Fik et flip hos lægen ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.206 visninger
86 svar
276 synes godt om
15. august 2013

Swerg

Skulle idag til lægen og bekræftes i graviditet... Jeg fik fortaget en test med urin jeg liiiiige kunne presse nok ud... Havde lige tisset inden.. 

Jeg ventede 5 minutter, og så siger hun "den er negativ" og jeg tænkte "som om........" 

Jeg bad om at se den og jeg kunne se to streger.. Men hun holdte altså ved sit, at den var negativ....... 

Jeg blev så gal at jeg sagde til hende at hun skulle ha briller med ekstra styrke så, og vrissede bagefter "vi SES om en uge, så skal jeg vise dig igen positiv test!" 

Hun så nogenlunde sådan ud : 

Og lige et billede ... Er altså kun 4+1 og tissede kun et par dråber ud.

jeg fortalte at jeg havde haft kvalme 24/7 i 4 dage, og svaret var ... " Du har en virus..." 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

M&J87

Min søster fik samme besked, den var svag positiv, og hun har altså en datter på 5 år nu. De er ikke altid for kloge de læger.

Anmeld

15. august 2013

LilleSmølf

Jeg bruger linser og jeg kan altså FINT se den streg, ligesom jeg har kunne se de andre du har lagt op.

Tillykke! kan jeg da kun sige.

Anmeld

15. august 2013

M&J87

Prøv og tænk hvis det er en ung pige der IKKE ville have barnet, der fik den besked!!!!! Så vil hun gå og tro at hun ikke er gravid!! Ihhh jeg bliver helt irriteret nu 

Anmeld

15. august 2013

Swerg

M&J87 skriver:

Min søster fik samme besked, den var svag positiv, og hun har altså en datter på 5 år nu. De er ikke altid for kloge de læger.

Amen. Jeg er fandeme gal.... 

Anmeld

15. august 2013

Swerg

LilleSmølf skriver:

Jeg bruger linser og jeg kan altså FINT se den streg, ligesom jeg har kunne se de andre du har lagt op.

Tillykke! kan jeg da kun sige.

Tusinde tak. Hvad er det for en behandling at få ! 

Anmeld

15. august 2013

mrhl

Ja, altså knald positiv er den jo ikke. Men den ER positiv. Kan godt forstå du blev gal. Man skulle jo tro en læge var 'klogere' :-)

Anmeld

15. august 2013

Francisca

Elias2010<3 skriver:

Skulle idag til lægen og bekræftes i graviditet... Jeg fik fortaget en test med urin jeg liiiiige kunne presse nok ud... Havde lige tisset inden.. 

Jeg ventede 5 minutter, og så siger hun "den er negativ" og jeg tænkte "som om........" 

Jeg bad om at se den og jeg kunne se to streger.. Men hun holdte altså ved sit, at den var negativ....... 

Jeg blev så gal at jeg sagde til hende at hun skulle ha briller med ekstra styrke så, og vrissede bagefter "vi SES om en uge, så skal jeg vise dig igen positiv test!" 

jeg fortalte at jeg havde haft kvalme 24/7 i 4 dage, og svaret var ... " Du har en virus..." 

Hvorfor tjekkede hun ikke også indvendigt eller blodprøve? kan godt se stregen!

Anmeld

15. august 2013

Pikku Myy

Elias2010<3 skriver:

Så ville det måske være en god idé ikke at tisse lige inden i næste uge

Anmeld

15. august 2013

Wimmie

Elias2010<3 skriver:

Hehe, så må du jo tage derind igen senere...men hvorfor også tisse lige inden man skal ind og lave urinprøve? 

Så må du lige holde dig lidt næste gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.