Kan man spise for lidt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Men jeg har SPIST men når jeg taster motionen ind , ender jeg med kun at have indtaget 68 kalorier.

Skal jeg så bare ÆDE det mere fordi jeg bevæger mig ???

For kan da godt se det ser helt galt ud, når jeg kikker på Shape Up

jaaa det skal du for du forbrænder jo også en del når du dyrker motion..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Har super svært ved alt det kød, spiser kun kød til aftensmad. Kan ikke få det ind i løbet af dagen

heller ikke pålæg? tun, æg? alle de gode ting der er proteiner i eller som noget yoghurt? der er noget godt i?

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

jaaa det skal du for du forbrænder jo også en del når du dyrker motion..

hmmm meget af det er godt nok små cykelture frem og tilbage til børnehaven. Gåture med vovsen.

Nå må da igang med at spise noget mere så

Anmeld

25. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
bøllen skriver:

Men jeg har SPIST men når jeg taster motionen ind , ender jeg med kun at have indtaget 68 kalorier.

Skal jeg så bare ÆDE det mere fordi jeg bevæger mig ???

For kan da godt se det ser helt galt ud, når jeg kikker på Shape Up

Hvor mange kcal har du rent faktisk spist for? For selfølgelig skal man ikke veje op for sin motion med tilsvarende kcal. Men har du virkelig dyrket motion for over 1000 kcal???

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

heller ikke pålæg? tun, æg? alle de gode ting der er proteiner i eller som noget yoghurt? der er noget godt i?

Er ski ikke så god til at få spist . Prøver jo at holde mig fra brød i løbet af dagen. Må se om jeg kan få mere kød ind i måltiderne

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

Mor11 skriver:

Hvor mange kcal har du rent faktisk spist for? For selfølgelig skal man ikke veje op for sin motion med tilsvarende kcal. Men har du virkelig dyrket motion for over 1000 kcal???

Nej motion trækker 500 fra har ikke lige tjekket hvad jeg har spist , kikker bare på den øverste ( ved ikke om det er helt galt )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

Mor11 skriver:

Motion

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2013

AnneBJ

Jeg kan heller ikke særlig godt spise kød på andre tidspunkter end til aften. Men jeg er rigtig glad for at spise skyr - enten med frugt på, som smoothie eller bare med lidt sød i.

Jeg spiser også æg, laver tatziki af skyr, drikker et glas mælk/kærnemælk for at få noget protein uden at spise kød hele tiden.

Anmeld

25. juni 2013

bøllen

Mor11 skriver:

Har spist for 949 kalorier ifølge shapeUp

Anmeld

25. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
bøllen skriver:

Motion

Hvis du lægger motionskalorierne til igen, kan du se hvor meget du har spist. Dvs du har spist 643kcal!! Det er IKKE nok.  

Det gør ikke noget at de samlede kcal, når motion osv er medregnet er under de 1100-1200, men dit rene kcal-INDTAG må ikke være så lavt. 

Forstår du hvad jeg mener? Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.