Studenterbil og barn sover ude!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

lilledittemor

Merii skriver:

Jeg havde lige lagt min guldklump på næsten 8 mdr til formiddagslur i vores have, så kom studenterbilen mens de dytter og det lød så højt at min baby skreg og græd i ca. 5 minutter uden pause!!! han blev så bange  han havde knap nok sover 15 minutter og nu vil han ikke sove .

Jeg er så ked af det.. Kan de ikke bare respektere når de kører ind i en villa kvarter

Det gør så ondt i min moder hjerte

Åh jeg ved hvordan du har det!!

Sidste år da de kørte, var min datter 6 måneder..
Jeg havde lige puttet hende i vores soveværelse, i vores lejlighed på 2. sal. Jeg ligger stadig hos hende..

Jeg kan pludselig høre på laaaaaang afstand, et horn der lyder som en færge(!!!!) jeg overdriver ikke.
Det kommer tættere og tættere på og jeg kan også høre den høje musik.

Det ender med at en 25meter lang lastbil holder LIGE ude foran vores vindue, med så høj musik at man skulle tro at der var fest i stuen + de holdt hornet i bund, som jo er et tågehorn på så stor en vogn.

Min datter var skræmt fra vid og sans og vågnede selvfølgelig grædende!! for fanden i helvede hvor var jeg sur!!

Jeg prøver så at tage hende med ind på hendes madras i hendes værelse, på den anden side af bygningen, men lige lidt hjælper det, da de bliver ved med det horn.

Jeg kunne have revet hovederne af de chauffører - jeg synes det er SÅ egoistist.. hornet kunne høres i hele byen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Merii

Ditte_Marie skriver:

Jeg havde lige puttet hende i vores soveværelse, i vores lejlighed på 2. sal. Jeg ligger stadig hos hende..

Jeg kan pludselig høre på laaaaaang afstand, et horn der lyder som en færge(!!!!) jeg overdriver ikke.

Det ender med at en 25meter lang lastbil holder LIGE ude foran vores vindue, med så høj musik at man skulle tro at der var fest i stuen + de holdt hornet i bund, som jo er et tågehorn på så stor en vogn.

Min datter var skræmt fra vid og sans og vågnede selvfølgelig grædende!! for fanden i helvede hvor var jeg sur!!

Jeg prøver så at tage hende med ind på hendes madras i hendes værelse, på den anden side af bygningen, men lige lidt hjælper det, da de bliver ved med det horn.

Jeg kunne have revet hovederne af de chauffører - jeg synes det er SÅ egoistist.. hornet kunne høres i hele byen.

Det var helt på samme måde tror ikke engang færgen larmer så meget!!!! og de vildeste er at hansov i haven og de kørte forbi så max 2-3 meteres afstand! babyalarmen kunne ikke engang følge med.

Jeg havde bare lyst til at græde

Anmeld

1. juli 2013

Merii

isabellasmor skriver:

jeg synes det er rigtig træls, de er egoistiske, og rigtig irreterende. sidste år sprøjtede de ALKOHOL fra deres vogn ud på folk der gik. jeg blev ramt mens jeg stod med min datter ved en hæveutomat !!! 

ej jeg synes sq det er for opblæst. at de kører på de store veje og hujer, jaja. men at dytte som sindssyge på små veje, råbe og skrige så man ikke kan hører sig selv tænke, sprøjte ting og kaste ting efter folk, hive bukserne ned og vise røv osv osv, ej du , der synes jeg godt nok de går over stregen 

puha det må have været klamt og kan fuldstændig godt forstå dig, jeg havde nok gået amok på dem!!!

Især det der med at vise røv, synes de går over stregen som om vi er nød til at se på deres klamme blege røv!!!

Anmeld

1. juli 2013

gonefishing

Merii skriver:

Jeg havde lige lagt min guldklump på næsten 8 mdr til formiddagslur i vores have, så kom studenterbilen mens de dytter og det lød så højt at min baby skreg og græd i ca. 5 minutter uden pause!!! han blev så bange  han havde knap nok sover 15 minutter og nu vil han ikke sove .

Jeg er så ked af det.. Kan de ikke bare respektere når de kører ind i en villa kvarter

Det gør så ondt i min moder hjerte

Har vi helt glemt hvad det betød da vi selv var unge!!! Come on... sådan er det, ligesom man ved at nytårsaften er larmende.
Jeg har også et barn der kan blive bange, men vi skal også huske på ikke at skærme vores børn fra alt!
Læg barnet indendørs til det er overstået.

