Tabu: Maven efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2013

M (:

xoxotasha skriver:

Jeg vil meget hellere have mere på maven. Jo, jeg vejer 77kg. Men det sidder på r*v og lår. Specielt mine lår er kæmpe store og klaskede. Så hellere have noget mere mave.

Hm, så har du nok samme problem som mig.. Der sidder også en god del på lårerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2013

hesøth

Anonym skriver:

Tabu-emnet: Hvordan ser en mave ud efter en graviditet? 

Jeg er selv gravid og derfor tænker jeg lidt hvordan en mave ser ud bagefter? Så bryd tabuet og smid billeder op (gerne anonymt!)  

Hvorfor er det tabu?

Det er da helt naturligt at man ser anderledes ud efter en eller flere graviditeter.

Anmeld

9. juni 2013

DitteFisk

hesøth skriver:

Hvorfor er det tabu?

Det er da helt naturligt at man ser anderledes ud efter en eller flere graviditeter.

Selvom det er naturligt kan det jo desværre godt være tabu-lagt

Og jer med jeg-har-været-gravid-op-til-flere-gange-men-er-stadig-frøken-fit-fladmave-lækker, hold lige op tak

Anmeld

9. juni 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Hvorfor er det tabu?

Ja, det er en helt naturlig ting - men alligevel ikke noget folk snakker om  

Anmeld

9. juni 2013

Juliekp

mth1987 skriver:

Det er bare slet ikk okay at ligge billed op af så flot en mave... Er bare møg misundelig 

Ihh undskyld altså  Nej det kan jeg ikke være bekendt hehe... 

Anmeld

9. juni 2013

SjeBets

puha ... jeg tog ikke vild på da jeg ventede den første, men fik en stor mave alligevel, og intet af det trak sig sammen igen, så jeg har en kæmpe hænge mave den dag idag, 13 år efter. Jeg er meget ked af det som er sket, ikke strækmærkerne, det kan jeg leve med, men hænge maven, det er ned over skambenet og meget generende i solen.   Jeg er blevet tilbudt at få det fjernet, når jeg er færdig med at få børn, hvilket jeg også troede jeg var, men hov der kommer en mere... så det må vente.  

Men tabu synes jeg ikke det er, mine venner ved godt jeg har den og hvorfor, og jeg er ked af det. Men sådan er det jo bare. 

Anmeld

9. juni 2013

Sahara82

Juliekp skriver:

Kunne ikke finde på at få gjort noget ved maven, af den simple årsag at den er lige som den skal være  

Dog har jeg fået lavet bryster efter jeg har født og det har gjort mig så glad! 

overvejer at få lavet mine også. Har tabt mig en del og de er simpelthen blevet så bitte små. Det er jeg rigtig ked af da de før jeg blev gravid var en rigtig god alm str. 

Men venter nok til vi har fået et barn mere. Så ser jeg lige om det måske ændrer sig. 

Anmeld

9. juni 2013

Sahara82

Wimmie skriver:

Uden tvivl!
Jeg skal have fjernet hud når jeg er færdig med at være gravid.

hvis min ikke ændrer sig vil jeg også overveje det. Der hænger bare en hudflap eller hvad man nu siger på min mave. Hehe

Anmeld

9. juni 2013

Juliekp

smsh skriver:

overvejer at få lavet mine også. Har tabt mig en del og de er simpelthen blevet så bitte små. Det er jeg rigtig ked af da de før jeg blev gravid var en rigtig god alm str. 

Men venter nok til vi har fået et barn mere. Så ser jeg lige om det måske ændrer sig. 

Mine var nemlig også blevet så små efter jeg var færdig med at amme, så der var ingen tvivl om at de skulle laves. Er dog færdig med at få børn  

Det nemlig en rigtig god idé at vente til du er helt færdig med at få børn, så de vil forblive pæne og hvis du gerne vil amme.

Anmeld

9. juni 2013

Ciss

xoxotasha skriver:

Jeg vil meget hellere have mere på maven. Jo, jeg vejer 77kg. Men det sidder på r*v og lår. Specielt mine lår er kæmpe store og klaskede. Så hellere have noget mere mave.

Egentlig er du hamrende heldig, at fedtet lægger sig sådan. Mit lægger sig meget let på maven, og det er jo sundhedsmæssigt direkte farligt. Det, jeg har hørt, er jo at folk med pæreform er sundere og lever længere end os med æbleform. - Så en fordel har du da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.