Kan man spise for lidt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

bøllen

Mor11 skriver:

Det giver fint mening at hun går i underskud når motionen bliver trukket fra, det gør den også hos mig det er det der er motiverende for de fleste at se hvor langt ned i kcal man konmer, når man har trænet  

men hvis man ikke lige kan se logikken, så bliver man nok forvirret

at motionskcal bliver trukket fra, betyder jo ikke man har spist mindre

Det jeg ikke kan finde logikken i er , om jeg så skal spise det mere altså det den anbefaler når motionen er trukket fra.

er godt klar over jeg ikke har spist mindre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Ja jeg taster alt ind og vejer det hele hver gang. Ved alle måltiderne.

ja må prøve igen igen. En skønne dag taber jeg mig hvis jeg ikke har opgivet inden. Tænk det skal være så svært

det er nemlig det, at det ikke skulle være man skal bare spise rigtig og så længe du dyrker lidt motion så er proteiner også vigtige

Anmeld

25. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
B&J skriver:

jaaa men der for skal kroppen jo stadig have den samme mængde proteiner for det er jo det vi skal tabe os på... og når dagen er omme mener jeg da den skal være fyldt de streger selv om man dyrker motion 

Det er de også de ændre sig ikke efter man taster motion ind

der er jo ingen ide i at motionere hvis man går hjem og spiser de forbrændte kcal igen

Anmeld

25. juni 2013

B&J

Mor11 skriver:

Det er de også de ændre sig ikke efter man taster motion ind

der er jo ingen ide i at motionere hvis man går hjem og spiser de forbrændte kcal igen

Nej nemlig... men der er jo stadig alt alt alt for lidt hun indtager ellers ville stregerne være længere oppe

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

Christina89 skriver:

Husk at sørg for at spise rigtigt og ikke tabe dig for hurtigt ved at "sulte" dig selv. Det gjorde jeg for et par år tilbage, hvilket resulterede i akut B12-mangel, som jeg nu må døje med resten af mit liv, fordi jeg ville tabe mig hurtigt og kun spiste salat, dyrkede meget motion osv.

Jeg har en kollega, der bruger pointsystemet, hvis du kender det? Det skulle være ret godt, for her må man stort set spise lige, hvad man vil - det koster bare point, og så må man spare et andet sted

Men uanset hvad så bare husk at pas på dig selv! Havde jeg vidst, at jeg skulle spise piller hver dag resten af mit liv bare for at smide nogle kg, så havde jeg godt nok valgt at beholde de kg!

Pøj pøj med det

Der er ingen fare for jeg taber mig for hurtig. For der sker ikke en dyt fis. Syntes ikke jeg sulter mig, for fungere ikke hvis jeg er sulten.

men prøver at spise sundt og få mere motion ind. Men er på bar bund for der sker stadigvæk intet.

nej kender ikke til point system, hvad er det igennem ??

ej hvor er det en træls pris du må betale. Ja uvidenhed er bestemt ikke altid godt

Anmeld

25. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
bøllen skriver:

Det jeg ikke kan finde logikken i er , om jeg så skal spise det mere altså det den anbefaler når motionen er trukket fra.

Hvis du ligger på sofaen hele dagen, forbrænder din krop, helt af sig selv ca 2200 kcal. 

For at tabe sig skal man indtage mindre end hvad kroppen naturligt forbrænder. dog mindst 1200, for ikke at sulte.

motion kan du se som bonusforbrænding. 

Anmeld

25. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
bøllen skriver:

Hvis du ligger på sofaen hele dagen, forbrænder din krop, helt af sig selv ca 2200 kcal. 

For at tabe sig skal man indtage mindre end hvad kroppen naturligt forbrænder. dog mindst 1200, for ikke at sulte.

motion kan du se som bonusforbrænding. 

Anmeld

25. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
B&J skriver:

Nej nemlig... men der er jo stadig alt alt alt for lidt hun indtager ellers ville stregerne være længere oppe

Ja, men billederne var så også før hun havde tastet aftensmad ind

Anmeld

25. juni 2013

ESV

bøllen skriver:

I følge shapeUp har jeg idag indtaget 68 kalorie indtil nu. Trods 3 måltider. Men når motion er taste ind , trækker det jo fra.

Så mangler 1248 kalorier endnu ...

Jeg har samme problem og har faktisk mere eller mindre givet min krop stress. Så du skal passe på. Evt spis lidt lækkert til mellem måltid så du får nogle kalorier indenbords. Sådan som jeg har det pt er i hvert fald ikke sjovt og jeg har helt måtte droppe min kalorie tælling for en periode. 

Anmeld

25. juni 2013

B&J

Mor11 skriver:

Ja, men billederne var så også før hun havde tastet aftensmad ind

Jaaa men ingen skal bilde mig ind det giver så meget hun mangler stadig en del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.