Kloster skriver:
Er flme heller ikke let at finde hoede og ha i + at hver person har sin idé, erfaring og favorit til at tabe sig og være sund.
Jeg spiser:
Morgenmad: 1 dl müsli med minimælk + 1 glas vand.
Formiddag: 1 banan + 1 lille håndfuld valnødder/mandler.
Middag: ca 300 gr grøntsager/salat. Kan være 2 tomater + 1 peberfrugt. Kogte grøntsager. ½ agurk + 5 gulerødder. Osv. Og noget protein som fx æg, tun, rejer, frikadelle, kotelet, karbonade osv.
Eftermiddag: 1 sk grovfranskbrød/ grovknækbrød med ost.
Aftensmad: 300 gr grøntsager/salat. Og kød. Også bacon osv. Bare kød.
Aftenskaffe: Hvis jeg er sulten - ostemad, frugt, en tomat osv.
Vand til ALLE måltider. (Vand er GUD!!) Kaffe med mælk, som jeg har lyst til. Drikker en kande te om dagen. Og spiser mig ikke grov-æde-mæt. Overvejer om min "synde-mad" er virkelig værd at synde over. Også bruger jeg ikke mit motion til at trække fra i i madregnskab. Motion er velvære og hvis det giver vægttab er det en bonus 
Vil i øvrigt anbefale dig www.vægttab.nu den er mere præcis.
Held og lykke i junglen 
Hov har misset dit indlæg
nej det er virkelig ikke nemt at finde rundt i , for som du siger er der SÅ mange forskellige råd og vejledninger.
jeg har aldrig haft problemer med vægten, før kunne jeg spise alt uden at tage på. Men ak ak den tid er ovre, eller det vil sige vægten står bare på samme sted.
jeg syntes jeg spiser ok fornuftigt , med grønsager og salat. Har såret i min aftens portion samt ris, pasta ( grov ) kartofler. Undgår smør på brødet . Spiser ikke Hvidt brød. Drikker kun vand og 1-2 glas skummet mælk om dagen.
træner cirkeltræning 2 gange om ugen ( nødvendigt pga smerter ) opvarming 3 km løb. Cykler til dagligt ( 3-6 km )
vil prøve at kikke på den side du anbefaler . Er nu glad for shapeUp , dog har jeg ofte sammenstød ved aftens maden med at taste ind så en ret giver det korrekte