Kan man spise for lidt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
bøllen skriver:

Har spist for 949 kalorier ifølge shapeUp

Hvordan får du 949??? (Det er stadig for lidt, men forstår ikk lige det tal )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

bøllen

AnneBJ skriver:

Jeg kan heller ikke særlig godt spise kød på andre tidspunkter end til aften. Men jeg er rigtig glad for at spise skyr - enten med frugt på, som smoothie eller bare med lidt sød i.

Jeg spiser også æg, laver tatziki af skyr, drikker et glas mælk/kærnemælk for at få noget protein uden at spise kød hele tiden.

Er heller ikke god til at spise kød til andre måltider end aftensmaden. Ved ikke hvad jeg skal spise. Ind imellem har jeg stegt et stykke kylling bryst og spist sammen med salat til frokost.

spiste og skyr en overgang men må indrømme jeg ikke er så vild med smagen minder mig også om at drikke et glad mælk i ny og næ.

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

Mor11 skriver:

Hvordan får du 949??? (Det er stadig for lidt, men forstår ikk lige det tal )

Hvis jeg lægger de måltider sammen jeg har spist idag , giver det i følge shapeUp 945 kalorier.

men så trækker den jo motion fra og der står jeg nu mangler 938 kalorier .

giver det mening

Anmeld

25. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Nej motion trækker 500 fra har ikke lige tjekket hvad jeg har spist , kikker bare på den øverste ( ved ikke om det er helt galt )

du indtager jo alt alt alt for lidt af det hele både fedt proteiner så er det klar du ikke taber dig søde 

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

ja det kan man.

På Dukan kuren, der er det sådan at jo mere kød man spiser, jo mere taber man sig.

Det lyder måske voldsomt at man spiser en 600 gram bøf til aftensmad, men det føles ikke som så meget, fordi man ikke har kulhydraterne til at mætte med

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

du indtager jo alt alt alt for lidt af det hele både fedt proteiner så er det klar du ikke taber dig søde 

Hmm tror ski bare jeg acceptere en mindre overvægt, kan ikke hitte ud af det. Suk .... 

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal spise for at gøre det korrekt ... 

Anmeld

25. juni 2013

..

Nej du kan ikke spise for lidt!

Jeg tabte 5 kg om måneden i et helt år og jeg spiste Ca 700 kcal om dagen :-) Der var ingen måneder hvor jeg ikke tabte 5 kg og jeg gjorde det i samarbejde med lægen og jeg spiste det rigtige og fik Hvad jeg skulle bruge :-)

Anmeld

25. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Hmm tror ski bare jeg acceptere en mindre overvægt, kan ikke hitte ud af det. Suk .... 

Ved simpelthen ikke hvad jeg skal spise for at gøre det korrekt ... 

du SKAL SPISE ALM:

morgenmad

formiddagsmad

middagsmad

eftermiddagsmad

aftensmad

senaftensmad

MAX 2 stk frugt om dagen.

og gerne 2-3 stykker pålæg på det rugbrød gerne rugbørd der er mac 2 % fedt i og gerne over 4-7% proteiner pr skive

gerne mælk der er gode proteiner i

morgenmad eller eftermiddags mad gerne en god yoghurt eller græsktoghurt eller skyer alt det der er gode proteiner i med friske frugt eller bær i osv eller havregryn der er også rigtige gode protiener i

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

Macrolf skriver:

Nej du kan ikke spise for lidt!

Jeg tabte 5 kg om måneden i et helt år og jeg spiste Ca 700 kcal om dagen :-) Der var ingen måneder hvor jeg ikke tabte 5 kg og jeg gjorde det i samarbejde med lægen og jeg spiste det rigtige og fik Hvad jeg skulle bruge :-)

700 det lyder godt nok ikke af meget . Råder man ikke til 1200 ??

må jeg spørge hvordan din dag så ud ??

Anmeld

25. juni 2013

Kloster

Er flme heller ikke let at finde hoede og ha i + at hver person har sin idé, erfaring og favorit til at tabe sig og være sund.

Jeg spiser:

Morgenmad: 1 dl müsli med minimælk + 1 glas vand.

Formiddag: 1 banan + 1 lille håndfuld valnødder/mandler.

Middag: ca 300 gr grøntsager/salat. Kan være 2 tomater + 1 peberfrugt. Kogte grøntsager. ½ agurk + 5 gulerødder. Osv. Og noget protein som fx æg, tun, rejer, frikadelle, kotelet, karbonade osv.

Eftermiddag: 1 sk grovfranskbrød/ grovknækbrød med ost.

Aftensmad: 300 gr grøntsager/salat. Og kød. Også bacon osv. Bare kød.

Aftenskaffe: Hvis jeg er sulten - ostemad, frugt, en tomat osv.

Vand til ALLE måltider. (Vand er GUD!!) Kaffe med mælk, som jeg har lyst til. Drikker en kande te om dagen. Og spiser mig ikke grov-æde-mæt. Overvejer om min "synde-mad" er virkelig værd at synde over. Også bruger jeg ikke mit motion til at trække fra i i madregnskab. Motion er velvære og hvis det giver vægttab er det en bonus

Vil i øvrigt anbefale dig www.vægttab.nu den er mere præcis.

Held og lykke i junglen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.