Tabu: Maven efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

twinny

Så ser min mave ud efter 22 kilo på dunken og to guldrenge senere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Anonym

Foreløbig er jeg vist den eneste der kæmper med hængemave og strækmærker

min søn er næsten 10 mdr. Jeg tog 18 kg på i graviditeten, har tabt det hele + lidt mere, men maven HÆNGER! Den var altså også stor lige inden jeg fødte en dreng på 4,5 kg.

Anmeld

7. juni 2013

Drømme

Anonym skriver:

min søn er næsten 10 mdr. Jeg tog 18 kg på i graviditeten, har tabt det hele + lidt mere, men maven HÆNGER! Den var altså også stor lige inden jeg fødte en dreng på 4,5 kg.

Du er ikke den eneste der kæmper med hængemave og strækmærker :p

ligger lige et billede op i morgen, hvis jeg husker det

Anmeld

7. juni 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Synes den er smuk.. Min er Slem.. Har tabt 22kg på 4md.. Og det kan ses.. Nu er den så struttende og fin med Vores tvillinger i.. 

Anmeld

7. juni 2013

Swerg

Jeg har født et barn og tog 25 kg på. Er nede på før graviditets-vægt ..

Anmeld

7. juni 2013

CaWi

Anonym skriver:

Min mave ligner lige præcis din.
Hænge delle ud over bukserne, masser af strækmærker, og kan ikke længere have min piercing i navlen, da huden er blevet alt for løs.

Jeg tog 18 kg på under graviditeten, og fik tabt det hele igen. Nu er der så 4 kilo ekstra jeg gerne ville smide, men de sidder dælme fast.
Fødte for 13 mdr siden

Anmeld

7. juni 2013

AnnaK89

Anonym skriver:

Du er slet ikke den eneste!
Efter to børn har jeg strækmærker over alt, de sidder over hele maven (helt oppe over mine ribben), på hofter, bryster, lår og under mine knæ
Maven hænger og er utrolig blød
Jeg er så ked af min mave - og jo mere jeg taber mig, jo mere hænger min mave.

Anmeld

7. juni 2013

Fleur07

Anonym skriver:

Du ikke den eneste med sådan en mave. For den ligner min.

Anmeld

7. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

du er bestemt ikke den eneste...

selvom ejg er ret spinkel har jeg også "hængemave" efter AKS, og strækmærker over det hele..... æv æv.. MEN har også fået 2 dejlige prinser så kan godt leve med maven

Anmeld

7. juni 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Tabu-emnet: Hvordan ser en mave ud efter en graviditet? 

Jeg er selv gravid og derfor tænker jeg lidt hvordan en mave ser ud bagefter? Så bryd tabuet og smid billeder op (gerne anonymt!)  

Har ingen billeder, og tog jeg et nu ville det nok ikke tælle da jeg er gravid med nr 2 i uge 24

Men jeg tog ca 12 kg på under sidste graviditet, og skal nævnes at jeg i forvejen vejede ca 10 kg for meget. Fik enkelte strækmærker på den nederste del af maven da jeg var gået en uge over termin - de er ikke slemme.
Efter fødslen smed jeg stort set alt babyvægten efter 2 mdr - men tog desværre lidt på da jeg gik hjemme på barsel. Var rigtig ked af det, og ked af at mave"folden" var blevet større (dellen også selvfølgelig, men det var folden der gik fra hoftekam til hoftekam der generede mig).

Fik tilsidst taget mig sammen og smed 13 kg - nåede lige ind under kategorien "normalvægtig", og som mavedellen blev mindre, gjorde folden det også. Den er bestemt ikke væk, men nu ser jeg ikke ud som om at jeg er blevet skåret midt over og klistret sammen på det forkerte sted mere.

Jeg har altid haft den der fold under maven og har aldrig haft nogle forestillinger om at kunne slippe af med den på naturlig vis. Jeg var bange for at det ville blive værre efter en graviditet, men det der gjorde det værre var min vægtøgning. Da jeg havde smidt kiloene var den som før (ikke fantastisk, men MIN), blot med et par enkelte strækmærker der er til at overse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.