Fik et flip hos lægen ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

Merii

Elias2010<3 skriver:

Skulle idag til lægen og bekræftes i graviditet... Jeg fik fortaget en test med urin jeg liiiiige kunne presse nok ud... Havde lige tisset inden.. 

Jeg ventede 5 minutter, og så siger hun "den er negativ" og jeg tænkte "som om........" 

Jeg bad om at se den og jeg kunne se to streger.. Men hun holdte altså ved sit, at den var negativ....... 

Jeg blev så gal at jeg sagde til hende at hun skulle ha briller med ekstra styrke så, og vrissede bagefter "vi SES om en uge, så skal jeg vise dig igen positiv test!" 

Hun så nogenlunde sådan ud : 

Og lige et billede ... Er altså kun 4+1 og tissede kun et par dråber ud.

jeg fortalte at jeg havde haft kvalme 24/7 i 4 dage, og svaret var ... " Du har en virus..." 

Man kan tydelig se stregen og det er ikke en skyggesteg. Min test så præcis sådan ud hos lægen og hun sagde den var positiv

Du ved jo godt du er gravid, og vi kan tydeligvis godt se forskel på dine teste at den bliver mere og mere positiv.

Op med humøret igen og nyd din graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Swerg

mrhl skriver:

Ja, altså knald positiv er den jo ikke. Men den ER positiv. Kan godt forstå du blev gal. Man skulle jo tro en læge var 'klogere' :-)

TAK! Så sagde hun rigtig flabet "der skal være en streg ved T'et"... 

ØH ja?!?

Anmeld

15. august 2013

Swerg

Merii skriver:

Man kan tydelig se stregen og det er ikke en skyggesteg. Min test så præcis sådan ud hos lægen og hun sagde den var positiv

Du ved jo godt du er gravid, og vi kan tydeligvis godt se forskel på dine teste at den bliver mere og mere positiv.

Op med humøret igen og nyd din graviditet

Tak 

Blev bare så gal at jeg måtte bryde ud til jer 

Anmeld

15. august 2013

Swerg

Francisca skriver:

Hvorfor tjekkede hun ikke også indvendigt eller blodprøve? kan godt se stregen!

"De havde jo travlt... Og det kunne under ingen omstændigheder lade sig gøre"....

Anmeld

15. august 2013

Swerg

Wimmie skriver:

Hehe, så må du jo tage derind igen senere...men hvorfor også tisse lige inden man skal ind og lave urinprøve? 

Så må du lige holde dig lidt næste gang...

Jeg kunne ikke holde mig og lægen er langt fra mig... Total dumt, i know 

Anmeld

15. august 2013

Silas&Mille

Hun skal da have nye briller.

Den er svag og jeg skal vippe skærmen lidt, men kan godt se stregen

Tillykke

Anmeld

15. august 2013

2babygirls

Elias2010<3 skriver:

Skulle idag til lægen og bekræftes i graviditet... Jeg fik fortaget en test med urin jeg liiiiige kunne presse nok ud... Havde lige tisset inden.. 

Jeg ventede 5 minutter, og så siger hun "den er negativ" og jeg tænkte "som om........" 

Jeg bad om at se den og jeg kunne se to streger.. Men hun holdte altså ved sit, at den var negativ....... 

Jeg blev så gal at jeg sagde til hende at hun skulle ha briller med ekstra styrke så, og vrissede bagefter "vi SES om en uge, så skal jeg vise dig igen positiv test!" 

jeg fortalte at jeg havde haft kvalme 24/7 i 4 dage, og svaret var ... " Du har en virus..." 

Min var sku heller ikke voldsomt oplysende her 2. gang, men hun godtog den ved sygeplejersken. Havde også taget en clear blue, så det var ren rutine at skulle fise derned

Køb en cb og smæk den op i fjæset på hende

Anmeld

15. august 2013

Kris89

hvorfor gider du få "bekræftet" ved lægen?? her ringede jeg bare og bestilte tid til første lægeundersøgelse der uge 7-9 eller hvornår det nu var (glemmer hurtigt)...

Anmeld

15. august 2013

Trekløver(:

Elias2010<3 skriver:

Jeg ser meget tydeligt 2 Streger !! 

Anmeld

15. august 2013

raca

hvorfor rander du til lægen allerede.. du er jo dårligt gået over tid.. og hvorfor tisser du før du kommer der op.. den eneste måde de konstatere tidlige graviditeter på hvis det er en formodet normalt graviditet er jo med test.. og de test kan apoteket da ligeså godt klare at sælge til dig.

vores læge gad da ikke se os, med mindre der var tale om ufrivillig graviditet før uge 5-6 stykker.. tidligst.. men meget kan jo havde ændret sig.. men om alt er manden skal vel lige nå at stå af før man tester og render til lægen..

på det tidspunkt du er nu.. er der jo en spildprocent i graviditeterne på ca 25%..

og jeg syntes nu også den er negativ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.