Kan man spise for lidt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

bøllen

IsabellaCiinea skriver:

Ah på den måde

Tak =)

Dine 5kg skal nok ryge =) bare sørg for en god protein rig kost

Jeg får uendelig meget kylling, kalkun og magert oksekød

Og så self fisk... (hader fisk &nbsp

Hi hi tvivler efterhånden , de har siddet på siden sidste graviditet ( barnet er 3,5 )  så måske dette bare er den vægt jeg nu ligger på.

ej sidst jeg var inde og træne fik jeg lavet en fedt måling , håber at den vil ændre sig . At det blot er fedt som bliver omdannet til muskler efter jeg er startet med at lave cirkeltræning .

ja må prøve at få styr på de proteiner . Aghh fisk er ikke min stærke side 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

bøllen

Carina:-) skriver:

Det er ret svingende ,imellem 300 og nogen helt op til 1500.

Danmark giver tilskud.

Men jeg vil råde dig til at gå uden om coach -de koster en formue og er absolut ikke mere bevendt end en klinisk diætist.

Det er helt sikkert at det  ville kunne hjælpe dig,netop fordi de laver en kostplan lige til dig

Jeg har været overvægtig i mange år og prøvet alverden .

Og først da en diætisk kom på kom der skred i tingene.

jeg har tabt 54 kg (ja jeg var enorm) 

Danmark vil nok hverken eje eller have mig  Desværre.

ok det er jo en pæn slat penge. Måske ikke det jeg tyr til lige nu. Men vil overveje at undersøge muligheden. 

dumt spørgsmål , er det bare en privat man opsøger ? 

Anmeld

25. juni 2013

Carina:-)

bøllen skriver:

Danmark vil nok hverken eje eller have mig  Desværre.

ok det er jo en pæn slat penge. Måske ikke det jeg tyr til lige nu. Men vil overveje at undersøge muligheden. 

dumt spørgsmål , er det bare en privat man opsøger ? 

Du googler i dit område.

Og så vælger du en klinisk.

Har du prob. med f.eks dårlige led,sukkersyge .for højt bt osv så kan du få en henvisning fra lægen og komme til gratis.

Anmeld

25. juni 2013

BellaCiinea

bøllen skriver:

Hi hi tvivler efterhånden , de har siddet på siden sidste graviditet ( barnet er 3,5 )  så måske dette bare er den vægt jeg nu ligger på.

ej sidst jeg var inde og træne fik jeg lavet en fedt måling , håber at den vil ændre sig . At det blot er fedt som bliver omdannet til muskler efter jeg er startet med at lave cirkeltræning .

ja må prøve at få styr på de proteiner . Aghh fisk er ikke min stærke side 

Jah der er mange ting man skal være opmærksom på  

Når jeg har tabt mig 20kg mere, så skal jeg igang med at opbygge muskler og stramme op. Tror også min vægt bliver lidt svingende

Jah det må du haha ej jeg ville også springe let og elefant henover fisken hvis det ikk var i min kostplan.. Meeen.. får det da klemt ned

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

Carina:-) skriver:

Du googler i dit område.

Og så vælger du en klinisk.

Har du prob. med f.eks dårlige led,sukkersyge .for højt bt osv så kan du få en henvisning fra lægen og komme til gratis.

Har lige Googlet og det eneste der kom frem var sygehuset. Og der kan jeg ikke komme ind under. Opfylder ikke de kriterier.

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

IsabellaCiinea skriver:

Jah der er mange ting man skal være opmærksom på  

Når jeg har tabt mig 20kg mere, så skal jeg igang med at opbygge muskler og stramme op. Tror også min vægt bliver lidt svingende

Jah det må du haha ej jeg ville også springe let og elefant henover fisken hvis det ikk var i min kostplan.. Meeen.. får det da klemt ned

Ja bliver nok aldrig kærester med fisk, dog spiste jeg grillet laks ( fremskridt ) 

er også ved at træne mine muskler op igen , har kroniske smerter så det går liiidt langsomt .

Håber det er årsagen til det maglende vægttab .. Men det må tiden vise , regner med at få det målt igen om 1 mdr

Anmeld

25. juni 2013

BellaCiinea

bøllen skriver:

Ja bliver nok aldrig kærester med fisk, dog spiste jeg grillet laks ( fremskridt ) 

er også ved at træne mine muskler op igen , har kroniske smerter så det går liiidt langsomt .

Håber det er årsagen til det maglende vægttab .. Men det må tiden vise , regner med at få det målt igen om 1 mdr

Hihi når jeg skal ha laks så skal det helst camoufleres (staves??) med alt muligt der kan dække for fiskesmagen

Ah ok, ja så  må man tage den med ro. Jeg træner hveranden dag pt., men pyha det er hårdt. Har en dårlig ankel fra da jeg var med i en bilulykke for nogle år tilbage. Det var bestemt ikke nemt i starten. Tog 800 skridt på 30min på min stepmaskine i december. I forgårs tog jeg 1400 skridt på 30min på den Var bare SÅ stolt!

Jah, jeg krydser i hvert fald!  

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

IsabellaCiinea skriver:

Hihi når jeg skal ha laks så skal det helst camoufleres (staves??) med alt muligt der kan dække for fiskesmagen

Ah ok, ja så  må man tage den med ro. Jeg træner hveranden dag pt., men pyha det er hårdt. Har en dårlig ankel fra da jeg var med i en bilulykke for nogle år tilbage. Det var bestemt ikke nemt i starten. Tog 800 skridt på 30min på min stepmaskine i december. I forgårs tog jeg 1400 skridt på 30min på den Var bare SÅ stolt!

Jah, jeg krydser i hvert fald!  

Ha ha som her  Den var klistret godt ind i flødeost ... Hi hi

Sådan  Det er bare så skønt når man kan mærke en fremgang med træning. selv om det kan følelse som det går langsomt er det med at nyde de små skridt. Og følelsen af sejrer er bare fed

er begyndt at løbe som opvarmning, for hver gang ryger der et par min af tiden. Løber 3 km , i starten tog det 30 min idag løb jeg på 21 min 

Anmeld

25. juni 2013

BellaCiinea

bøllen skriver:

Ha ha som her  Den var klistret godt ind i flødeost ... Hi hi

Sådan  Det er bare så skønt når man kan mærke en fremgang med træning. selv om det kan følelse som det går langsomt er det med at nyde de små skridt. Og følelsen af sejrer er bare fed

er begyndt at løbe som opvarmning, for hver gang ryger der et par min af tiden. Løber 3 km , i starten tog det 30 min idag løb jeg på 21 min 

Uh fedt!!!  

Det ku jeg ikke belaster min dårlige ankel for meget når jeg løber desværre.. har forsøgt.. så nøjes med min stepmaskine

Anmeld

26. juni 2013

Carina:-)

bøllen skriver:

Har lige Googlet og det eneste der kom frem var sygehuset. Og der kan jeg ikke komme ind under. Opfylder ikke de kriterier.

Slet ikke nogen kliniske i dit område? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.