Vækning af barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

På en måde kunne det godt, men jeg har jo så det problem at frokosten ligger fra kl 11. Og putter jeg barnet før så får det jo ikke frokosten med

Det er nok forskellen (den absolut eneste ) på vuggestue og dagpleje: Hvis min søn kom forrest i puttekøen kunne det give 1/2t - 45min ekstra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Det er nok forskellen (den absolut eneste ) på vuggestue og dagpleje: Hvis min søn kom forrest i puttekøen kunne det give 1/2t - 45min ekstra...

Man vil dem jo også bar det bedste. men må prøve at vække barnet efter to timer og virker det ikke så må jeg jo prøve at få dem til at lytte

Anmeld

14. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

Det er jo også vasketøj, regninger støvsugning. Og det kan barnet ikke så godt være med til. Noget af det måske. Det er ting som jeg ikke har tid til når jeg har fri, for så er der madlavning, handlen og lidt hygge med vores børn,

Regninger .. vasketøj osv må du da ordne i din fritd..

Ej undskyld mig.men bliver sku lidt harm.. men du bliver betalt for at passe andres børn ikke ordne private ting..

så hvis et barn ikke sover middagslur mere så er du der for det barn.. ikke private ting..

Hvordan tror du de folk som ikke arbejder hjemme får klaret de ting du nævner??

Anmeld

14. august 2013

TNBC

Anonym skriver:

På en måde kunne det godt, men jeg har jo så det problem at frokosten ligger fra kl 11. Og putter jeg barnet før så får det jo ikke frokosten med

Nu er jeg i en vuggestue, men vi har en dreng på 2år der sover mellem 10-12 og han sidder så og spiser når han vågner. Det har han altid gjort.
Barnet kan jo sagtens spise mens du ordner regningerne..
Vasketøj og støvsugning kan en 18måneder gammel sagtens være med til.

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Regninger .. vasketøj osv må du da ordne i din fritd..

Ej undskyld mig.men bliver sku lidt harm.. men du bliver betalt for at passe andres børn ikke ordne private ting..

så hvis et barn ikke sover middagslur mere så er du der for det barn.. ikke private ting..

Hvordan tror du de folk som ikke arbejder hjemme får klaret de ting du nævner??

Det er lidt svært når ens arbejdsdag starter kl 7 og slutter kl 17. Og tingene ikke ordner sig selv. Så i stedet for at slappe af i min pause som andre ville gøre så knokler jeg på for at nå de andre ting. Tr. Mig det er jeg sikkert ikke den eneste der gør.

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Nu er jeg i en vuggestue, men vi har en dreng på 2år der sover mellem 10-12 og han sidder så og spiser når han vågner. Det har han altid gjort.
Barnet kan jo sagtens spise mens du ordner regningerne..
Vasketøj og støvsugning kan en 18måneder gammel sagtens være med til.

Jo jo sagtens. Ingen problemer der. Det er prøvet af af forældrene at ligge kl 10. Barnet sover halvanden time og om eftermiddagen liver barnet sur og tvær fordi det er træt men vil ikke sove igen. Og den løsning med at barnet sov tidligere var forældrene ikke med på. Det skulle stadig ligges på samme tidspunkt som nU. 

når der hele tiden er nogen bestemte krav gør det også det hele lidt sværere,

Anmeld

14. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

Det er lidt svært når ens arbejdsdag starter kl 7 og slutter kl 17. Og tingene ikke ordner sig selv. Så i stedet for at slappe af i min pause som andre ville gøre så knokler jeg på for at nå de andre ting. Tr. Mig det er jeg sikkert ikke den eneste der gør.

Men det har du da selv valgt.. at arbejde i dit eget hjem...

Jeg bliver sku frustreret over du mener børnene bare kan ligge selv, for du har pause eller private ting at ordne.. er det bare ikke et krav når man er dp, men at de fleste er så heldige er jo fint. Men igen du bliver betalt for at passe børnene.. ikke ordne dit vasketøj osv

.. jeg er pædagog selv og selvom jeg har pause så er det da ikke altid jeg får en halv time fordi jeg står til rådighed i mine pauser...

Jeg må da også ordne alle tingene når jeg har fri.. og der skal også laves mad.. hygges med børn... handles(dejligt butikkerne har åbent nærmest altid) betales regninger.. gøres rent osv.. 

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Men det har du da selv valgt.. at arbejde i dit eget hjem...

Jeg bliver sku frustreret over du mener børnene bare kan ligge selv, for du har pause eller private ting at ordne.. er det bare ikke et krav når man er dp, men at de fleste er så heldige er jo fint. Men igen du bliver betalt for at passe børnene.. ikke ordne dit vasketøj osv

.. jeg er pædagog selv og selvom jeg har pause så er det da ikke altid jeg får en halv time fordi jeg står til rådighed i mine pauser...

Jeg må da også ordne alle tingene når jeg har fri.. og der skal også laves mad.. hygges med børn... handles(dejligt butikkerne har åbent nærmest altid) betales regninger.. gøres rent osv.. 

Jeg har jo så hver dag kun to timer med mit barn og dem vil jeg også gerne have. Og det er jo ikke kun private ting jeg ordner, jeg ordner også ting der vedrører dp. 

Hver dag når jeg sådan set har fri bruger jeg også tid på dp. Så undskyld mig at jeg også har brug for at ordne lidt private ting. For jeg har sådan et ikke fri bare fordi kl 17. 

Anmeld

14. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

Jeg har jo så hver dag kun to timer med mit barn og dem vil jeg også gerne have. Og det er jo ikke kun private ting jeg ordner, jeg ordner også ting der vedrører dp. 

Hver dag når jeg sådan set har fri bruger jeg også tid på dp. Så undskyld mig at jeg også har brug for at ordne lidt private ting. For jeg har sådan et ikke fri bare fordi kl 17. 

Jeg havde i min sidste praktik.. på gode dage.. en time med mit barn og derefter skulle der så laves lektier osv... 

Så bare ærgeligt.. ja undskyld mig jeg er hård lige nu.. men jeg betaler ikke min dp mor for at betale regninger osv... jeg betaler hende for at passe mit barn.. ikke lade det underholde sig selv

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Jeg havde i min sidste praktik.. på gode dage.. en time med mit barn og derefter skulle der så laves lektier osv... 

Så bare ærgeligt.. ja undskyld mig jeg er hård lige nu.. men jeg betaler ikke min dp mor for at betale regninger osv... jeg betaler hende for at passe mit barn.. ikke lade det underholde sig selv

Der er vi så bare ikke lige enige. Og det er ikke hver dag det sker. Det er måske sket fem gange på et år fordi det hele lige har brændt på. Men som sagt så har jeg ikke fri bare fordi kl er 17. Så man er også nødt til at se på hvad man kan nå for det hele hænger samme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.