Kan man spise for lidt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
bøllen skriver:

det er mig der gør det forvirrende , for de billede er inden aftensmaden. Og de 945 er med aftens maden. Totalt forvirring ..

ja måske jeg skulle droppe motionen ( altså og taste ind ) 

og måske se om jeg kan spise mere proteiner og regelmæssigt.

1200 er det det anbefalet ? Den har nemlig regnet frem til 1300 .

har droppet brød da mange siger det skal man ikke spise 

Hvis den har sagt 1300, så er det hvad du skal indtage for at nå dit mål hver uge så du kan også spise 1300, men 1150 vil jeg sige  er minimum. 

jeg er personligt ikke selv hoppet med på den der 0 kukhydrat-bølge, for jeg tror på en varieret kost er bedst. Og så har jrg ikke råd til at leve af kød men, jeg sparer dog på de hvide kulhydrater som kartofler ris og pasta. Men det kommer af sig selv, fordi de tager mange kcal

fromage Frais, kødpålæg  og ost er alle ting med højt proteinindhold.   cheasy vanilje yoghurt er næsten ren kulhydrat, så den ville jeg nok kun bruge som snack

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Ja ik  

Nå må prøve forfra igen igen. 

Jep forfra.... prøv bare en dag og se om du ikke næsten kan få fyldt dine felter ud i det program

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

Mor11 skriver:

Hvis den har sagt 1300, så er det hvad du skal indtage for at nå dit mål hver uge så du kan også spise 1300, men 1150 vil jeg sige  er minimum. 

jeg er personligt ikke selv hoppet med på den der 0 kukhydrat-bølge, for jeg tror på en varieret kost er bedst. Og så har jrg ikke råd til at leve af kød men, jeg sparer dog på de hvide kulhydrater som kartofler ris og pasta. Men det kommer af sig selv, fordi de tager mange kcal

fromage Frais, kødpålæg  og ost er alle ting med højt proteinindhold.   cheasy vanilje yoghurt er næsten ren kulhydrat, så den ville jeg nok kun bruge som snack

Den har anbefalet 1311 helt nøjagtig . Vil prøve at undlade at taste motion , for blev da helt  For så er jeg da i konstant underskud.

har heller ikke droppet det til aftensmaden, har dog skiftet ud med grov pasta . Og bager selv brød ( burgerboller, pitabrød , pølsebrød, horn mm så det bliver i grov version )

hvad anbefaler du så ?? I stedet for cheasy vanille ?? Bryder mig ikke om skyr  

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

Jep forfra.... prøv bare en dag og se om du ikke næsten kan få fyldt dine felter ud i det program

Det går meget godt , men når jeg så taster motion ind går det galt. Så er jeg i underskud ..

Anmeld

25. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Det går meget godt , men når jeg så taster motion ind går det galt. Så er jeg i underskud ..

og du husker at taster ind hvor mange gram osv du spiser?

og tast det hele ind...

syntes du skal prøve i morgen og tag en blog, vej din mad og find ud af hvad du ca får af proteiner og se om det ikke stemmer med det du spiser. for i morgen hedder det 6 måltider også middagsmad og gerne rugbrød eller knækbrød groft

Anmeld

25. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
bøllen skriver:

Den har anbefalet 1311 helt nøjagtig . Vil prøve at undlade at taste motion , for blev da helt  For så er jeg da i konstant underskud.

har heller ikke droppet det til aftensmaden, har dog skiftet ud med grov pasta . Og bager selv brød ( burgerboller, pitabrød , pølsebrød, horn mm så det bliver i grov version )

hvad anbefaler du så ?? I stedet for cheasy vanille ?? Bryder mig ikke om skyr  

Fromage Frais 0,2% med honning på har ikke smagt skyr, men jeg ved at proteinindholdet er nøjagtig det samme i fromage Frais men jeg kan altså heller ikke lide det uden honning

Anmeld

25. juni 2013

Christina89

Husk at sørg for at spise rigtigt og ikke tabe dig for hurtigt ved at "sulte" dig selv. Det gjorde jeg for et par år tilbage, hvilket resulterede i akut B12-mangel, som jeg nu må døje med resten af mit liv, fordi jeg ville tabe mig hurtigt og kun spiste salat, dyrkede meget motion osv.

Jeg har en kollega, der bruger pointsystemet, hvis du kender det? Det skulle være ret godt, for her må man stort set spise lige, hvad man vil - det koster bare point, og så må man spare et andet sted

Men uanset hvad så bare husk at pas på dig selv! Havde jeg vidst, at jeg skulle spise piller hver dag resten af mit liv bare for at smide nogle kg, så havde jeg godt nok valgt at beholde de kg!

Pøj pøj med det

Anmeld

25. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
B&J skriver:

og tast det hele ind...

syntes du skal prøve i morgen og tag en blog, vej din mad og find ud af hvad du ca får af proteiner og se om det ikke stemmer med det du spiser. for i morgen hedder det 6 måltider også middagsmad og gerne rugbrød eller knækbrød groft

Det giver fint mening at hun går i underskud når motionen bliver trukket fra, det gør den også hos mig det er det der er motiverende for de fleste at se hvor langt ned i kcal man konmer, når man har trænet  

men hvis man ikke lige kan se logikken, så bliver man nok forvirret

at motionskcal bliver trukket fra, betyder jo ikke man har spist mindre

Anmeld

25. juni 2013

B&J

Mor11 skriver:

Det giver fint mening at hun går i underskud når motionen bliver trukket fra, det gør den også hos mig det er det der er motiverende for de fleste at se hvor langt ned i kcal man konmer, når man har trænet  

men hvis man ikke lige kan se logikken, så bliver man nok forvirret

at motionskcal bliver trukket fra, betyder jo ikke man har spist mindre

jaaa men der for skal kroppen jo stadig have den samme mængde proteiner for det er jo det vi skal tabe os på... og når dagen er omme mener jeg da den skal være fyldt de streger selv om man dyrker motion 

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

og tast det hele ind...

Ja jeg taster alt ind og vejer det hele hver gang. Ved alle måltiderne.

ja må prøve igen igen. En skønne dag taber jeg mig hvis jeg ikke har opgivet inden. Tænk det skal være så svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.