Studenterbil og barn sover ude!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

gonefishing

isabellasmor skriver:

jeg synes ikke der er nogle her der diskutere.. men synes det er trist at få smidt i hovedet at man er en sur lille nisse, og hvad man ellers er, fordi man er irreteret over studenternes manglende hensynstagen......

Du behøver ikke fortælle mig hvilken sindstilstand jeg bør være i.. fordi man lukker lidt galde ud her på baby.dk, så betyder det jo altså ikke at man render og er sur og tvær og søvnløs.... 

Se det er netop derfor baby.dk er barnligt engang imellem -og ha nu kalder jeg dig barnlig. Men kunnfordi jeg skriver et Generelt! Indlæg omkring ALLE der har prøvet at være en sur lille nisse (inkl. Mig selv). Helt ærligt nogle gange skal folk seriøst lige tage en slapper, i stedet for at tro at det kun handler om dem.

Jeg synes det er trist at du ikke kan læse mit indlæg generelt , som jeg synes jeg har skrevet.

Men jeg skal måske til at skrive "kys og kram" ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

isabellasmor

Kathepige skriver:

Hvordan har studenter ALTID fejret deres dage nu her?

Der er sgu da ikke meget fest forbundet med at sidde stille i en lastbil, fordi man kører igennem et villakvarter.

Det handler om at gøre opmærksom på sig selv, og det er sådan, de gør og altid har gjort.

Ja, undskyld - men jeg mener bare godt, at begge dele kan lade sig gøre.

Igen - der er tale om en uge cirka hvert år.

Kunne forstå, hvis det foregik hver dag, hver uge, hvert år.

okay, det lyder ærlig talt rigtig trist  at man ikke kan have det sjovt og fejre sig selv og hinanden uden at være egocentrerede og bevidst lade være med at vise hensyn..... 

så må jeg hellere klappe af dem næste gang, så jeg ikke ødelægger deres fejring fuldstændig 

Anmeld

1. juli 2013

Flødebollen

isabellasmor skriver:

okay, det lyder ærlig talt rigtig trist  at man ikke kan have det sjovt og fejre sig selv og hinanden uden at være egocentrerede og bevidst lade være med at vise hensyn..... 

så må jeg hellere klappe af dem næste gang, så jeg ikke ødelægger deres fejring fuldstændig 

Der er ingen, der siger, du skal smide konfetti efter dem - men jeg synes måske godt, man kan bære over med dem, når det nu handler om så få dage om året...

Hvis du selv er blevet student og har siddet i sådan en vogn eller hestevogn, vil du vide, at det er sådan, man gør.

I den by, jeg bor i, kører alle bilerne op på gågaden for at få taget billeder sammen med en kalv. mens de står og skåler og råber.

Traditioner er forskellige, men jeg synes godt, man kan unde dem det og måske vende den om og sige - nå, jamen det er jo kun denne ene gang om året.

Anmeld

1. juli 2013

isabellasmor

Flodkilling skriver:

Se det er netop derfor baby.dk er barnligt engang imellem -og ha nu kalder jeg dig barnlig. Men kunnfordi jeg skriver et Generelt! Indlæg omkring ALLE der har prøvet at være en sur lille nisse (inkl. Mig selv). Helt ærligt nogle gange skal folk seriøst lige tage en slapper, i stedet for at tro at det kun handler om dem.

Jeg synes det er trist at du ikke kan læse mit indlæg generelt , som jeg synes jeg har skrevet.

Men jeg skal måske til at skrive "kys og kram" ?

jamen siden du citere mig , så må du jo mene jeg er en sur nisse som du skriver, ergo må jeg vel gerne reagere? eller? for så må du meget undskylde..

Anmeld

1. juli 2013

Flødebollen

isabellasmor skriver:

"Bevidst lade være med at vise hensyn"...

Aaaah.

De sidder nok ikke oppe i vognen og tænker - "Nu skal vi saftsuseme larme så meget, at villavejens småbørn vågner fra deres middagslur"..

De er fulde og glade. Så er det jo ikke fordi, at man er fornuftig og vejovervejet i alt, man gør..

Anmeld

1. juli 2013

Pikku Myy

isabellasmor skriver:

at tage hensyn er det = ingen fejring??

Jeg forstår ikke spørgsmålet. Er du enig med mig i at en del af de indlæg der er i tråden går på at de nybagte studenter burde tage mere hensyn?

Anmeld

1. juli 2013

isabellasmor

Kathepige skriver:

Der er ingen, der siger, du skal smide konfetti efter dem - men jeg synes måske godt, man kan bære over med dem, når det nu handler om så få dage om året...

Hvis du selv er blevet student og har siddet i sådan en vogn eller hestevogn, vil du vide, at det er sådan, man gør.

I den by, jeg bor i, kører alle bilerne op på gågaden for at få taget billeder sammen med en kalv. mens de står og skåler og råber.

Traditioner er forskellige, men jeg synes godt, man kan unde dem det og måske vende den om og sige - nå, jamen det er jo kun denne ene gang om året.

jamen synes heller ikke jeg har skrevet jeg ikke under dem deres dag/e? men derfor mener jeg sagtens jeg kan udtrykke min irretation over deres manglende hensyn... 

jeg er slet ikke den store party pige, så når det bliver min tur vil jeg bestemt springe over. jeg vil hellere fejre sådan noget med maneer  og min dejlige familie 

Anmeld

1. juli 2013

isabellasmor

Pikku Myy skriver:

Jeg forstår ikke spørgsmålet. Er du enig med mig i at en del af de indlæg der er i tråden går på at de nybagte studenter burde tage mere hensyn?

ja det er jeg enig i.. men det har vel ikke noget og gøre med at folk ikke under dem deres dag?

så jeg mener er dét at tage hensyn = at de så ikke får fejret hinanden?

Anmeld

1. juli 2013

isabellasmor

Kathepige skriver:

"Bevidst lade være med at vise hensyn"...

Aaaah.

De sidder nok ikke oppe i vognen og tænker - "Nu skal vi saftsuseme larme så meget, at villavejens småbørn vågner fra deres middagslur"..

De er fulde og glade. Så er det jo ikke fordi, at man er fornuftig og vejovervejet i alt, man gør..

det er vel stadig voksne menensker? synes godt jeg kan tillade mig at sige det er bevidst......

Anmeld

1. juli 2013

gonefishing

isabellasmor skriver:

jamen siden du citere mig , så må du jo mene jeg er en sur nisse som du skriver, ergo må jeg vel gerne reagere? eller? for så må du meget undskylde..

Ihhhh (kvinder!)

Nej jeg mener generelt og især som et råd til ts at det ikke nytter noget.
Og det er et super godt råd fra en tidligere hidsig nisse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.