Studenterbil og barn sover ude!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

lilledittemor

Flodkilling skriver:

Jo da. Nok ikke af ord, men af handling

Det gjorde jeg bestemt også hun faldt jo også i søvn igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2013

isabellasmor

morethanperfect skriver:

Voksne og voksne ..

Syns bestemt ikke dem der er 17-18 år er voksne ... 
Og da jeg havde den alder var jeg ligesådan .. 

Nej efter opførsel/modenhed at dømme er størstedelen ikke voksne, men de er så store så de burde kunne tage hensyn. Kan ikke forstå hvordan det skal kunne ødelægge deres dag. Men det er bare min mening 

Anmeld

2. juli 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mor11 skriver:

Joooo, det fastholder jo lidt ideen om at det er "finest" eller bedre end andre uddannelser. Det burde man måske efterhånden være ude over, tænker jeg. Men det VED jeg at rigtig mange familier ikke er. 

I øvrigt betyder hverken pop eller snobberi at det er et nyt fænomen  

Det er en forældet holdning efter min mening. 80 % af en ungdomsårgang søger nu ind på de gymnasiale uddannelser - det kan ikke fortsat opfattes som særligt eksklusivt at få en hvid hue, og jeg tror desværre, at den opfattelse hænger mere ved blandt det mindretal, der IKKE tager en gymnasial uddannelse, end hos studenterne selv - de ved da godt, at der er masser af dem. 

Jeg kan ikke se det snobbede i at fejre sin hue ifølge traditionen - overhovedet. Lige så lidt, som det er snobberi at klæde sig ud på sidste skoledag i folkeskolen ligesom alle andre. 

Anmeld

2. juli 2013

morethanperfect

isabellasmor skriver:

Nej efter opførsel/modenhed at dømme er størstedelen ikke voksne, men de er så store så de burde kunne tage hensyn. Kan ikke forstå hvordan det skal kunne ødelægge deres dag. Men det er bare min mening 

Hvis de skal være stille på hele turen og ikke må larme , fordi de skal tage hensyn til andres små børn der ligger og sover , og måske lidt meget at bede dem om

Ungerne kan sove på et andet tidspunkt , de blir måske aldrig studenter igen .. 

Anmeld

2. juli 2013

isabellasmor

morethanperfect skriver:

Hvis de skal være stille på hele turen og ikke må larme , fordi de skal tage hensyn til andres små børn der ligger og sover , og måske lidt meget at bede dem om

Ungerne kan sove på et andet tidspunkt , de blir måske aldrig studenter igen .. 

synes du stikker ord i munden på mig. i min verden er det at tage hensyn, i dette tilfælde, ikke = at de så skal sidde musestille hele turen......

Anmeld

2. juli 2013

gædde/gitte

OMG!

er lige nu ufattelig glad for jeg hverken havde baby eller blev student, for det lyder som om det er for besværligt at eksistere

lad os fastslå med det samme -ligesom ved aberne- at det er de ældste der bestemmer og de små der indordner sig

tolk det som I vil

Anmeld

3. juli 2013

Baby2010/2013

Youngster skriver:

Folk som ingen situationsfornemmelse har.....? Er du klar over, at du lige har fornærmet ca. alle de er blevet studenter. Jeg har personligt massere af situationsfornemmelse, men i min lykkerus over at være blevet student, så tænkte jeg ikke lige på, at der måske kunne ligge en baby og sove middagslur. Det tror jeg ingen studenter har tænkt på, det er da uheldigt, at det er gået ud over TS's barn og i situationen er det møg træls, men så er det hellere ikke værre.  De har jo ikke stået med gashorn ned i barnevognen..

Det er så ikke selve studenterne jeg snakker om, det er chaufføren som knalder båthornet i bund midt i et villakvarter, det er da ikke det smarteste - et båthorn burde larme mere end en flok glade studenter 

Men jeg prøver ikke at fornærme nogen og beklager hvis jeg stak til dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.