Tabu: Maven efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2013

Masig

Min mave er MEGET blød og dellet efter jeg har født hehe.... Men det er jo tegn på der har været noget helt fantastisk inde i den... Ville da gerne have strammet den lidt op og tabt et par kg mere (skal også igang med noget effektivt vægttab nu her), men jeg er faktisk rimelig tilfreds med min krop trods skønhedsfejlene, netop fordi den minder mig om den skønne dreng jeg har skabt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2013

Chraz

Jeg er ked af min mave. Ikke fordi der hænger løs hud eller noget, men fordi efter 3 kejsersnit har den fået sådan en underlig form ved arret. Men ellers har jeg sluttet fred med de ekstra kilo og strækmærkerne. mangler bare lige den delle der altid hænger ud over bukserne lige meget hvor tynd jeg bliver.

Men pyt. Har 3 mirakler herhjemme og en mand der stadig synes jeg er verdens mest sexede kvinde 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2013

Anonym

DianaRJS skriver:

du er bestemt ikke den eneste...

selvom ejg er ret spinkel har jeg også "hængemave" efter AKS, og strækmærker over det hele..... æv æv.. MEN har også fået 2 dejlige prinser så kan godt leve med maven

Nu er det selvfølgelig lidt svært at se på billedet, men jeg fik også aks, og har den der irriteret hængefold udover bukserne 

Anmeld

7. juni 2013

Maja88

Chraz skriver:

Jeg er ked af min mave. Ikke fordi der hænger løs hud eller noget, men fordi efter 3 kejsersnit har den fået sådan en underlig form ved arret. Men ellers har jeg sluttet fred med de ekstra kilo og strækmærkerne. mangler bare lige den delle der altid hænger ud over bukserne lige meget hvor tynd jeg bliver.

Men pyt. Har 3 mirakler herhjemme og en mand der stadig synes jeg er verdens mest sexede kvinde 

Dit ar sidder godt nok også højt hva.. sjovt de laver det så forskelligt

Anmeld

7. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Nu er det selvfølgelig lidt svært at se på billedet, men jeg fik også aks, og har den der irriteret hængefold udover bukserne 

min er ligesådan... og jeg havde flad mave inden jeg fik børn, ikke at jeg er tyk nu men har også den der "delle" ned over arret, selvom jeg er en bette en

Anmeld

7. juni 2013

Anonym

9 mdr efter nr. 2. Er på før-fødselsvægten, men nu med hængemave, nok især pga. KS. 

Ikke noget kønt syn, men det har set meget værre ud, så tror på dellen nok skal forsvinde 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2013

LilleChelle

Jeg har også hængemave og fyldt med stækmærker. 

Men jeg var også ret stor, og plaget af MANGE og dybe strækmærker. 

Anmeld

7. juni 2013

Albertsen92

Juliekp skriver:

Jeg er faktisk blevet gladere for min mave og ikke mindst min krop efter jeg har født. Jeg er også sluppet for strækmærker og overflødig hud. Er 162 vejer 48kg, hvor jeg før min graviditet vejede 57-58 kg. 

Her er min mave (fødte 15/01-13)

Flot! Hvad har du gjort? Hvilke cremer osv? Fortæl fortæl

Anmeld

7. juni 2013

-Sigrid-

Jeg har ikke nogle billeder at vise jer

Men hvor ser I bare dejlige ud, med strækmærker, deller og hele molevitten <3

Anmeld

7. juni 2013

Juliekp

Albertsen92 skriver:

Flot! Hvad har du gjort? Hvilke cremer osv? Fortæl fortæl

Haha har faktisk ikke gjort noget  Brugte engang imellem Matas mave creme på fugtig hud, men tvivler på det er grunden til jeg ikk har fået nogle Blev ikk så stor, så tror mere det er grunden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.