Studenterbil og barn sover ude!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Lotus86 skriver:

Nu er det jo en gammel tradition, så der er vel næppe meget pop og snobberi over det

Joooo, det fastholder jo lidt ideen om at det er "finest" eller bedre end andre uddannelser. Det burde man måske efterhånden være ude over, tænker jeg. Men det VED jeg at rigtig mange familier ikke er. 

I øvrigt betyder hverken pop eller snobberi at det er et nyt fænomen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Mama1304

Jeg forstår dig fuldt ud! 

Det er da klart, at man får det dårligt, når ens barn vågner grædende og bange! Alt andet ville være unormalt!

Jeg kan slet ikke forstå, at studenter vognen, skal køre igennem i et villa kvarter og larme?? Meningen med deres vogn, er det ikke for at "vise" sig frem? Hvor mange er det lige som ser dem i et villa kvarter? Kan forstå, hvis de vil køre igennem byen, hvor mange lægger mærke til dem osv, men helt ærlig i et familie venligt villa kvarter??  

Det er da egoistisk, hvis de ikke tænker på andre end dem selv, bare fordi de er blevet studenter? 

En mor, som har et barn der har svært ved at sove, og når barnet så endelig sover, så bliver det vækket med et chok. Det er ikke særlig sjovt?

Håber du fik ham til at sove igen Og ja, desværre, så må du prøve at få ham til at sove indenfor i de dage det står på, nu når studenterne ikke tænker på andre end dem selv 

Anmeld

1. juli 2013

Merii

morethanperfect skriver:

Ja det er da træls og synd for ham ..

Men ærligt , syns jeg også de skal ha lov til det ..

Da Oscar var lille , vågnede han også op ved sådan et dyt og blev bange , men det er jo hvad der sker for de små ..

Jeg blir simpelthen så glad af og se de glade unge mennesker , der har nået deres første milepæl i livet .. De skal ha lov til at skabe sig ligeså meget de vil den ene gang i deres liv .. 

Jeg bliver selvfølgelig også glad at se de unge fejrer at blive student ingen tvivl om det. Men når det drejer som en lille baby som er blevet vildt bange så tænker jeg anderledes

Anmeld

1. juli 2013

Lunae

Merii skriver:

Jeg havde lige lagt min guldklump på næsten 8 mdr til formiddagslur i vores have, så kom studenterbilen mens de dytter og det lød så højt at min baby skreg og græd i ca. 5 minutter uden pause!!! han blev så bange  han havde knap nok sover 15 minutter og nu vil han ikke sove .

Jeg er så ked af det.. Kan de ikke bare respektere når de kører ind i en villa kvarter

Det gør så ondt i min moder hjerte

Jeg kan godt forstå at du bliver ked af det på dit barns vegne, men altså sådan er livet! Lad dog de unge larme alt det de vil, den ene dag! Jeg tror dit barn overlever

Anmeld

1. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mama1304 skriver:

Det er da klart, at man får det dårligt, når ens barn vågner grædende og bange! Alt andet ville være unormalt!

Jeg kan slet ikke forstå, at studenter vognen, skal køre igennem i et villa kvarter og larme?? Meningen med deres vogn, er det ikke for at "vise" sig frem? Hvor mange er det lige som ser dem i et villa kvarter? Kan forstå, hvis de vil køre igennem byen, hvor mange lægger mærke til dem osv, men helt ærlig i et familie venligt villa kvarter??  

Det er da egoistisk, hvis de ikke tænker på andre end dem selv, bare fordi de er blevet studenter? 

En mor, som har et barn der har svært ved at sove, og når barnet så endelig sover, så bliver det vækket med et chok. Det er ikke særlig sjovt?

Håber du fik ham til at sove igen Og ja, desværre, så må du prøve at få ham til at sove indenfor i de dage det står på, nu når studenterne ikke tænker på andre end dem selv 

Da min bror blev student kørte de ud til alle studenternes forældre og fik øl og mad. Derfor de kører i villakvarterer, tænker jeg.

Anmeld

1. juli 2013

Merii

Mama1304 skriver:

Tak for din forståelse

Hvis jeg vidste havde jeg ikke lagt ham udenfor under alle omstændigheder, vil hellere have en vågen og træt Noah end at udsætte ham for chok og angst!

Det var så uheldigt har aldrig set ham så bange

Det var åbenbart vores Nabo`s søn, så det var lige op af vores have, han sov desværre ikke efter det store chok, tror han var meget urtyg, det væreste er at de holder hornet nede!!

Anmeld

1. juli 2013

Merii

Lunae skriver:

Jeg kan godt forstå at du bliver ked af det på dit barns vegne, men altså sådan er livet! Lad dog de unge larme alt det de vil, den ene dag! Jeg tror dit barn overlever

Jeg er også ret sikker på han overlever men som mor vil jeg selvfølgelig ikke udsætte ham for utryghed.

Anmeld

1. juli 2013

morethanperfect

Merii skriver:

Jeg bliver selvfølgelig også glad at se de unge fejrer at blive student ingen tvivl om det. Men når det drejer som en lille baby som er blevet vildt bange så tænker jeg anderledes

Ja .. Men det gør de jo slet slet ikke ..

Jeg ville heller ikke tage hensyn til om folks babyer sover , hvis det var mig der kørte lastbil .. Heller ikke selvom jeg selv havde børn

Anmeld

1. juli 2013

NovemberBaby2013

Forstår debatten, og jeres frustration. Meeen det er jo altså kun to dage det varer.. Jeg er selv gravid i uge 18+0, og jeg starter på HF næste år.. Når jeg skal kører vogn er vores datter så to år.. Jeg har selvfølgelig respekt for frustrationen, men det er altså stort at blive student, i disse tider.. Når vores datter kommer, putter vi hende bare inde, de to dage det foregå.. Jeg synes altså ikke at det er noget at være hysterisk over for... Det bare min mening..

Anmeld

1. juli 2013

isabellasmor

Merii skriver:

Jeg havde lige lagt min guldklump på næsten 8 mdr til formiddagslur i vores have, så kom studenterbilen mens de dytter og det lød så højt at min baby skreg og græd i ca. 5 minutter uden pause!!! han blev så bange  han havde knap nok sover 15 minutter og nu vil han ikke sove .

Jeg er så ked af det.. Kan de ikke bare respektere når de kører ind i en villa kvarter

Det gør så ondt i min moder hjerte

jeg synes det er rigtig træls, de er egoistiske, og rigtig irreterende. sidste år sprøjtede de ALKOHOL fra deres vogn ud på folk der gik. jeg blev ramt mens jeg stod med min datter ved en hæveutomat !!! 

ej jeg synes sq det er for opblæst. at de kører på de store veje og hujer, jaja. men at dytte som sindssyge på små veje, råbe og skrige så man ikke kan hører sig selv tænke, sprøjte ting og kaste ting efter folk, hive bukserne ned og vise røv osv osv, ej du , der synes jeg godt nok de går over stregen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.