Anonym skriver:
Foreløbig er jeg vist den eneste der kæmper med hængemave og strækmærker 
min søn er næsten 10 mdr. Jeg tog 18 kg på i graviditeten, har tabt det hele + lidt mere, men maven HÆNGER! Den var altså også stor lige inden jeg fødte en dreng på 4,5 kg.
Mon ikke det bare er sjovere at skrive i en tråd som denne, Hvus man har en pæn mave...?! 
Jeg kan godt forstå at man ikke har lyst til at skrive eller lægge billeder ud, hvis man er ked af, hvordan man ser ud.
Selv er jeg ok tilfreds - men springer billeder over - har fået to børn med 10 års mellemrum. Den yngste er 5 mdr. Jeg har ingen strækmærker, deller eller løs hud. Har et fint ar fra seneste fødsel, hvor jeg fik PKS.
Jeg tror en stor del af det er genetisk - hvor meget man tager på, og om man får strækmærker. Og så selvfølgelig hvilken form man er i, når man bliver gravid og om man kommer igang med at træne bagefter.
Min mave er ikke 100% som den var før, en smule mere "blød", men nok en mave mange mødre vil misunde. Dog er jeg først selv tilfreds når den ligner sig selv helt igen. Og det satser jeg på, at den kommer til med træning. 
Anmeld