Anonym skriver:
Jeg synes også det er tidligt. Her puttes der kl 19. Og vores har samme alder. Sover 12 timer som regel og to igen til middag. Og vi døjer ikke med problemer med at sove. Jo hvis hun kun sover en time til middag for så er hun overtræt.
som de har udtrykt det er det ikke hver dag. For var det hver dag kunne jeg forstå det. Men jeg synes ofte problemet kommer lige efter en weekend, feks sagde de i dag det i går havde været et problem. Barnet havde i går sovet to timer til middag. Men man kan bare nogen gange mærke mår man ikke skal tage det op og fortælle sådan noget.
Her har vi altid puttet kl 20, har en dreng der ikke har været god til at sove, forstået på den måde, at han vågnede/græd mange gange om natten.
Sov fint til middag, men lå en overgang vågen til 21-21.30, og derfor valgte vi at sætte max. tid på hans lur. Men det her var altså hver dag.
I dit tilfælde er der nok ikke så frygtelig meget andet at gøre, end at føje forældrene, og så tage det op igen efter et stykke tid, hvis det overhovedet ikke fungerer
Anmeld