Studenterbil og barn sover ude!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

Merii

Mettefpigen skriver:

Næ ikk mig...... Men hun siger da heller ikk at de ikk må..

dejligt at se, nogen kan forstå hvad indlægget handler om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

isabellasmor

Kathepige skriver:

Er fuldstændig enig.

Vi ved alle, at det er slemt nu her med studenterkørsel, men lad dem da for fanden.

Det sker EN gang i deres liv, at de bliver studenter.

Vi er enige om, at røv-visning og at hælde øl ud over folk er usmageligt, men det handler altså om at fejre, at de er blevet studenter.

Jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at deltage i den her debat, men jeg synes helt ærligt, at i lige skal slå koldt vand i blodet.

Vil i også sige til ambulancerne, at de skal skrue lidt ned, når de kommer baldrende med fuld udrykning???

Klager i til kommunen, hvis rendegraveren er i gang, lige når jeres børn skal sove?

Vi skal alle være her - og tænk lige på - at det står på i ca. en uge.

Mon ikke, det går?

jeg synes det er så vildt, at jeg næsten ikke kan se fejringen i det... 

Og at sammenligne en ambulance med en vogn fyldt med fulde unge mennesker, synes jeg ikke man kan....  ja, og en ambulance er væk på få sekunder, disse vogne holder og dytter med råbende mennesker i, op til flere minutter samme sted!

vi skal netop alle sammen være her, derfor synes jeg da kun de kan vise hensyn. 

Anmeld

1. juli 2013

gonefishing

isabellasmor skriver:

Og at sammenligne en ambulance med en vogn fyldt med fulde unge mennesker, synes jeg ikke man kan....  ja, og en ambulance er væk på få sekunder, disse vogne holder og dytter med råbende mennesker i, op til flere minutter samme sted!

Er denne diskussion ikke ligemeget egentlig..
Vi har alle prøvet at være i begges sko hvor vi enten er ude for at det larmer eller at vi srlv larmer.

Buttom of line er at vi ikke kan gøre noget ved det, og at ende med at blive sur og bitter og "nu ringer jeg snart til EB og klager", jo mere vi lader det os gå på.

I stedet ville det gavne os selv og vores afkom at vi nogle gange slappede mere af, og selvom man har lyst til at stå med en grydeske som en lille hidsig nisse så gavner det sjældent noget.

Hilsen en der fandt ud af, efter flere søvnløse nætter fra natavisbude og div, at man bliver mere gråhåret af at bekymre sig og klage over ting man ikke kan gøre noget ved

Anmeld

1. juli 2013

Pikku Myy

Merii skriver:

Kan simpelthen ikke forstå hvordan du læser indlægget?

indlægget handler mest om en mors bekymring og det du snakker om er helt meningsløs synes jeg i dette debat! der er ikke nogen der siger at de ikke må fejrer det.

Nu har jeg siddet og læst tråden igennem, og det er altså det indtryk du og de andre der brokker sig over at jeres børn bliver vækket, giver: At studenterne burde tage hensyn.

Anmeld

1. juli 2013

isabellasmor

Flodkilling skriver:

Er denne diskussion ikke ligemeget egentlig..
Vi har alle prøvet at være i begges sko hvor vi enten er ude for at det larmer eller at vi srlv larmer.

Buttom of line er at vi ikke kan gøre noget ved det, og at ende med at blive sur og bitter og "nu ringer jeg snart til EB og klager", jo mere vi lader det os gå på.

I stedet ville det gavne os selv og vores afkom at vi nogle gange slappede mere af, og selvom man har lyst til at stå med en grydeske som en lille hidsig nisse så gavner det sjældent noget.

Hilsen en der fandt ud af, efter flere søvnløse nætter fra natavisbude og div, at man bliver mere gråhåret af at bekymre sig og klage over ting man ikke kan gøre noget ved

jeg synes ikke der er nogle her der diskutere.. men synes det er trist at få smidt i hovedet at man er en sur lille nisse, og hvad man ellers er, fordi man er irreteret over studenternes manglende hensynstagen......

Du behøver ikke fortælle mig hvilken sindstilstand jeg bør være i.. fordi man lukker lidt galde ud her på baby.dk, så betyder det jo altså ikke at man render og er sur og tvær og søvnløs.... 

Anmeld

1. juli 2013

Flødebollen

Merii skriver:

Kan simpelthen ikke forstå hvordan du læser indlægget?

indlægget handler mest om en mors bekymring og det du snakker om er helt meningsløs synes jeg i dette debat! der er ikke nogen der siger at de ikke må fejrer det.

Nej, men som snakken har udviklet sig fra TS' bekymring, så må du da indrømme, at det pludselig er blevet til en snak om, at de køretøjer larmer for meget på villaveje osv.

Jeg siger bare - at mon ikke, man overlever den uge, hvor det står på?

Så jo! Jeg synes, det hører hjemme i denne debat, når andre også bringer det på banen!

Anmeld

1. juli 2013

isabellasmor

Pikku Myy skriver:

Nu har jeg siddet og læst tråden igennem, og det er altså det indtryk du og de andre der brokker sig over at jeres børn bliver vækket, giver: At studenterne burde tage hensyn.

at tage hensyn er det = ingen fejring??

Anmeld

1. juli 2013

Flødebollen

Pikku Myy skriver:

LIGE præcis!

Men det er det her med at kaste med sten, men man selv bor i et glashus.....

Anmeld

1. juli 2013

Flødebollen

isabellasmor skriver:

at tage hensyn er det = ingen fejring??

Hvordan har studenter ALTID fejret deres dage nu her?

Der er sgu da ikke meget fest forbundet med at sidde stille i en lastbil, fordi man kører igennem et villakvarter.

Det handler om at gøre opmærksom på sig selv, og det er sådan, de gør og altid har gjort.

Ja, undskyld - men jeg mener bare godt, at begge dele kan lade sig gøre.

Igen - der er tale om en uge cirka hvert år.

Kunne forstå, hvis det foregik hver dag, hver uge, hvert år.

Anmeld

1. juli 2013

Flødebollen

isabellasmor skriver:

Hvad skal de unge gøre, hvis en af studenterne bor på de her veje?

Det er jo sådan, de fejrer deres ankomst osv?

Jeg synes måske bare, det bliver lidt ensporet, når man ikke kan se det fra deres side af..

Det er så få dage om året.. Og så er de væk igen. De står jo ikke ude foran dit hus og råber i en time..

Det er oftest, fordi de bliver sat af eller læsset på ifbm et besøg hos en af studenterne eller fordi de kører på vejen for at komme videre..

Sådan en lastbil kører jo ikke meget mere end 30 km/t, men igen - det er ikke voldsom lang tid, de bruger - Ikke heroppe hvert fald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.