Kan man spise for lidt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
bøllen skriver:

Indrømmer blankt jeg simpelthen ikke ved hvad jeg skal ændre .. 

For syntes jo netop jeg prøver at spise sundt men fornuftigt. 

Ja , det skal man måske selv om det bestemt ikke passer med de sundhedsanbefalede tal.

I øvrigt er det altid som om det lige er de sidste kg der er stride at komme af med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

bøllen

Mor11 skriver:

Du kan godt! 

Start med at lade være med at taste den motion, og så kom op og spis de 1311kcal ca, som appen fortæller du skal. 

så burde der ske noget

der udover, til kostinspiration, så Google "kostplan 1200kcal". Der er mange kalorietællere derude, som har skrevet sammen om hvad de spiser

ved snart ikke  Må indrømme jeg er på randen til at give op og bare acceptere . Syntes det er en jungle at finde rundt i. Hvad det korrekte er at spise.  

hvis jeg holder mig på de 1300 burde der så ske noget ?? Og holder mig inden for de 3 med protein , kulhydrater og fedt .

og så motion bare bonus ?? ( og det trækker ikke ned så jeg får for lidt ?? ) skal jeg bare helt " glemme " det .

det vil jeg prøve , takker for råd 

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

Mor11 skriver:

I øvrigt er det altid som om det lige er de sidste kg der er stride at komme af med

Det er 5 kg så jo ikke alverdens. Men hvor ville jeg gerne af med dem

Anmeld

25. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Indrømmer blankt jeg simpelthen ikke ved hvad jeg skal ændre .. 

For syntes jo netop jeg prøver at spise sundt men fornuftigt. 

Ja , det skal man måske selv om det bestemt ikke passer med de sundhedsanbefalede tal.

jamen prøv at skrive 100% hvad du kan spise på en dag også hvis du sønner

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

jamen prøv at skrive 100% hvad du kan spise på en dag også hvis du sønner

det gør jeg med den app .... Og vejer maden. Brød , pålæg grønsager osv. Havregryn mælk blive målt osv.

Anmeld

25. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

det gør jeg med den app .... Og vejer maden. Brød , pålæg grønsager osv. Havregryn mælk blive målt osv.

skrev det vist forkert du kan skrive det til mig.. så kan jeg se om der er noget du skal ændre.. men syntes helt sikkert du skal prøve det jeg har skrevet... og se om dine tal ikke stiger en del

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

skrev det vist forkert du kan skrive det til mig.. så kan jeg se om der er noget du skal ændre.. men syntes helt sikkert du skal prøve det jeg har skrevet... og se om dine tal ikke stiger en del

Idag har jeg f.eks spist 

morgenmad : 50 g havregryn og 1,5 dl skummetmælk

frokost : 2 skiver rugbrød , 18 g hamburgerryg , 28 g roastbeef , 11 g rem.

eftermiddagssnack : 2 knækbrød ( rågi ) 2 stk mørk pålægschoko 1 banan og 1 glas skummetmælk

aftensmad : 1/2 kylling ( lavet på grillen ) 2 kroketter med ostefyld 

1/2 appelsin.

Anmeld

25. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Idag har jeg f.eks spist 

morgenmad : 50 g havregryn og 1,5 dl skummetmælk

frokost : 2 skiver rugbrød , 18 g hamburgerryg , 28 g roastbeef , 11 g rem.

eftermiddagssnack : 2 knækbrød ( rågi ) 2 stk mørk pålægschoko 1 banan og 1 glas skummetmælk

aftensmad : 1/2 kylling ( lavet på grillen ) 2 kroketter med ostefyld 

1/2 appelsin.

ja må indrømme der er ingen ting forkert i det

du mangler bare formiddagsmad

hvis det er kylling bryst du spiser så må du gerne spise 1 helt stykke det er magter kød..

har du skrevet resten af maden ind fra idag og se hvad den nu siger???

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

ja må indrømme der er ingen ting forkert i det

du mangler bare formiddagsmad

hvis det er kylling bryst du spiser så må du gerne spise 1 helt stykke det er magter kød..

har du skrevet resten af maden ind fra idag og se hvad den nu siger???

Ja nåede ikke formiddagsmad , skulle ind og træne . Og var løbet tør for frugt .

nej syntes heller ikke det er helt galt . Jo manglede grønsager til aftensmad ( L ... Lavede mad ) og plejer at spise grønsager til middag men køleskabet var tomt

ja så ser den sådan ud. Det er med mad og motion 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2013

Carina:-)

B&J skriver:

du indtager jo alt alt alt for lidt af det hele både fedt proteiner så er det klar du ikke taber dig søde 

Men der er jo forskel på hvordan man skal spise som fedmeopereret og så som en der skal tabe sig på alm vis.

Du skal jo have det på en anden måde fordi din mad passerer hurtigere samt du skal have ekstra proteriner.

Man kan ikke spise for lidt og så ikke tabe sig,det vil de fleste anoretikere jo kunne modbevise 

Men man kan spise forkert ,så man ikke får alle de næringstoffer kroppen har brug for.

Men groft sagt er det ligegyldigt hvad man spiser bare man indtager mindre end man forbrænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.