Folk som ingen situationsfornemmelse har.....? Er du klar over, at du lige har fornærmet ca. alle de er blevet studenter. Jeg har personligt massere af situationsfornemmelse, men i min lykkerus over at være blevet student, så tænkte jeg ikke lige på, at der måske kunne ligge en baby og sove middagslur. Det tror jeg ingen studenter har tænkt på, det er da uheldigt, at det er gået ud over TS's barn og i situationen er det møg træls, men så er det hellere ikke værre.
De har jo ikke stået med gashorn ned i barnevognen..
Åh nej for galgenhumor hvor jeg fik et sjovt billede på nethinden lige nu af en barnevogn og et gashorn, da jeg gik med ungerne hjem i søndags mødte en flok af de omtalte, i godt humør og der legede nogle børn som så gerne ville prøve hornet, de var ellevilde og fik hver lov at trykke den unge studens gashorn og for hvert båååt morede ungerne sig, helt fantastisk
Synes nu de fleste studenter er søde til at tage hensyn, og larme begrænset ved ankomst/afgang og rundt på turen
At der så er de få der vil ødelægge det ved bla at smide ting efter folk, overdrive med larm osv er synd for resten. Synes nu det store overordnede billede viser nogle glade unge mennesker, og er da livsnekræftende, også selvom det er trels hvis det vækker ens spædbarn/barn som sover, men kunne ha været så mange andre ting som også havde gjort det, hvor vækningen var mindst lige så trels
Lads os ikke få ødelagt studenternes glæde over de få minoriteter som ikke kan styre sig, de vil altid findes, uanset om det er nyklækkede studenter, naboen der slår græs eller holder fest i tide og utide eller hvad det nu måtte være
Nytåret kan også være frygteligt for de små, men kan vi jo heller ik gøre noget ved 
Anmeld