Vækning af barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jaa der er rigtig meget forskel.... Her sov han max 6-8 timer i døgnet indtil han var ca 6 måneder (sad oppe hver nat i flere timer) fik ca 3-4 timers søvn i døgnet..... Så sov han ca fra 21 til engang om natten... Og en time der, 30 min der i løbet af dagen... Og da han kom i dp som 11 måneder begyndte der at komme en rytme hvor han sov fra 12-14/15 stykker... Og blev lagt kl 20 om aftenen.... Med kamp ;-)

Men der er også sket rigtig meget i vores liv siden vi/jeg fik ham så det kan jo sagtens have haft en påvirkning.....

Alting påvirker på den ene eller anden måde. Kan vi også se.

kan det passe det var dig der en overgang boede ved din mor og nu har fået dit eget?

men det var godt nok ikke møj han sov. Det må have været hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Alting påvirker på den ene eller anden måde. Kan vi også se.

kan det passe det var dig der en overgang boede ved din mor og nu har fået dit eget?

men det var godt nok ikke møj han sov. Det må have været hårdt

Jep det var mig ;-)

Jaa det var hårdt, men samtidig med at min mor lå på sygehuset som vi besøgte fik jeg jo ingen søvn om dagen.... Men jaa man blir presset til yderste... Men det er da heldigvis over nu :-)

Anmeld

15. august 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg vil ikke gøre mig uvenner med nogen da de jo bare kan finde en anden. Men kan være jeg skal vise dem artiklen med forskningen og så se hvad de siger. Jeg holder i hvert fald fast i at jeg ikke mener det er i orden

Oki der er vi så forskellige for jeg er ligeglad med om jeg bliver uvenner med forældre jeg er der for børnene og ska gøre hvad der er bedst for dem. Det er det jeg får penge for...

Men det er jo et fedt du holder fast hvis du ik er villig til at gå den ekstra mil for at få det gennemført

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jep det var mig ;-)

Jaa det var hårdt, men samtidig med at min mor lå på sygehuset som vi besøgte fik jeg jo ingen søvn om dagen.... Men jaa man blir presset til yderste... Men det er da heldigvis over nu :-)

Det er imponerende hvad nan kan klare er glad for det er ovre nu

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Oki der er vi så forskellige for jeg er ligeglad med om jeg bliver uvenner med forældre jeg er der for børnene og ska gøre hvad der er bedst for dem. Det er det jeg får penge for...

Men det er jo et fedt du holder fast hvis du ik er villig til at gå den ekstra mil for at få det gennemført

Jeg er privat då de kunne vælge at sige de fandt en anden. Det ville jeg værw ked af. Men kan godt se hvad du mener. Barnet får lov at sove de der 2 1/2 time og hvis jeg kan se der er mønster med hvornår det har brug for at sove mere så tages dem op igen. Jeg ved nemlig at jeg størstedelen af tiden ikke skal vække da det vågner efter to timer. Men vil holde lidt styr på hvornår det så er det skal vækkes.

moren sagde selv de var i od vækning. Men hvis man er imod hvorfor siger man så det skal vækkes, det undre mig.

Anmeld

15. august 2013

L&V

Anonym skriver:

Jeg er privat då de kunne vælge at sige de fandt en anden. Det ville jeg værw ked af. Men kan godt se hvad du mener. Barnet får lov at sove de der 2 1/2 time og hvis jeg kan se der er mønster med hvornår det har brug for at sove mere så tages dem op igen. Jeg ved nemlig at jeg størstedelen af tiden ikke skal vække da det vågner efter to timer. Men vil holde lidt styr på hvornår det så er det skal vækkes.

moren sagde selv de var i od vækning. Men hvis man er imod hvorfor siger man så det skal vækkes, det undre mig.

Ja det er noget misvisende må jeg sige.. Ka godt se det er træls at miste en kunde men altså det er jo din bix

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja det er noget misvisende må jeg sige.. Ka godt se det er træls at miste en kunde men altså det er jo din bix

Ja det er jo det. Kan være man skal have et punkt i ens kontrakt der hedder at børn ikke vækkes hos mig

man skal jo gerne nemlig enighed men jeg håber da de bliver klogere for det er bare ikke optimalt. Og hvis jeg kan se det sin regel altid er efter weekenden den er gal så ved man jo godt lidt hvor løsningen skal findes

Anmeld

15. august 2013

L&V

Anonym skriver:

Ja det er jo det. Kan være man skal have et punkt i ens kontrakt der hedder at børn ikke vækkes hos mig

man skal jo gerne nemlig enighed men jeg håber da de bliver klogere for det er bare ikke optimalt. Og hvis jeg kan se det sin regel altid er efter weekenden den er gal så ved man jo godt lidt hvor løsningen skal findes

Det syntes jeg faktisk du sku gøre. Så er der ik noget at diskutere

Anmeld

16. august 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det syntes jeg faktisk du sku gøre. Så er der ik noget at diskutere

Det er jo det. og de kan se at det ikke er noget jeg finder på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.