Tabu: Maven efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

43.594 visninger
89 svar
114 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2013

Anonym trådstarter

Tabu-emnet: Hvordan ser en mave ud efter en graviditet? 

Jeg er selv gravid og derfor tænker jeg lidt hvordan en mave ser ud bagefter? Så bryd tabuet og smid billeder op (gerne anonymt!)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Anonym

Her er min mave - har fået 2 børn. Den yngste er fra feb. af 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Jeg er selv gravid og derfor tænker jeg lidt hvordan en mave ser ud bagefter? Så bryd tabuet og smid billeder op (gerne anonymt!)  

det kan man ikke sige noget generelt om :p fx lene espersens søster, som var med i vild med dans. født 5 børn, men verdens fladeste mave med det strammeste maveskind og ingen strækmærker.

min mave efter to børn? ikke køn! masser af strækmærker, og huden hænger lidt. men det er ok, det er jo symbol på noget smukt, så det gør mig ikke ked af det.

har ikke lige et billede på mig lige nu

Anmeld

6. juni 2013

Laulund87

Min mave er pæn nok.. Jeg har en del strækmærker, men de er uden farve så man skal tæt på for overhovedet at se dem!

Til gengæld er jeg utilfreds med min navle Den ser helt anderledes ud, bare sådan et halvstort hul, slet ikke som før

Anmeld

6. juni 2013

dukke

Anonym skriver:

Her er min mave - har fået 2 børn. Den yngste er fra feb. af 

Undskyld mig men hvor har du en pæn mave gid jeg havde sådan en

Anmeld

6. juni 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Jeg er faktisk blevet gladere for min mave og ikke mindst min krop efter jeg har født. Jeg er også sluppet for strækmærker og overflødig hud. Er 162 vejer 48kg, hvor jeg før min graviditet vejede 57-58 kg. 

Her er min mave (fødte 15/01-13)

Anmeld

6. juni 2013

Anonym

dukke skriver:

Undskyld mig men hvor har du en pæn mave gid jeg havde sådan en

Tak 

Anmeld

6. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Bum, jeg har ikk lige et billede. Men, min ligner sig selv (ikke tyk, ikke flad. Lad os kalde den blød &nbsp sådan var den også før. Eneste forskel er lidt hvide strækmærker rundt om navlen (især under den) men ikk noget fatalt. Og så 2-3 røde ar-lignende strækmærker over hver hofte (ca 3-4 cm lange hver) men de er ved at aftage godt i farven ( fødte for 1,5 år siden). Og så mit ks ar, men det er jo en anden sag

Alt i alt, synes jeg ikke min mave er noget at skamme sig over. mit forhold til strækmærkerne er fint, for alle kan jo se hvorfor de er der jeg har det til grngæld stramt med dem jeg har på lårene, for de har ik så meget med graviditet at gøre  

jeg har i øvrigt kun født en gang. 

Anmeld

6. juni 2013

Ciss

Ikke den store forskel her - har været heldig med strækmærkerne - men alt er blødere og hænger lidt, og det er ikke lige så enkelt at stramme det op. Tror aldrig jeg får den mave, jeg havde før.

Men detteher er så uendelig forskelligt! Min søster har omtrent helt flad mave efter tre børn - men hun har så mange synlige strækmærker.

På den positive side: Før jeg fik børn, var dette noget, jeg gruede mig til. Nu, når jeg har to børn, fylder det ikke meget i mit liv, at min mave ikke er helt som før.

Anmeld

6. juni 2013

Bb3031

Dette billede er taget ca. 4 mdr. efter fødslen af min søn. Jeg har desværre ikke andre, som viser min mave og skulle jeg poste et fra nu, så strutter maven bare af liv, da jeg er 19 uger henne med vores lille pige 

Maven er uden strækmærker og ligner sådan set sig selv fra inden jeg blev gravid. Dog er den blevet en del blødere. Som en anden skriver, så ville dette have generet mig, inden jeg blev gravid, men nu, som mor, betyder det ikke særligt meget for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.