Anmeld

1. juli 2013

isabellasmor

Merii skriver:

puha det må have været klamt og kan fuldstændig godt forstå dig, jeg havde nok gået amok på dem!!!

Især det der med at vise røv, synes de går over stregen som om vi er nød til at se på deres klamme blege røv!!!

synes det er så usmageligt, og det hører bare ingen steder hjemme i min verden 

Anmeld

1. juli 2013

Flødebollen

Flodkilling skriver:

Har vi helt glemt hvad det betød da vi selv var unge!!! Come on... sådan er det, ligesom man ved at nytårsaften er larmende.
Jeg har også et barn der kan blive bange, men vi skal også huske på ikke at skærme vores børn fra alt!
Læg barnet indendørs til det er overstået.

Er fuldstændig enig.

Vi ved alle, at det er slemt nu her med studenterkørsel, men lad dem da for fanden.

Det sker EN gang i deres liv, at de bliver studenter.

Vi er enige om, at røv-visning og at hælde øl ud over folk er usmageligt, men det handler altså om at fejre, at de er blevet studenter.

Jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at deltage i den her debat, men jeg synes helt ærligt, at i lige skal slå koldt vand i blodet.

Vil i også sige til ambulancerne, at de skal skrue lidt ned, når de kommer baldrende med fuld udrykning???

Klager i til kommunen, hvis rendegraveren er i gang, lige når jeres børn skal sove?

Vi skal alle være her - og tænk lige på - at det står på i ca. en uge.

Mon ikke, det går?

Anmeld

1. juli 2013

gædde/gitte

................. hvis det er så kanon slemt, så klag til den der kører lastbilen, for det må da være hans ansvar?
. Han må sgu lade være med at dytte så og de der horn være forbudt i bilen...

de var meget stille i vores villa-paradis... syntes det er værre med alle de knallerter, der åbenbart kun fungere hvis man gasser op-og gasser op-og gasser-osv.........suk

Anmeld

1. juli 2013

gonefishing

Ditte_Marie skriver:

Min erfaring er at hvis man selv bliver sur, opfatter barnet det værre end det er.
Tro mig jeg kender også til det med børn der vågner af skræk. Herude kommer skralde/glas bilen hver onsdag morgen kl 04 lige udenfor vores soveværelse i stuen.
Eller natavisen der kommer to gange om ugen kl 03:30 på knallert og holder tomgang 40cm fra børneværelset. I starten blev jeg vildt sur!! Jeg kunne stå med omvendt t-shirt og prøve forklarer ham at andre sov nu.
Men intet skete, så begyndte jeg glad at fortælle min lille datter, når hun vågnede skræmt, at drt var skealdebilen eller avisbudet. Jeg tog gardinerne fra så hun kunne se hvad det var der skete. Dette gjorde vi tre gange og siden da har hun været ligeglad med den larm - det er nu 6måneder siden

Anmeld

1. juli 2013

Merii

Kathepige skriver:

Er fuldstændig enig.

Vi ved alle, at det er slemt nu her med studenterkørsel, men lad dem da for fanden.

Det sker EN gang i deres liv, at de bliver studenter.

Vi er enige om, at røv-visning og at hælde øl ud over folk er usmageligt, men det handler altså om at fejre, at de er blevet studenter.

Jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at deltage i den her debat, men jeg synes helt ærligt, at i lige skal slå koldt vand i blodet.

Vil i også sige til ambulancerne, at de skal skrue lidt ned, når de kommer baldrende med fuld udrykning???

Klager i til kommunen, hvis rendegraveren er i gang, lige når jeres børn skal sove?

Vi skal alle være her - og tænk lige på - at det står på i ca. en uge.

Mon ikke, det går?

Kan simpelthen ikke forstå hvordan du læser indlægget?

indlægget handler mest om en mors bekymring og det du snakker om er helt meningsløs synes jeg i dette debat! der er ikke nogen der siger at de ikke må fejrer det.

Anmeld

1. juli 2013

Mettefpigen

bobbles skriver:

Næog der er ikke nogen af jer andre der os har siddet i sådan en bil

Næ ikk mig...... Men hun siger da heller ikk at de ikk må..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.