Anonym skriver:
Barnet hentes kl 16 og jeg har det fra kl 7 af. Så størstedelen af tiden er hos mig. Og den kan godt være lang hvis et barn er træt og bliver pjevset. Men det tager man jo med. Men det er to en halv time de så har med barnet som også skal have aftensmad og i bad. Min personlige mening er at det er for lidt. Men vi er jo forskellige og nogen vil gerne have mere tid. Men jeg tænker at de da ikke tager skade af at have barnet oppe måske baren halv til en hel time længere.
man får jo nemt nogle fordomme, og det er så forkert især fordi der er så mange som klarer det fantastisk. Men de er unge forældre og det kan jeg godt mærke nogen gange. De er ikke villige til at lytte eller prøve noget nyt. Hvor jeg føler hvis jeg sagde det til forældre der var lidt ældre så tager de det mere til sig. Men igen det er nok bare en fordom fra min side.
Der er desværre rigtig mange børn som bliver passet fra 7-16 og jeg er af samme mening som dig. - Det er ikke meget tid de har med forældrene så. Og tit er det jo de samme børn som afleveres og hentes på de tidspunkter HVER dag!
Desværre!
Jeg er selv ung mor, og jeg har heldigvis aldrig hørt for det. Tvært imod tror jeg, at jeg er en "god" mor at have som forældre i en institution.
Så kendte du mig, håber jeg, at dine fordomme mod unge forældre ville bliver ændret
(ved godt, at det ikke er alle unge forældre der er som mig, og som pæd er jeg også godt klar over, hvad du mener) Det hele er sagt med et stort smil på læben 
Men som ung forældre, så er man bare EKSTRA meget modtagelig og det kender jeg selv. Folk LEDER OG LEDER OG LEDER efter en fejl de kan påpeje for "der må være noget at sætte på de unge forældre". Desværre hører vi andre som klare opgaven som forældre godt, rigtig meget til det der.. Dette er ikke henvendt mod dig, men jeg bliver SÅ følsom når der bliver snakket "de der unge forældre" nærmest som en helt videnskab for sig selv. 
Anmeld