Studenterbil og barn sover ude!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2013

Flødebollen

isabellasmor skriver:

jamen synes heller ikke jeg har skrevet jeg ikke under dem deres dag/e? men derfor mener jeg sagtens jeg kan udtrykke min irretation over deres manglende hensyn... 

jeg er slet ikke den store party pige, så når det bliver min tur vil jeg bestemt springe over. jeg vil hellere fejre sådan noget med maneer  og min dejlige familie 

Der er altid plads til at ytre sin utilfredshed - heldigvis

Og håber da også, der i den forbindelse er plads til, at jeg ytrer mig den anden vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2013

Flødebollen

isabellasmor skriver:

det er vel stadig voksne menensker? synes godt jeg kan tillade mig at sige det er bevidst......

Der er jeg så helt uenig -

Anmeld

1. juli 2013

morethanperfect

isabellasmor skriver:

det er vel stadig voksne menensker? synes godt jeg kan tillade mig at sige det er bevidst......

Voksne og voksne ..

Syns bestemt ikke dem der er 17-18 år er voksne ... 
Og da jeg havde den alder var jeg ligesådan .. 

Anmeld

1. juli 2013

B&J

Lad dem more sig ja barnet vågnede det er jeg ked af, men de er studenter og er super glade og lykkelig over det er slut og de har fået huer på det sker engang om året... lad dem nyde det hele... så mon ikke i får en god søvn imorgen

Anmeld

1. juli 2013

Pikku Myy

isabellasmor skriver:

ja det er jeg enig i.. men det har vel ikke noget og gøre med at folk ikke under dem deres dag?

så jeg mener er dét at tage hensyn = at de så ikke får fejret hinanden?

Jeg har da heller ikke skrevet at der er nogen af "jer" der ikke under nogen deres dag eller fejring.

TS skrev at hun mente at tråden handlede om at hun var ked af at hendes søn var vågnet på den måde som han var. Jeg skrev at tråden, set udefra, også gav det indtryk at de nybagte studenter burde have taget hensyn. Og det er du jo enig i at den gør ...

Anmeld

1. juli 2013

lilledittemor

Flodkilling skriver:

Min erfaring er at hvis man selv bliver sur, opfatter barnet det værre end det er.
Tro mig jeg kender også til det med børn der vågner af skræk. Herude kommer skralde/glas bilen hver onsdag morgen kl 04 lige udenfor vores soveværelse i stuen.
Eller natavisen der kommer to gange om ugen kl 03:30 på knallert og holder tomgang 40cm fra børneværelset. I starten blev jeg vildt sur!! Jeg kunne stå med omvendt t-shirt og prøve forklarer ham at andre sov nu.
Men intet skete, så begyndte jeg glad at fortælle min lille datter, når hun vågnede skræmt, at drt var skealdebilen eller avisbudet. Jeg tog gardinerne fra så hun kunne se hvad det var der skete. Dette gjorde vi tre gange og siden da har hun været ligeglad med den larm - det er nu 6måneder siden

Hun mærkede ikke at jeg var sur, da jeg tog hende stille og roligt med ind i hendes værelse..
Det var først bagefter, da hun igen sov - at jeg kunne have slået en eller anden.

Men når hun er 6 måneder gammel, kan jeg jo heller ikke forklare hende at de høje lyde ikke er farlige

Anmeld

1. juli 2013

baby012

Kan godt forstå din frustration, og jeg lod personligt mine børn sove inde de to dage det stod på, netop fordi jeg ved hvor meget det larmer.. 

Når det er sagt, blev jeg selv student for tre år siden, og vi tænkte absolut ikke på andre end os selv og det synes jeg heller ikke man skal sådan en dag .. Vi var fulde fra kl 10 - LANGT ud på natten, og vi ville bare fejre at det nu var overstået.. Kommer nok heller ikke til at tage hensyn når jeg om to år får hue på igen  

Anmeld

2. juli 2013

Youngster

Baby2010/2013 skriver:

Nej det er uacceptabelt og det er folk som ingen situationsfornemmelse har! Vi oplevede det samme i lørdags, vores lille pige på 7 uger blev lagt ud og hun vågnede med et chok efter hun havde puttet i 20 min.! 

Folk som ingen situationsfornemmelse har.....? Er du klar over, at du lige har fornærmet ca. alle de er blevet studenter. Jeg har personligt massere af situationsfornemmelse, men i min lykkerus over at være blevet student, så tænkte jeg ikke lige på, at der måske kunne ligge en baby og sove middagslur. Det tror jeg ingen studenter har tænkt på, det er da uheldigt, at det er gået ud over TS's barn og i situationen er det møg træls, men så er det hellere ikke værre.  De har jo ikke stået med gashorn ned i barnevognen..

Anmeld

2. juli 2013

Kløver

Folk som ingen situationsfornemmelse har.....? Er du klar over, at du lige har fornærmet ca. alle de er blevet studenter. Jeg har personligt massere af situationsfornemmelse, men i min lykkerus over at være blevet student, så tænkte jeg ikke lige på, at der måske kunne ligge en baby og sove middagslur. Det tror jeg ingen studenter har tænkt på, det er da uheldigt, at det er gået ud over TS's barn og i situationen er det møg træls, men så er det hellere ikke værre.  De har jo ikke stået med gashorn ned i barnevognen..

Åh nej for galgenhumor hvor jeg fik et sjovt billede på nethinden lige nu af en barnevogn og et gashorn, da jeg gik med ungerne hjem i søndags mødte en flok af de omtalte, i godt humør og der legede nogle børn som så gerne ville prøve hornet, de var ellevilde og fik hver lov at trykke den unge studens gashorn og for hvert båååt morede ungerne sig, helt fantastisk

Synes nu de fleste studenter er søde til at tage hensyn, og larme begrænset ved ankomst/afgang og rundt på turen

At der så er de få der vil ødelægge det ved bla at smide ting efter folk, overdrive med larm osv er synd for resten. Synes nu det store overordnede billede viser nogle glade unge mennesker, og er da livsnekræftende, også selvom det er trels hvis det vækker ens spædbarn/barn som sover, men kunne ha været så mange andre ting som også havde gjort det, hvor vækningen var mindst lige så trels

Lads os ikke få ødelagt studenternes glæde over de få minoriteter som ikke kan styre sig, de vil altid findes, uanset om det er nyklækkede studenter, naboen der slår græs eller holder fest i tide og utide eller hvad det nu måtte være  Nytåret kan også være frygteligt for de små, men kan vi jo heller ik gøre noget ved

Anmeld

2. juli 2013

gonefishing

Ditte_Marie skriver:

Hun mærkede ikke at jeg var sur, da jeg tog hende stille og roligt med ind i hendes værelse..
Det var først bagefter, da hun igen sov - at jeg kunne have slået en eller anden.

Men når hun er 6 måneder gammel, kan jeg jo heller ikke forklare hende at de høje lyde ikke er farlige

Jo da. Nok ikke af ord, men af handling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.