Merii skriver:
Jeg havde lige lagt min guldklump på næsten 8 mdr til formiddagslur i vores have, så kom studenterbilen mens de dytter og det lød så højt at min baby skreg og græd i ca. 5 minutter uden pause!!! han blev så bange
han havde knap nok sover 15 minutter og nu vil han ikke sove .
Jeg er så ked af det.. Kan de ikke bare respektere når de kører ind i en villa kvarter 
Det gør så ondt i min moder hjerte 
Selvfølgelig er det træls og måske også frustrerende når man som mor endelig har fået sønnike til at sove, men når det er sagt, så holder jeg altså på at studenter skal have lov at dytte! Man bliver student én gang og unge mennesker støjer og larmer når de kører rundt. Det hænder en gang årligt og strækker sig max over 1 uge.
Kan også være at jeg bare ikke er så "sart" ang. støj. Vi bor på militært område, så har jævnligt skyderi i "baghaven", derudover bor vi tæt på lufthaven, både Forsvarets og den alm. så er også vant til Hercules, SAS fly osv. Min datter sover fint, men jeg kan da nikke genkendende til det når vores hund begynder at gø og hun vågner fra lur af det. Øv øv, men så tænker jeg ikke mere over det.
/Fenja 
Anmeld