Tabu: Maven efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Tabu-emnet: Hvordan ser en mave ud efter en graviditet? 

Jeg er selv gravid og derfor tænker jeg lidt hvordan en mave ser ud bagefter? Så bryd tabuet og smid billeder op (gerne anonymt!)  

min mave ligner et trafik uheld..

den hænger BIGTIME og er fyyyyldt med strækmærker!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

FrkZier

Juliekp skriver:

Jeg er faktisk blevet gladere for min mave og ikke mindst min krop efter jeg har født. Jeg er også sluppet for strækmærker og overflødig hud. Er 162 vejer 48kg, hvor jeg før min graviditet vejede 57-58 kg. 

Her er min mave (fødte 15/01-13)

du også bare den der irriterende type der bare har en alt for pæn krop

Anmeld

7. juni 2013

StudPsyk

Chraz skriver:

Jeg er ked af min mave. Ikke fordi der hænger løs hud eller noget, men fordi efter 3 kejsersnit har den fået sådan en underlig form ved arret. Men ellers har jeg sluttet fred med de ekstra kilo og strækmærkerne. mangler bare lige den delle der altid hænger ud over bukserne lige meget hvor tynd jeg bliver.

Men pyt. Har 3 mirakler herhjemme og en mand der stadig synes jeg er verdens mest sexede kvinde 

Det ligner rigtig meget min mave, jeg har dog ikke den der "delle" (undskyld jeg kalder den det, det er bare for du ved hvad jeg mener) pga. kejsersnit, men bare pga. graviditeten. Tror dog også mit skyldes både 2 graviditeter, men også mit store vægttab på 25 kilo inden første graviditet...

Anmeld

7. juni 2013

Juliekp

FrkZier skriver:

du også bare den der irriterende type der bare har en alt for pæn krop

Hmmm tak (tror jeg) Eller ved ikke lige hvordan jeg skal tackle den kommentar 

Anmeld

7. juni 2013

Muffin_girl

Tanja. skriver:

Jeg ligger ikke et billed op, jeg har verdens grimmeste mave efter to fødsler, den ligner en blanding mellem udskidt æblegrød og en hønserøv

Ej undskyld..

Men det lød altså bare sjovt ..!

Anmeld

7. juni 2013

AnnaK89

Så fik jeg lige taget et par billeder af mit trafikuheld
Med tigerstriber OVER ALT!

Beklager billederne vender forkert
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juni 2013

Zelinasmor

Sådan ser min mave ud nu. Min datter er 1,5 år og blev tages ved aks. Er 167 høj og vejer 77kg

Anmeld

8. juni 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Tabu-emnet: Hvordan ser en mave ud efter en graviditet? 

Jeg er selv gravid og derfor tænker jeg lidt hvordan en mave ser ud bagefter? Så bryd tabuet og smid billeder op (gerne anonymt!)  

Tror jeg har været rimelig heldig (har godt nok kun født 1 barn). Jeg fik lyn hurtig min flade mave tilbage og uden strækmærker Dog har jeg fået en åreknude på benet 

Anmeld

8. juni 2013

Bebsen

FrkZier skriver:

min mave ligner et trafik uheld..

den hænger BIGTIME og er fyyyyldt med strækmærker!!

Hehe din kommentar om trafikuheld gav mig altså et godt grin - så jeg vil os dele mit trafik uheld
Fik mig også lige en griner da jeg tog billederne, for hold kæft min mave ser åndssvag ud

Nåh, men jeg har ét barn på knap 3år, inden jeg blev gravid havde jeg tabt 25 kg, og de røg på igen under graviditet og mit gæt er at det var dér det gik galt.

Anmeld

8. juni 2013

Anonym

Her er min mave og må sige at jeg er godt tilfreds, af ikke at have trænet efter jeg har født. Min søn er 15 måneder gammel. Jeg tog 12 kilo på, fik ingen strækmærker, selvom min mor er fyldt med dem! Jeg vejede inden graviditen 59kilo, da jeg ammede kom jeg ned på 52 og nu ligger jeg på 54 kilo. Tilgengæld er jeg ked af mine bryster. Jeg ammede i et år. Men altså, man kan jo ikke få alt efter en graviditet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.