Studenterbil og barn sover ude!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.862 visninger
86 svar
235 synes godt om
1. juli 2013

Merii

Jeg havde lige lagt min guldklump på næsten 8 mdr til formiddagslur i vores have, så kom studenterbilen mens de dytter og det lød så højt at min baby skreg og græd i ca. 5 minutter uden pause!!! han blev så bange  han havde knap nok sover 15 minutter og nu vil han ikke sove .

Jeg er så ked af det.. Kan de ikke bare respektere når de kører ind i en villa kvarter

Det gør så ondt i min moder hjerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Wimmie

Merii skriver:

Jeg havde lige lagt min guldklump på næsten 8 mdr til formiddagslur i vores have, så kom studenterbilen mens de dytter og det lød så højt at min baby skreg og græd i ca. 5 minutter uden pause!!! han blev så bange  han havde knap nok sover 15 minutter og nu vil han ikke sove .

Jeg er så ked af det.. Kan de ikke bare respektere når de kører ind i en villa kvarter

Jeg forstår slet ikke hvad alt det "dytteri" overhovet skal til for... Altså der er mange måder at fejre det på, men hvorfor al den larm?
Kan forstå hvis det er én dag om året, men det strækker sig jo over mange dage...

Og så er det heller ikke enkelte dyt, men hornet skal helst holdes nede så længe som muligt...forstår faktisk ikke hvorfor det er lovligt når man ellers er så striks med hornet...

Og jo, jeg kan sagtens huske hvordan det var at blive student, men vi havde det så sjovt nok i vores bus uden at behøve at dytte gennem byerne 

Anmeld

1. juli 2013

Merii

Wimmie skriver:

Jeg forstår slet ikke hvad alt det "dytteri" overhovet skal til for... Altså der er mange måder at fejre det på, men hvorfor al den larm?
Kan forstå hvis det er én dag om året, men det strækker sig jo over mange dage...

Og så er det heller ikke enkelte dyt, men hornet skal helst holdes nede så længe som muligt...forstår faktisk ikke hvorfor det er lovligt når man ellers er så striks med hornet...

Og jo, jeg kan sagtens huske hvordan det var at blive student, men vi havde det så sjovt nok i vores bus uden at behøve at dytte gennem byerne 

Ja de holdte hornet nede!!!!  det var det der gjorde han fik chok

Jeg respektere det, når de kører forbi byen så alle lægger mærke til dem men lige op af min have går ikke!!!

hold da op hvor jeg blev ked af at se min søn så bange og chokeret

Anmeld

1. juli 2013

Fenja09

Merii skriver:

Selvfølgelig er det træls og måske også frustrerende når man som mor endelig har fået sønnike til at sove, men når det er sagt, så holder jeg altså på at studenter skal have lov at dytte! Man bliver student én gang og unge mennesker støjer og larmer når de kører rundt. Det hænder en gang årligt og strækker sig max over 1 uge.

Kan også være at jeg bare ikke er så "sart" ang. støj. Vi bor på militært område, så har jævnligt skyderi i "baghaven", derudover bor vi tæt på lufthaven, både Forsvarets og den alm. så er også vant til Hercules, SAS fly osv. Min datter sover fint, men jeg kan da nikke genkendende til det når vores hund begynder at gø og hun vågner fra lur af det. Øv øv, men så tænker jeg ikke mere over det.

/Fenja

Anmeld

1. juli 2013

modesty

Tja, det kunne også have været et bryllup eller en gravko eller et trykluftsbor. Sådan er det jo at bo et sted hvor der også bor andre mennesker. Der skal være plads til at der ind imellem er specielle lejligheder hvor hverdagen bliver brudt. I går tog det en time at lægge min søn der ellers plejer at falde i søvn på to sekunder, fordi der var studenterfest i gaden. Ja, det var lidt bøvlet for min søn (og mig), men de havde det jo sjovt og det er en engangsoplevelse som de kommer til at huske resten af deres liv. Så fred være med det.

Anmeld

1. juli 2013

Merii

Fenja09 skriver:

Selvfølgelig er det træls og måske også frustrerende når man som mor endelig har fået sønnike til at sove, men når det er sagt, så holder jeg altså på at studenter skal have lov at dytte! Man bliver student én gang og unge mennesker støjer og larmer når de kører rundt. Det hænder en gang årligt og strækker sig max over 1 uge.

Kan også være at jeg bare ikke er så "sart" ang. støj. Vi bor på militært område, så har jævnligt skyderi i "baghaven", derudover bor vi tæt på lufthaven, både Forsvarets og den alm. så er også vant til Hercules, SAS fly osv. Min datter sover fint, men jeg kan da nikke genkendende til det når vores hund begynder at gø og hun vågner fra lur af det. Øv øv, men så tænker jeg ikke mere over det.

/Fenja

Min søn er også vant til lyde osv. da vi bor i et stort villa kvarter, hvor naboer klipper slår græs klipper hæk og hel masse larm og støj, hunde gøer osv. meeeen det her var ret voldsomt og synes det var uheldigt at det gik ud over min søn

Anmeld

1. juli 2013

Nemesis

kan da godt forstå din frustration som mor. Synes også det er blevet til en weekendbegivenhed, hvor det før i tiden var lige efter translokationen og altså på en hverdag.

Når det så er sagt, så er det en festdag for de unge og kun ganske få gange det sker hvert år, så det kan jeg godt unde dem.

Anmeld

1. juli 2013

Merii

modesty skriver:

Tja, det kunne også have været et bryllup eller en gravko eller et trykluftsbor. Sådan er det jo at bo et sted hvor der også bor andre mennesker. Der skal være plads til at der ind imellem er specielle lejligheder hvor hverdagen bliver brudt. I går tog det en time at lægge min søn der ellers plejer at falde i søvn på to sekunder, fordi der var studenterfest i gaden. Ja, det var lidt bøvlet for min søn (og mig), men de havde det jo sjovt og det er en engangsoplevelse som de kommer til at huske resten af deres liv. Så fred være med det.

selvfølgelig skal der være plads til det, det er ikke det jeg mest er ked af men at se min søn så bange og chokeret der gøre mig ked af det og tænker det er naturligt at tænke som jeg gør?

Anmeld

1. juli 2013

jydeinden

altså nu blev jeg selv student for et par år siden, og ærligt man tænker ikke på andre end sig selv der, og dét synes jeg heller ikke man skal .. i mit hoved har man lov at feste og være glad den ene gang om året. Og jeg bor i en stor by så vi hører mange studentervogne i løbet af den periode hvor det står på, og ærligt jeg tager det med et smil, og det ville jeg formenligt også hvis jeg havde børn . Ja jeg kan sagtens forstå din frustration men jeg synes stadig det er helt i orden at de ter sig åndsvagt den ene gang

Anmeld

1. juli 2013

Fenja09

Merii skriver:

Min søn er også vant til lyde osv. da vi bor i et stort villa kvarter, hvor naboer klipper slår græs klipper hæk og hel masse larm og støj, hunde gøer osv. meeeen det her var ret voldsomt og synes det var uheldigt at det gik ud over min søn

Selvfølgelig er det irriterende, det forstår jeg godt  men det kunne også have været noget andet der havde vækket ham. Vi har f.eks lige fået nye rør i jorden hvor de skulle fjerne asfalt, træer, hive buske op osv. der blev larmet en hel del - mere end en studentervogn tror jeg og det stod på i 2 måneder. Nogle ting må man bare sige "øv øv" til og så lade være med at tænke mere over det.

Håber han fik sig en god lur senere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.