Studenterbil og barn sover ude!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

Merii

Fenja09 skriver:

Selvfølgelig er det irriterende, det forstår jeg godt  men det kunne også have været noget andet der havde vækket ham. Vi har f.eks lige fået nye rør i jorden hvor de skulle fjerne asfalt, træer, hive buske op osv. der blev larmet en hel del - mere end en studentervogn tror jeg og det stod på i 2 måneder. Nogle ting må man bare sige "øv øv" til og så lade være med at tænke mere over det.

Håber han fik sig en god lur senere!

hvor er du positiv

håber også han får en god middagslur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

bobbles

og der er ikke nogen af jer andre der os har siddet i sådan en bil

Anmeld

1. juli 2013

C-Dog

Bare send dem herhjem :-D mine unger hujer og hopper og klapper gerne af studenterne :-D

Anmeld

1. juli 2013

Fenja09

Merii skriver:

hvor er du positiv

håber også han får en god middagslur

Ja, det er jo også altid nemmere at stå på sidelinien hehe

Anmeld

1. juli 2013

Merii

bobbles skriver:

og der er ikke nogen af jer andre der os har siddet i sådan en bil

joo da??? og hvad skulle det sige?

Anmeld

1. juli 2013

bobbles

Merii skriver:

joo da??? og hvad skulle det sige?

alle studenter råber da og hornet ryger i bund.. sådan har alle været.. så und da dem den ene gang i deres liv..

Anmeld

1. juli 2013

Merii

bobbles skriver:

alle studenter råber da og hornet ryger i bund.. sådan har alle været.. så und da dem den ene gang i deres liv..

Der er hellere ikke nogen der siger at man ikke kan leve med dem, det er bare min bekymring og moderhjerte som mor da jeg har haft en grædende barn og det gjorde ondt

Anmeld

1. juli 2013

Laulund87

Jeg kan sgu godt forstå dig!

Jo de skal have lov til at more sig, pjatte osv osv, MEN det gør da ondt at ens barn bliver så bange og man bare ikke kan få det til at sove igen. Jeg ville have set sådan her ud lige i situationen

Det betyder ikke at jeg ikke under dem det og min mand er sådan en der dytter tilbage af dem, men lige i det øjeblik de vækkede min baby, ville jeg også blive gal!

Anmeld

1. juli 2013

Baby2010/2013

Merii skriver:

Jeg havde lige lagt min guldklump på næsten 8 mdr til formiddagslur i vores have, så kom studenterbilen mens de dytter og det lød så højt at min baby skreg og græd i ca. 5 minutter uden pause!!! han blev så bange  han havde knap nok sover 15 minutter og nu vil han ikke sove .

Jeg er så ked af det.. Kan de ikke bare respektere når de kører ind i en villa kvarter

Det gør så ondt i min moder hjerte

Nej det er uacceptabelt og det er folk som ingen situationsfornemmelse har! Vi oplevede det samme i lørdags, vores lille pige på 7 uger blev lagt ud og hun vågnede med et chok efter hun havde puttet i 20 min.! 

Anmeld

1. juli 2013

UnderStjernerne

Nu er jeg selv en af de mange unge mennesker, der blev student for nogle dage siden, og jeg har altså også været med på en af de larmende studentervogne.

Det er helt rigtigt, at studenter overhovedet ikke tænker på omgivelserne - og det synes jeg faktisk ikke man kan klandre dem for. Som andre siger, så er det én gang i livet og så skal der altså festes igennem. En vigtig del af ens liv er overstået og det skal man da have lov til at fejre.

Der er dog så mange, der bliver studenter hver år nu, at det er nødvendigt at dele dem op over flere dage. Jeg kørte vogn i fredags, hvor min kusine først skulle køre vogn lørdag.

Jeg kan sagtens forstå at det må være irriterende, når man forsøger at få sit lille pus til at sove, men igen må jeg pointere at det kun er en gang om året - og dem, der er blevet studenter tidligere må også have kørt vogn og været til gene for villakvarterer osv. Lad dem da fejre at de endelig har fået deres hue! Det kan jeg ihvertfald godt unde dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.