Kan man spise for lidt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.168 visninger
126 svar
11 synes godt om
25. juni 2013

bøllen

I forhold til vægttab, ja måske mystisk spørgsmål.

Men skal prøve at forklare mig. Jeg har LÆNGE gerne ville tabe mig uden der skete en DYT

Nu er jeg startet med at taste ind på ShapeUp , og det går fint. Den første uge tabte jeg ca 1 kg. Men det er SKU røget på igen

Så derfor mit spørgsmål , kan man spise for lidt. For jeg får som regel ikke spist de antal kalorier der er anbefalet når jeg taster min motion ind også.

Sikkert temmelig dumt spørgsmål men jeg er bare lorst. HVORFOR min vægt ikke rykker sig .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

aarhusmor

ja det kan man.

På Dukan kuren, der er det sådan at jo mere kød man spiser, jo mere taber man sig.

Det lyder måske voldsomt at man spiser en 600 gram bøf til aftensmad, men det føles ikke som så meget, fordi man ikke har kulhydraterne til at mætte med

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

aarhusmor skriver:

ja det kan man.

På Dukan kuren, der er det sådan at jo mere kød man spiser, jo mere taber man sig.

Det lyder måske voldsomt at man spiser en 600 gram bøf til aftensmad, men det føles ikke som så meget, fordi man ikke har kulhydraterne til at mætte med

Hmm så må jeg igang med at ÆDE

Prøver jo at holde igen med maden og kun spise det nødvendige.

Men måske det bare er for lidt.

Anmeld

25. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
bøllen skriver:

Hmm så må jeg igang med at ÆDE

Prøver jo at holde igen med maden og kun spise det nødvendige.

Men måske det bare er for lidt.

Hvis du kommer under 1100-1200 kcal vil kroppen hos nogle, gå i "dvale" for at holde på det den nu får, fordi den tror den sulter  

dvs forbrændingen stopper hvis der kommer for lidt ind.

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

Mor11 skriver:

Hvis du kommer under 1100-1200 kcal vil kroppen hos nogle, gå i "dvale" for at holde på det den nu får, fordi den tror den sulter  

dvs forbrændingen stopper hvis der kommer for lidt ind.

I følge shapeUp har jeg idag indtaget 68 kalorie indtil nu. Trods 3 måltider. Men når motion er taste ind , trækker det jo fra.

Så mangler 1248 kalorier endnu ...

Anmeld

25. juni 2013

debbie19

bøllen skriver:

I følge shapeUp har jeg idag indtaget 68 kalorie indtil nu. Trods 3 måltider. Men når motion er taste ind , trækker det jo fra.

Så mangler 1248 kalorier endnu ...

hvad har du spist for 68 kcal!!! jeg har taget 7 kg på på 2 mdr og er rigtig ked af det for det sidder forkert. men har lige opdaget jeg spiser faktisk usundt hverdag hvilket kun plejre være i weekenden

Anmeld

25. juni 2013

B&J

Søde du spiser alt alt alt for lidt....

du må gerne spise masser af kød det er gode proteiner og det er det man taber sig af der skal man gerne have næsten det samme som ens vægt og gerne lidt mere sker der ikke noget ved

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

debbie19 skriver:

hvad har du spist for 68 kcal!!! jeg har taget 7 kg på på 2 mdr og er rigtig ked af det for det sidder forkert. men har lige opdaget jeg spiser faktisk usundt hverdag hvilket kun plejre være i weekenden

Jamen jeg HAR spist mere end 68 kalorier, men når jeg taster den motion ind jeg har lavet idag, ender jeg på 68 kalorie ( indtaget til nu ) og 1248 til rest.

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

du må gerne spise masser af kød det er gode proteiner og det er det man taber sig af der skal man gerne have næsten det samme som ens vægt og gerne lidt mere sker der ikke noget ved

Men jeg har SPIST men når jeg taster motionen ind , ender jeg med kun at have indtaget 68 kalorier.

Skal jeg så bare ÆDE det mere fordi jeg bevæger mig ???

For kan da godt se det ser helt galt ud, når jeg kikker på Shape Up

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

Har super svært ved alt det kød, spiser kun kød til aftensmad. Kan ikke få det ind i løbet af dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.