Merii skriver:
Jeg havde lige lagt min guldklump på næsten 8 mdr til formiddagslur i vores have, så kom studenterbilen mens de dytter og det lød så højt at min baby skreg og græd i ca. 5 minutter uden pause!!! han blev så bange
han havde knap nok sover 15 minutter og nu vil han ikke sove .
Jeg er så ked af det.. Kan de ikke bare respektere når de kører ind i en villa kvarter 
Det gør så ondt i min moder hjerte 
Åh jeg ved hvordan du har det!!
Sidste år da de kørte, var min datter 6 måneder..
Jeg havde lige puttet hende i vores soveværelse, i vores lejlighed på 2. sal. Jeg ligger stadig hos hende..
Jeg kan pludselig høre på laaaaaang afstand, et horn der lyder som en færge(!!!!) jeg overdriver ikke.
Det kommer tættere og tættere på og jeg kan også høre den høje musik.
Det ender med at en 25meter lang lastbil holder LIGE ude foran vores vindue, med så høj musik at man skulle tro at der var fest i stuen + de holdt hornet i bund, som jo er et tågehorn på så stor en vogn.
Min datter var skræmt fra vid og sans og vågnede selvfølgelig grædende!! for fanden i helvede hvor var jeg sur!!
Jeg prøver så at tage hende med ind på hendes madras i hendes værelse, på den anden side af bygningen, men lige lidt hjælper det, da de bliver ved med det horn.
Jeg kunne have revet hovederne af de chauffører - jeg synes det er SÅ egoistist.. hornet kunne høres i hele byen.
Anmeld