog4

Først tillykke hvis du er gravid - jeg kan måske ane en meget utydelig streg men er også på iPad så ser det vist ikke så godt.

Jeg tænker du skal følge din egen viden og ringe og bestille en første graviditets undersøgelse når du er 9-10 uger henne og ellers bare nyde du ef gravid. Lad lægen være læge og tænk det bliver en god historie: tænk da jeg var gravid med dig sagde lægen du var en virus 

Der er ingen grund til at lægen bekræfter da de teste man kan købe nu er lige så gode som lægens.

line

Anmeld

15. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
AMM00 skriver:

Det er en positiv test, og det er op til hende hvis hun vil bekræftes hos lægen. Hvis nogke ikke har en positiv kommentar så lad være med at svare.. hvor er der bare nogle negative folk herinde.. i behøver ikk gøre hendes glæde til noget negativt.. ih altså

Hendes glæde? Indlægget er vredt og negativt, og folk har da lov at erklære sig uenige i den måde, hun reagerer over for lægen på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.