Studenterbil og barn sover ude!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

Lotus86

Så ved i til næste år hvilke dage i skal lade jeres børn sove indenfor, så er det problem løst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

esioul

Merii skriver:

Jeg havde lige lagt min guldklump på næsten 8 mdr til formiddagslur i vores have, så kom studenterbilen mens de dytter og det lød så højt at min baby skreg og græd i ca. 5 minutter uden pause!!! han blev så bange  han havde knap nok sover 15 minutter og nu vil han ikke sove .

Jeg er så ked af det.. Kan de ikke bare respektere når de kører ind i en villa kvarter

Det gør så ondt i min moder hjerte

Forstår godt det er øv. Men roooolig nu. Det er sku kun en gang om året og lad da studenterne fejre deres hårde skolegang.

Så må dit barn sove inde mens det står på.

Anmeld

1. juli 2013

Louise H.

Jeg kan nu ikke se det store problem i studenters larm, det er deres tur til at fejre at de er blevet færdige med deres udd. Noget de sikkert har set frem til i lang tid og så skal det da også fejres så de husker det resten af deres liv!
Jeg synes ikke at det er værre end når der bliver boret asfalt, når der flyver jetjagere over hovedet på en hele dagen, eller mange af de andre ting som larmer i hverdagen. Helt ærligt, det er en uge om året de larmer, så lad dem dog tror sgu ikke lige at babyer eller ældre mennesker der skal sove til middag er det første de tænker på

Anmeld

1. juli 2013

morethanperfect

Ja det er da træls og synd for ham ..

Men ærligt , syns jeg også de skal ha lov til det ..

Da Oscar var lille , vågnede han også op ved sådan et dyt og blev bange , men det er jo hvad der sker for de små ..

Jeg blir simpelthen så glad af og se de glade unge mennesker , der har nået deres første milepæl i livet .. De skal ha lov til at skabe sig ligeså meget de vil den ene gang i deres liv .. 

Anmeld

1. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi bor i byen og der kommer ufattelig mange vogne forbi vores adresse de her dage, og jeg vil nu sige at de larmer en del mere end fx ambulancer og politibiler, men pyt nu med det. Min søn sover fra det, fordi han er vandt til larm.

det jeg ikke fatter er hvorfor de skal passere samme gade 10 gange om dagen! Ja, jeg kan godt kende nogen af vognene og de kører forbi mange gange! Fint nok at de lige kører en runde i byen, men 10??

hmm, ja jeg er nok også en af dem der synes de der vogne er noget pop og lidt noget snobberi generelt, fair nok at være glad og stolt, men der er jo ingen andre der fejre deres første "uddannelse" på den måde. men det er en helt anden diskussion hehe

Anmeld

1. juli 2013

Lotus86

Mor11 skriver:

Vi bor i byen og der kommer ufattelig mange vogne forbi vores adresse de her dage, og jeg vil nu sige at de larmer en del mere end fx ambulancer og politibiler, men pyt nu med det. Min søn sover fra det, fordi han er vandt til larm.

det jeg ikke fatter er hvorfor de skal passere samme gade 10 gange om dagen! Ja, jeg kan godt kende nogen af vognene og de kører forbi mange gange! Fint nok at de lige kører en runde i byen, men 10??

hmm, ja jeg er nok også en af dem der synes de der vogne er noget pop og lidt noget snobberi generelt, fair nok at være glad og stolt, men der er jo ingen andre der fejre deres første "uddannelse" på den måde. men det er en helt anden diskussion hehe

Nu er det jo en gammel tradition, så der er vel næppe meget pop og snobberi over det

Anmeld

1. juli 2013

Merii

Laulund87 skriver:

Jeg kan sgu godt forstå dig!

Jo de skal have lov til at more sig, pjatte osv osv, MEN det gør da ondt at ens barn bliver så bange og man bare ikke kan få det til at sove igen. Jeg ville have set sådan her ud lige i situationen

Det betyder ikke at jeg ikke under dem det og min mand er sådan en der dytter tilbage af dem, men lige i det øjeblik de vækkede min baby, ville jeg også blive gal!

Lige præcis

Der er også kun fordi de vækket min baby

Anmeld

1. juli 2013

Merii

UnderStjernerne skriver:

Nu er jeg selv en af de mange unge mennesker, der blev student for nogle dage siden, og jeg har altså også været med på en af de larmende studentervogne.

Det er helt rigtigt, at studenter overhovedet ikke tænker på omgivelserne - og det synes jeg faktisk ikke man kan klandre dem for. Som andre siger, så er det én gang i livet og så skal der altså festes igennem. En vigtig del af ens liv er overstået og det skal man da have lov til at fejre.

Der er dog så mange, der bliver studenter hver år nu, at det er nødvendigt at dele dem op over flere dage. Jeg kørte vogn i fredags, hvor min kusine først skulle køre vogn lørdag.

Jeg kan sagtens forstå at det må være irriterende, når man forsøger at få sit lille pus til at sove, men igen må jeg pointere at det kun er en gang om året - og dem, der er blevet studenter tidligere må også have kørt vogn og været til gene for villakvarterer osv. Lad dem da fejre at de endelig har fået deres hue! Det kan jeg ihvertfald godt unde dem 

Jeg har hellere ikke noget imod at de unge fejrer det.. det er kun skønt at se

Det gjorde bare så ondt at se min lille pus så ked af det og bange, hvis jeg vidste det så havde jeg ikke lagt ham ud. 

Jeg er også klar over at de er en hel anden verden de tænker vel ikke shhhh Noah sover  men man bliver da irriteret  

Anmeld

1. juli 2013

Merii

Lotus86 skriver:

Så ved i til næste år hvilke dage i skal lade jeres børn sove indenfor, så er det problem løst

Hvis jeg vidste det så havde jeg under alle omstændigheder lagt ham indenfor (har en søn som ikke kan finde ud af at sove inde)

Men sket er sket det gør bare så ondt at se det lille pus bange og chokeret

Anmeld

1. juli 2013

Merii

Louise :-) skriver:

Jeg kan nu ikke se det store problem i studenters larm, det er deres tur til at fejre at de er blevet færdige med deres udd. Noget de sikkert har set frem til i lang tid og så skal det da også fejres så de husker det resten af deres liv!
Jeg synes ikke at det er værre end når der bliver boret asfalt, når der flyver jetjagere over hovedet på en hele dagen, eller mange af de andre ting som larmer i hverdagen. Helt ærligt, det er en uge om året de larmer, så lad dem dog tror sgu ikke lige at babyer eller ældre mennesker der skal sove til middag er det første de tænker på

Mit indlæg handler mest om hvor ondt det gjorde i mit moder hjerte og hvor var det øv at jeg lagde ham ud for han var helt ud af den og var nærmest blå af chok.. Nej tænker hellere ikke de siger shhh Nu sover Noah vi skal være stille

Men ja man bliver da irriteret Når det går ud over min lille baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.