Vækning af barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

Der er vi så bare ikke lige enige. Og det er ikke hver dag det sker. Det er måske sket fem gange på et år fordi det hele lige har brændt på. Men som sagt så har jeg ikke fri bare fordi kl er 17. Så man er også nødt til at se på hvad man kan nå for det hele hænger samme. 

Ja men det ændrer da ikke på du skal passe børn.. du kan for min skyld ordne alt det pivate du vil hvis børnene sover men ski ikke når du kan høre et barn er vågen eller en har behov for at sløjfe luren.. så må du jo ordne det når dit barn et puttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Ja men det ændrer da ikke på du skal passe børn.. du kan for min skyld ordne alt det pivate du vil hvis børnene sover men ski ikke når du kan høre et barn er vågen eller en har behov for at sløjfe luren.. så må du jo ordne det når dit barn et puttet

Jeg synes den slutter her. For det var ikke det her tråden handlede om. Så vi kan være enige om at være uenige.

Anmeld

14. august 2013

Nessie

Anonym skriver:

Jeg synes også det er tidligt. Her puttes der kl 19. Og vores har samme alder. Sover 12 timer som regel og to igen til middag. Og vi døjer ikke med problemer med at sove. Jo hvis hun kun sover en time til middag for så er hun overtræt.

som de har udtrykt det er det ikke hver dag. For var det hver dag kunne jeg forstå det. Men jeg synes ofte problemet kommer lige efter en weekend, feks sagde de i dag det i går havde været et problem. Barnet havde i går sovet to timer til middag. Men man kan bare nogen gange mærke mår man ikke skal tage det op og fortælle sådan noget.

Her har vi altid puttet kl 20, har en dreng der ikke har været god til at sove, forstået på den måde, at han vågnede/græd mange gange om natten.

Sov fint til middag, men lå en overgang vågen til 21-21.30, og derfor valgte vi at sætte max. tid på hans lur. Men det her var altså hver dag.

I dit tilfælde er der nok ikke så frygtelig meget andet at gøre, end at føje forældrene, og så tage det op igen efter et stykke tid, hvis det overhovedet ikke fungerer

Anmeld

14. august 2013

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Her har vi altid puttet kl 20, har en dreng der ikke har været god til at sove, forstået på den måde, at han vågnede/græd mange gange om natten.

Sov fint til middag, men lå en overgang vågen til 21-21.30, og derfor valgte vi at sætte max. tid på hans lur. Men det her var altså hver dag.

I dit tilfælde er der nok ikke så frygtelig meget andet at gøre, end at føje forældrene, og så tage det op igen efter et stykke tid, hvis det overhovedet ikke fungerer

Det er jo lidt svært når man ikke er med hjemme og styre det der men vi prøver ad og så må vi tage den derfra

Anmeld

14. august 2013

LinLin

Maja88 skriver:

Men det har du da selv valgt.. at arbejde i dit eget hjem...

Jeg bliver sku frustreret over du mener børnene bare kan ligge selv, for du har pause eller private ting at ordne.. er det bare ikke et krav når man er dp, men at de fleste er så heldige er jo fint. Men igen du bliver betalt for at passe børnene.. ikke ordne dit vasketøj osv

.. jeg er pædagog selv og selvom jeg har pause så er det da ikke altid jeg får en halv time fordi jeg står til rådighed i mine pauser...

Jeg må da også ordne alle tingene når jeg har fri.. og der skal også laves mad.. hygges med børn... handles(dejligt butikkerne har åbent nærmest altid) betales regninger.. gøres rent osv.. 

Helt ærligt: hvor tit får du ikke din pause??? Jeg har oplevet een gang, tror jeg, på de fem år jeg har været uddannet at blive kaldt ind fem min før... Har ikke oplevet det i mine praktikker heller...

Anmeld

14. august 2013

Maja88

LinLin skriver:

Helt ærligt: hvor tit får du ikke din pause??? Jeg har oplevet een gang, tror jeg, på de fem år jeg har været uddannet at blive kaldt ind fem min før... Har ikke oplevet det i mine praktikker heller...

Jeg har godt nok oplevet mange gange at der går en hel del af min pause fordi et barn eller flere skal hjælpes med tøjskiftemm tolietbesøg.. kommet til skade osv

Anmeld

14. august 2013

LinLin

Maja88 skriver:

Jeg har godt nok oplevet mange gange at der går en hel del af min pause fordi et barn eller flere skal hjælpes med tøjskiftemm tolietbesøg.. kommet til skade osv

Hvor uheldigt...

Anmeld

14. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Maja88 skriver:

Nu er du jo heller ikke alene på job ti timer hver dag - alle kan risikere at miste deres pauser jævnligt, men som hovedregel mener jeg, at en DP har så specielle arbejdsforhold, at hun godt kan tillade sig at vægte det højt at få en pause i dagens løb. Jeg tror ikke, man holder længe, hvis man dagligt er på ti timer i streg. 

Anmeld

15. august 2013

L&V

Der hvor jeg arbejder har vi en regel der hedder at vi ikke vækker børnene, hvis forældrene ik ka indfinde sig med det ja så er det deres eget problem.. Der er så meget forskning der pejer på at børn slet ik har godt af at blive vækket og søvn avler søvn så de sover ik bedre eller tidligere af at blive vækket. Tværdigmod

Anmeld

15. august 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Der hvor jeg arbejder har vi en regel der hedder at vi ikke vækker børnene, hvis forældrene ik ka indfinde sig med det ja så er det deres eget problem.. Der er så meget forskning der pejer på at børn slet ik har godt af at blive vækket og søvn avler søvn så de sover ik bedre eller tidligere af at blive vækket. Tværdigmod

Det er bare så svært når forældrene ikke vil lytte. Synes det er så synd at vække barnet. Og det strider meget imod mig fordi jeg ikkemener det er i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.